• De stelling van deze week luidt:
    De scholen zouden later moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is hard and then we die

    Ik ben het eens en oneens,
    Als je langer slaapt duurt je dag op school ook langer,
    En ik zou ook gewoon weer optijd weer thuis zijn,


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.

    Mensen moeten niet zo zeuren over die tijden :')


    -

    Madonna schreef:
    Nee, ik ben liever weer vroeg thuis.


    26 - 02 - '16

    Oneens,
    Zo'n discussie heb ik ook bij de leerlingenraad op mijn school gehad, omdat mijn school samen met een andere school 1 werd.
    Later beginnen is gewoon onhandig. Ik ben liever eerder uit, dan laat beginnen. Maar te vroeg beginnen is ook weer niet handig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou, ik moet altijd best ver reizen en dan maakt een halfuurtje later uit bed soms een best verschil. Maar ik wil niet tot heel laat op school zitten dus oneens.


    You are beautiful, you are love.

    Nee, gewoon nee. En ik zit gelukkig op HBO, dus ik kan weg gaan of komen wanneer ik maar wil. Meestal beginnen mijn lessen pas in de middag dus kan ik uitslapen :Y)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 11:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb soms dagen dat ik om 18;00 uur pas klaar ben, dat vind ik ronduit absurd. Houd er veel liever van om vroeger te beginnen en dan ook eerder klaar te zijn.


    Chaos is a ladder.

    nee als ze later beginnen zijn we nog later uit waardoor je dag helemaal verpest is

    nope, dan eindigen ze ook later ._.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    jazziegirl schreef:
    Eens. Als mijn school om 8:30 begint moet ik om 7:30 al opstaan. Als ik die dag een proefwerk heb, en ik begrijp het niet, zit ik sowieso wel tot 10 uur te leren. Dan duurt het nog een uur voordat ik in slaap val. Maak er twee uur van als het zondag is. Dan heb ik, vind ik zelf, te weinig slaap gehad om echt me echt te kunnen concentreren op school.

    Stel je niet aan zeg. Mijn school begint om 9:00 en ik moet om 6:15 mijn bed uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eens. Ik zou het niet erg vinden wat langer te kunnen blijven liggen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:22 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik houd van uitslapen. :Y) Eens!


    Bad decisions make good stories.

    jazziegirl schreef:
    Eens. Als mijn school om 8:30 begint moet ik om 7:30 al opstaan. Als ik die dag een proefwerk heb, en ik begrijp het niet, zit ik sowieso wel tot 10 uur te leren. Dan duurt het nog een uur voordat ik in slaap val. Maak er twee uur van als het zondag is. Dan heb ik, vind ik zelf, te weinig slaap gehad om echt me echt te kunnen concentreren op school.


    Dan moet je eerder beginnen met leren (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oneens, als scholen een uur later gaan beginnen, dan gaan leerlingen waarschijnlijk ook een uur later slapen, dus je schiet er niks mee op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ieeetsje later zou leuk zijn ja, maar nu niet om 10 u ofzo


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.