• De stelling van deze week luidt:
    De scholen zouden later moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk ben ik het hier niet mee eens. Ik zie niet zo veel verschil met bijv. 8:30 of 9:00. Het betekent dan wel een extra half uur slaap, maar dat betekent ook gelijk weer dat de school later eindigt. Ik kom eerder vroeger thuis om te rusten dan dat ik later weg ga van huis.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee, ik ben liever weer vroeg thuis.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oneens.
    Je leert je maar aan om optijd te gaan slapen en op te staan.
    Als je namelijjk later begint eindig je ook later. En als je een 8e of 9e uur hebt, is het echt heel laat als je thuis komt.
    Gelukkig begin ik elke dag pas het 2e uur, dus valt het voor mij nog wl mee

    We mogen dan altijd wel klagen dat school zo vroeg is, maar als we zouden stemmen of het later mag beginnen,zouden de meeste dat niet willen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:06 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Oneens. Ik maak al lange dagen heel de week, dan sta ik liever vroeg op.


    •*• Lululu •*•

    Eens. In andere landen doen ze dit ook, omdat jongeren hun slaap nodig hebben. Dankzij melatonine (een slaap-stofje in ons hoofd) kunnen we pas heel laat in slaap vallen, dus de scholen zouden later moeten beginnen voor onze concentratie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ja ik slaap heel vaak uit volgens mij de meeste andere ook en als je dan vroeg opstaat dan kun je down worden

    MexPayne schreef:
    ja ik slaap heel vaak uit volgens mij de meeste andere ook en als je dan vroeg opstaat dan kun je down worden


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Als ik puur naar de kwaliteit van het onderwijs zou kijken, ben ik het er helemaal mee eens. Bij mij gaat het eerste uur meestal verloren door weinig concentratie. Maar als ik kijk naar mijn eigen behoeften ben ik gewoon liever wat eerder vrij dan dat ik later begin.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Bedrijven zouden later moeten beginnen!
    Elke dag mag ik om 8 uur starten, which means half 7 m'n bed uit. Ik vind van 9 tot 5 lang genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens. Als mijn school om 8:30 begint moet ik om 7:30 al opstaan. Als ik die dag een proefwerk heb, en ik begrijp het niet, zit ik sowieso wel tot 10 uur te leren. Dan duurt het nog een uur voordat ik in slaap val. Maak er twee uur van als het zondag is. Dan heb ik, vind ik zelf, te weinig slaap gehad om echt me echt te kunnen concentreren op school.


    Search the light in the darkest days and see you're not alone

    The fuck.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, dan eindigen ze ook later.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan zouden ze ook later moeten eindigen, en ik vind 16u10 al laat genoeg.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Liever vroeg op en vroeg thuis dan andersom, niemand komt aan mijn vrije middag D:


    i put the fun in funeral

    Eens. Ik kan pas heel laat in slaap komen, dus een paar uur extra slaap zou ik wel leuk vinden. :3 Bovendien maakt het mij niet uit of ik nu om 3 uur thuis ben of om 5 uur, ik doe toch nooit iets na school.