• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:40 ]

    Sowieso Duits, Frans wordt alleen maar kutter.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Duits, ik had Frans gekozen en men, dat wil je dan echt niet meer in je leven hebben, geloof me.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb Frans en kan het heel goed bijhouden. Duits daarentegen was altijd een ramp voor mij.
    Maar je moet gewoon voor jezelf kiezen. Wij kunnen moeilijk inschatten in welk vak je makkelijker zal slagen. (:


    Tell me about it, stud.

    Kies wat je echt wil, dan zul je merken dat dit een stuk beter gaat als iets doen waar je een pesthekel aan hebt. Met andere woorden; kies Frans. (: Ik heb zelf ook Frans, maar het valt echt best mee in de bovenbouw; mij lukt het heel goed. Daarbij krijg je Duits op een hoger niveau als Frans in Nederland (dat is echt waar), dus ik denk niet dat Duits makkelijker zal zijn, dat vind ik persoonlijk ook niet trouwens; ik vind Duits veeeeel moeilijker.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Duits.
    Frans suckt echt zo hard.
    Althans, dat telt voor mij he ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou Duits kiezen, die taal is ook erg belangrijk voor later. En ik heb gewoon een ontzettende hekel aan Frans. :Y)


    To love is to destroy.

    Frans. Ik haat Duits, die naamvallen zijn echt kut. Ook al zijn ze precies hetzelfde bij Latijn, maar daar snap ik ze tenminste :') Bovendien, als je iets leuk vindt gaat het een stuk makkelijker dan wanneer je ergens een hekel aan hebt.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik zou Duits kiezen, maar laat me zeggen dat het er niet makkelijker op wordt haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet niet of bij jullie school hetzelfde is als bij ons, maar bij ons wordt bij Frans vooral gelet op spreekvaardigheid en bij Duits op leesvaardigheid. Natuurlijk krijg je alle vaardigheden, maar deze springen er echt uit bij ons. Voor hetzelfde geldt is dit niet bij jullie, maar het zou kunnen en daar zou je keuze ook mee kunnen maken. Ik heb in ieder geval Frans want ik haat Duits :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou Frans kiezen, sowieso omdat dat mijn favo taal is en omdat het super klinkt! :3

    Duits.


    ars moriendi

    Aangezien jij Frans leuker vindt, kies Frans. Als je een vak gaat volgen dat je niet leuk vind, ga je er alleen maar tegen op zitten kijken, echt waar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Allebei. Was voor mij een optie in de mavo, nog spijt dat ik het niet gedaan heb. Je kunt kijken naar deze optie als je later nog 1 van deze talen kan laten zakken.
    Kun je van Frans geen inhaalslag doen?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Frans. Het is leuker, een mooiere taal en een stuk makkelijker. Die naamvallen zijn echt hels


    Miep

    Je zegt zelf al dat je frans leuker vindt en dat je echt een pesthekel hebt aan Duits. Wil je dan echt 3 jaar lang met een taal opgescheept zitten waar je een hekel aan hebt? Dat halve jaar haal je wel weer in.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood