• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?




    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buiten sluiten.
    - Een minimaal van 10 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afwezigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.


    Meisjes: Tijdelijk vol!
    - Lillith Aurora Kings - Fee - Pebble.
    - Lily Sharp - Helderziende - Patholoog.
    - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin - Coockies.
    - Cybele Magnolic - Dochter van Lucifer - Phrases
    - Rena Calanthe Thompson - Beheersing van vuur - Huoriel.



    Jongens: Tijdelijk vol!
    - Eli Stefan Dark - Halfvampier - Pebble.
    - Kyle Logan Booth - Bloedsturen - Coockies.
    - Nickolas Anderson - Soul (verbonden dier) - Nyan.
    - Wolf Dunmond - Hallucinaties - Nyan.
    - Carter Elijah Alexander Blackwell-Jones 'Alec Blackwell' - Herboren Egyptische God - Raziel.



    Docenten: Tijdelijk vol!
    - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatieve wil - Patholoog.
    - Matthew Oliver Sanz - Engels - Mutant (Teleportatie, schild en manipulatie van metaal/ijzer) - Jolene.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Deze RPG bestond eerder, maar liep dood en is hier opnieuw geopend.

    Begin: De eerste schooldag, vlak voor de eerste les. In de roosters staat wat de leerlingen hebben. Let op, ze zijn in klassen ingedeeld!
    Niet alleen de gespeelde leerlingen zitten in het klaslokaal!


    Rollentopic.
    Rooster algemeen.
    Rooster per klas.
    Klassenindeling.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 21:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Coockies schreef:
    [Sorry beetje druk en niet echt fijne periode. Zit niet ecjt lekker in mijn vel, dus vandaar. Waar moet ik op reageren?]


    Op Lilltih en mij, met Kyle, toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lily Sharp

    Lillith liep haar kamer in en ik volgde haar tot aan de deurpost. Ik had haar kamer gemist, het was een van de mooiste kamers van het instituut, net zoals mijn kamer, maar het is normaal dat je je eigen kamer het mooiste vind. Ik klopte voorzichtig op de deur. 'Mag ik binnen komen?' vroeg ik voorzichtig. Ik hees mijn tas weer mijn schouder op, nadat ik met de andere hand mijn haren weg had gehaald. Het was een soort tik of gewoonte van mij. Ik dacht terug aan de vele leuke en minder leuke momenten die ik in deze kamer had doorgebracht met Lillith en andere en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [kunnen we eventueel tijd skippen we zitten al erg lang vast in de ochtend? Ik weet zelf namelijk niet zo goed hoe ik nu verder moet]

    | We kunnen doen dat het weekend is? Of iets dergelijks? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ja daar zat ik ook aan te denken omdat iedereen elkaar dan even kan zien en je niet verplicht vast zit met de tijden van lesuren enzo]

    | Jup + dan komt het iets logischer uit met Cybele die dan een paar dagen naar Hades is geweest. :Y) I don't know.. gewoon doen? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [I'm fine with it. But you have to ask Pebble I guess..]

    [Dat is prima hoor. Zaterdagochtend, rond een uur of 11?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oké, dan sta ik nog steeds aan je kamerdeur. Dus dan kun je daar gewoon op reageren. :Y)]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Gewoon verder gaan waar we gebleven waren of sta je opnieuw voor mijn deur?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (matthew heeft net gedouched na het hardlopen en speelt nu gitaar in zijn kamer.)

    | Alright. Zal ik Cybele op hem afsturen? ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Doe maar verder, toch?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Sorry giuz ik ben ziek, dus vandaah wordt het ook weer geen post.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Phrases schreef:
    | Alright. Zal ik Cybele op hem afsturen? ^-^ |


    (vind ik goed ^^)