• Vijf jongeren [2 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Souvenir
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Glucio


    Jongens:
    - # Jonathan Hojem McBright ~ Sinistra
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    - # Valerio Javier Middleton ~ Sinistra

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja,
    Fren kan niet meer verder schrijven omdat Marleen weg is.
    - Logica maar niet heus. -

    En ik ga niet continu alles verzinnen wat er tussen Ellie & Daniel moet gaan gebeuren.
    Daar kan zij ook eens een keer het voortouw in nemen.

    Dat is ook gelijk de reden waarom ik stop ;]


    Rider schreef:
    Misschien kunnen we iets doen met het feit dat Daniel dood is? Ik neem aan dat iedereen daar kapot van zou zijn. En verder misschien op zoek naar iemand die een nieuwe jongen wilt spelen? Aangezien er te weinig jongens in de dansgroep zijn en dat dan iedereen boos wordt, want ze willen niet dat Daniel "vervangen" wordt? Of dat Jon nu Siegfried moet spelen en Callie boos/jaloers wordt op Ellie? Of het feit dat Ellie dankzij Daniel Val nog steeds niet vertrouwd en dat ze met z'n allen willen bewijzen dat Val degene is die Maia dit alles heeft aangedaan? idk of dat alles kan, want toen ik weg was heb ik een stuk gemist, maar het zijn wat ideeën...


    Oké, stoppen we nu gewoon de RPG, of gaan we nog verder met miss iets van hierboven?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil heel graag door want dit is echt m'n favo rpg aller tijden, dus zou het zonde vinden om te stoppen. Ik weet niet wie er nou precies door gaat of niet, ik zal er iig zijn.


    Btw, ik zou best meer willen doen voor deze rog maar ik heb geen idee wat.
    En echt, sorry dat ik niet reageerde maar dat gaat op het moment niet omdat uk volgens mij Callie heb klem gezet... s:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:31 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Ik wil heel graag door want dit is echt m'n favo rpg aller tijden, dus zou het zonde vinden om te stoppen. Ik weet niet wie er nou precies door gaat of niet, ik zal er iig zijn.


    Btw, ik zou best meer willen doen voor deze rog maar ik heb geen idee wat.
    En echt, sorry dat ik niet reageerde maar dat gaat op het moment niet omdat uk volgens mij Callie heb klem gezet... s:


    Inspiratie komt wel weer hoor, dus we kunnen weer verder zodra ik die gevonden heb. Dan moet er echter minimaal nog één iemand voor in zijn, want met z'n tweeën RPGen mag niet/gaat niet


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Inspiratie komt wel weer hoor, dus we kunnen weer verder zodra ik die gevonden heb. Dan moet er echter minimaal nog één iemand voor in zijn, want met z'n tweeën RPGen mag niet/gaat niet


    Haha Valerio is nummer drie (A)
    Nee, we moeten echt even iemand vinden die dan niet vriendloos is. Ik kan anders wel iemand (een jongen lijkt me) erbij maken die dan kan rpgen met degene die nog over is maar ik weet niet wie.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben er nog steeds.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    So, that means you're in?


    Happy Birthday my Potter!

    Matilda -> Evigilavi.
    Ja, tuurlijk blijf ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evigilavi schreef:
    Matilda -> Evigilavi.
    Ja, tuurlijk blijf ik.


    :Y) yes!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    :Y) yes!


    Let's catch that creepy killer! (Ik schrijf morgen wel een post c; )

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 22:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sinistra schreef:
    Jonathan McBride
    Ik zag hoe Callies glimlach vervaagde, terwijl ik zei dat ik haar wilde spreken.
    Nogal zenuwachtig wipte ze heen en weer van haar ene voet naar de andere. Het was te zien dat ze eigenlijk niet echt zo blij was met mijn toon, of mijn vraag. Ja, dat snapte ik wel. Mijn toon was niet echt lief, eerder hard en mijn blik was ook niet de normale. Ze moest eens weten wat er achter zat. Het was niet meer dan een masker om mijn andere gevoelens te verbergen. In de tijd dat ik alleen was geweest, had ik kunnen nadenken. Over alles, maar vooral over Maia, Ellie, Callie en Daniel. Over de soort 'familieband' die we hadden gekregen en die lichtelijk kapot was gegaan door de aanvaller van Maia. Ik had gehoord dat er meer achter die jongen zat, maar ik wilde me er niet mee bemoeien omdat mij was bezworen dat ik niet kon helpen. Ik wachtte nog steeds op antwoord van Callie. Uiteindelijk gaf ze toch antwoord.
    'Ja,' fluisterde ze zachtjes, ondanks haar blik en maakte aanstalten om achter me aan te lopen. Natuurlijk had ik geen zin om met Ellie en Daniel dit gesprek te houden, ook al had Callie nog geen flauw benul van wat ik ging zeggen.
    Toen we in een rustige, stille, lege kamer waren met alleen een grote tafel met stoelen er om heen, waarschijnlijk een vergaderkamer voor de staf van het gebouw, wachtte ik tot Callie binnen was en sloot de deur. Ik deed het licht aan zodat ik haar gezicht kon zien. Ik zuchtte. De woorden die ik wilde zeggen, waren moeilijk, pijnlijk en ze maakten me kwetsbaar. Daarom zei ik ze op een andere manier. Ik wist dat Callie bang was dat ik kwaad was, dat voelde ik aan.
    'Ten eerste, ik ben niet boos Call.' Ik had wat gezegd. Applaus.
    'Vat dit ook niet verkeerd op of zo, zie me niet als een gluiperig persoon dat achter mensen aanloopt.' Ik wist dat ze echt geen idee had waar dit naar toe ging. 'Je snapt me zo wel.' Nog een zucht ontsnapte tussen mijn lippen door en ik streek als een automatisme mijn haar door de war.
    'Het enige wat ik wil weten is dit. Hoe zit het tussen jou en Daniël. Begrijp me niet verkeerd, het enige wat ik wil weten is hoe het zit. Jullie zijn als familie voor me en ik wil niet...' ik wist niet de goede woorden dus ik veranderde mijn zin. 'Ik wil geen geheimen of zo.' Jemig, dit was echt lastig. Ondanks alles lachte ik, maar dan wel op een soort van zelfspottende manier.
    'Ja ik weet dat ik klink als een sukkel, een soort van jaloerse gast die hopeloos zich aan mensen vast klampt.' Zo voelde ik me ook.
    'Maar zo bedoel ik het niet.' Kom op, Jon. Je klinkt gestoord.
    'Lach me maar uit, ik ben echt een loser.' zei ik, ik probeerde niet naar complimentjes te vissen. Ik voelde me echt een loser. Mijn hand schoot zenuwachtig weer door mijn haar, mijn ogen gevestigd op een onzichtbaar punt links van Callie. Straks zou ze lachen, zeggen dat ik gestoord was en weglopen, terug naar de anderen. Jemig, ik had het echt verpest.


    Calliope ‘Callie’ McDroozy

    Gespannen volgde ik hem naar iets wat op een vergaderkamer leek. Jon sloot de deur, terwijl ik twijfelend naar de stoelen keek. Zitten of staan? Ik besloot maar gewoon te blijven staan, aangezien ik mij anders nog klein zou kunnen gaan voelen ook en ik voelde mij al niet op mijn gemak. Alles aan deze dag was tot nu toe verkeerd. Dat we weer bij elkaar waren, op Maia na dan, had leuk gezellig en mooi moeten zijn. Niet verdrietig, gestrest en zenuwslopend. Sinds die ruzie tussen Ellie en Maia geweest en Maia was neergestoken, was het gewoon helemaal mis. En dat terwijl dit vroeger nog als een familie had gevoeld.
    'Ten eerste, ik ben niet boos.' Met een ruk draaide ik mij om naar Jon en keek hem niet begrijpend aan. Wat was er dan dat hij zich zo ontzettend vreemd gedroeg? 'Vat dit ook niet verkeerd op of zo, zie me niet als een gluiperig persoon dat achter mensen aanloopt. Je snapt me zo wel.' Jon leek nogal veel moeite te hebben met het onder woorden brengen van wat er was. Er ontstond een grote warboel in mijn hoofd, toen ik probeerde te begrijpen waar dit in godsnaam over kon gaan en mijn gezicht moest vast heel raar gestaan hebben. Jon was echter bezig met wat hij moest zeggen, dus hij had het zo te merken niet gezien.
    'Het enige wat ik wil weten is dit. Hoe zit het tussen jou en Daniel. Begrijp me niet verkeerd, het enige wat ik wil weten is hoe het zit. Jullie zijn als familie voor me en ik wil niet... Ik wil geen geheimen of zo. Ja ik weet dat ik klink als een sukkel, een soort van jaloerse gast die hopeloos zich aan mensen vast klampt. Maar zo bedoel ik het niet. Lach me maar uit, ik ben echt een loser.' Mijn wenkbrauwen vlogen voor een seconde omhoog en toen barste ik in lachen uit. Niet om hem uit te lachen, maar omdat dit totaal niet was wat ik had verwacht. Geen idee wat ik wel had verwacht, maar in ieder geval iets waar ik geschokt van zou zijn.
    'Ik- ik en Daniel?' bracht ik hikkend van het lachen uit. Ik bedacht mij dat Jon zich nu vast alleen maar rotter zou gaan voelen, omdat ik zo moest lachen, dus haalde ik een paar keer diep adem en herstelde mij. 'Jon, ik en Daniel zijn vrienden, familie haast, zoals je zelf net ook al onder woorden bracht. Je weet toch dat hij en Ellie... nou ja, ik weet eigenlijk niet wat er tussen hen gebeurd is, maar ik heb in ieder geval niks met Dan.' Ik stopte even met praten en er verscheen een speelse grijns op mijn gezicht.
    'Hoezo maak je je daar eigenlijk druk om? Heb je zelf een oogje op Daniel?' zei ik wenkbrauw-wiebelend. Het was heel flauw, maar zo kon ik andere gedachtes in ieder geval niet in mijn hoofd laten, zoals de gedachtes aan de dag dat we Maia op gingen zoeken en ik heel even had gedacht... Oké, hier ging ik al. Niet aan denken Calls, niet aan denken.


    Happy Birthday my Potter!

    Jonathan Hojem McBride
    Ze lachte, dus ze lachte me uit. Verschillende gedachtes en gevoelens spookten door mijn hoofd terwijl ze door bleef lachen.
    'Ik- ik en Daniel?' bracht ze met moeite uit. Aan haar gezicht was te zien dat ze merkte dat ik haar lachen niet erg goed opving en ik merkte weer waarom ik Callie altijd zo aardig had gevonden naar andere mensen toe toen ze een paar keer diep ademhaalde en zo weer makkelijker kon praten, zodat ik mij minder gefrustreerd voelde. 'Jon, ik en Daniel zijn vrienden, familie haast, zoals je zelf net ook al onder woorden bracht. Je weet toch dat hij en Ellie... nou ja, ik weet eigenlijk niet wat er tussen hen gebeurd is, maar ik heb in ieder geval niks met Dan.' Ze stopte even met praten en terwijl ik nog haar woorden over me heen liet komen en er een gevoel van opluchting door mij heen stroomde, ontstond er een grijns op Callies gezicht die ik maar al te goed kende.
    'Hoezo maak je je daar eigenlijk druk om? Heb je zelf een oogje op Daniel?' zei ze wenkbrauw-wiebelend. Het was heel flauw, dat zag ze zelf ook wel. Waarom ze het zei was mij een raadsel, maar ondanks mijn angst en gevoel dat ze het wist, ontstond op mijn gezicht ook een grijns. Misschien moest ik sirieus blijven en dat was een normale reactie geweest. Ik weet niet hoe het kwam, misschien door Callie, misschien door haar woorden, misschien omdat ik de vreemdste jongen was op een straal van driehonderd kilometer. Ik zette een paar stappen naar voren zodat ik Callie goed aan kon kijken. Ik was groter dan zij was en ik bleef met die grijns op mijn gezicht naar haar kijken voor ik antwoord gaf.
    'Ja, tuurlijk ben ik op Daniël, heb je hem wel eens zien lopen?' zei ik en ging zonder dat ik wist of het mocht op de 'vergader'tafel zitten.
    'Die stem, die gespierde, gestroomlijnde kaaklijn!' Ik maakte mijn stem hoger en deed met mijn hand alsof ik flauwviel.
    Ik wist dat ik gestoord was en waarom ik het deed wist ik ook niet. Misschien omdat ik het niet durfde om serieus te zijn?
    Ik probeerde mijn grijns een beetje te stoppen.
    'Sorry Calls, jij deed ook vreemd.' zei ik en lachte even. Dit was een zenuwslopend moment en het lag aan Callie of het een leuk of een pijnlijk moment zou worden. 'Maar waarom...' zei ik na een tijdje, vastbesloten om Callie terug te pakken. 'Verdring je het idee dat ik ook nog eens verliefd zou kunnen zijn op jou?' Ik streek automatisch met mijn hand door mijn wilde haar en wachtte met een lichte grijns op antwoord.

    [ja ik weet dat het een vreemde post is maar hij was lastig. Ik hoop dat je hierop kan reageren. En geheh hij heeft Calls wel teruggepakt :Y) ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Aangezien Infano na een heftige discussie besloten heeft te stoppen en Daniel dus in rook opgaat, ga ik ervoor zorgen dat Ellie de verliefdheid tussen Callie en Jon dwarsboomt. :Y)]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Calliope ‘Callie’ McDroozy

    Jon liep een stukje naar voren en keek mij met een grijns op zijn gezicht aan. 'Ja, tuurlijk ben ik op Daniël, heb je hem wel eens zien lopen? Die stem, die gespierde, gestroomlijnde kaaklijn!' Ik lachte om Jon, die op de tafel was gaan zitten en deed alsof hij flauwviel. Zijn stem had ondertussen als de slechtste imitatie van een meisje ooit geklonken, wat mij alleen maar meer deed lachen. Misschien was ik gestoord, maar Jon was honderd procent zeker gestoorder dan ik was.
    Hij herstelde zich weer een beetje en ik stopte ook weer met lachen. 'Sorry Calls, jij deed ook vreemd.' Er verscheen een onschuldige blik op mijn gezicht en ik wilde ertegenin gaan en zeggen dat ik nóóit vreemd deed, maar Jon praatte verder. En ik moest zeggen, dat ik mij er ontzettend ongemakkelijk door voelde. Want wat moest ik in godsnaam antwoorden?
    'Maar waarom,' begon hij, 'Verdring je het idee dat ik ook nog eens verliefd zou kunnen zijn op jou?' Hij streek met zijn hand door zijn haar en er stond weer een lichte grijns op zijn gezicht. Automatisch begon ik mijn vingers hevig te bestuderen en beet op mijn lip, terwijl ik nadacht. Ik kon het moeilijk aan hem uitleggen en ik was ontzettend slecht in liegen, vooral tegen Jon.
    'Nou,' begon ik uiteindelijk. 'Dat zou toch ontzettend vreemd zijn, ik bedoel, we zijn beste vrienden. Als jij verliefd was op... als ik verliefd was op... Gewoon vreemd,' bracht ik een beetje lacherig uit. Heel mooi Calls, heel mooi. Dat heb je weer ge-wel-dig gedaan. Nu valt het natuurlijk helemaal niet op -not-. 'Sinds wanneer betekend een grapje maken trouwens verdringen?' wist ik uiteindelijk slim op te merken en sloeg mijn armen over elkaar en keek hem half vragend, half beschuldigend aan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:45 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Evigilavi schreef:
    [Aangezien Infano na een heftige discussie besloten heeft te stoppen en Daniel dus in rook opgaat, ga ik ervoor zorgen dat Ellie de verliefdheid tussen Callie en Jon dwarsboomt. :Y)]


    (Lol :') )


    Happy Birthday my Potter!