• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik glimlachten en verstopten mijn gezicht in Louis zijn borstkas. Ik wilde alles horen nu. Mijn lippen raakten zijn huid en uiteindelijk keek ik op om mee te kijken in het boekje. Foto's, teksten, het stond er vol mee. Mijn vinger gleed over een foto van ons samen en ik glimlachten. Zelfs op de foto kon je zien hoe verliefd we op elkaar waren. Terwijl we dat toen zelf niet eens van elkaar zagen. 'Begin maar bij het begin.' Ik wist nog steeds niet zo goed, wat Louis me nu allemaal ging vertellen en laten zien. Wel wist ik dat het mijn hart sneller liet kloppen. Ik trok de dekens nog snel onder ons vandaan, om over onze naakte lichamen te draperen. Ik had het toch aardig koud zoz


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn hand haalde ik door zijn haar en een glimlach op mijn gezicht was niet te missen. Ik hield echt van deze momenten. Het was dan ook moeilijk om mijn blik alleen op het boekje gericht te houden, zelfs nog toen Zayn uiteindelijk daar ook naar keek. 'Dat we het nooit hebben ingezien blijf ik vreemd vinden.' Mompelde ik zacht aangezien het op sommige foto's echt heel duidelijk was. En toch had niemand van ons het gezien. 'Dan beginnen we daar.' Ik bladderde door naar waar de geschreven teksten stonden. De eerste bladzijdes waren merendeel foto's met teksten als Dream and never stop, cause dreams always come true if you believe,I will love you until infinity runs out,Memories will never die en Every moment i spent with you.. is like a beautiful dream come true. Langzaam bladderde ik er dan ook doorheen zodat Zayn mee kon lezen. Met een glimlach keek ik opzij om zijn reactie te zien, maar ook een kus op zijn wang te drukken. 'Én het is nog steeds allemaal waar.'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 12:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    met groten ogen keek ik naar de foto's en nam ik de kleine zinnetjes die er bij stonden in me op. Eeerlijk, dit was het liefste wat ik ooit had gezien. Bij ieder ander had ik het eng gevonden, maar niet bij Louis. Mijn hart leek uit mijn borstkas te komen en ik had de neiging het boekje ergens neer te gooien en Louis zo hard te zoenen en te betasten, dat het uit zou lopen tot zulke harde seks dat we beide twee dagen niet meer konden lopen. In mijn hoofd zag ik dat dan ook al helemaal voor me, maar ik deed niets. Of ik deed wel wat, maar niet dat. Ik kuste Louis zachtjes en keek hem met stralende ogen aan. 'Veder, ik wil meer.' piepten ik onschuldig en sloeg nog een bladzijde om.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn wangen waren lichtelijk rood gekleurd door de het lezen van eigen woorden, Ik wist dat ik zulke dingen had geschreven, maar nu terug te lezen hoe erg de verliefdheid toen eigenlijk al was, en wetende dat Zayn meelas, zorgde voor een dubbel gevoel. Mijn blik was dan ook de hele tijd op het boekje gericht, niet wetende wat te zeggen of te doen. Maar ook lichtelijk bang voor zijn reactie en om op te kijken. Het was voor de tweede keer dat ik dit gevoel had. Alleen was het deze keer omdat hij misschien zou denken dat ik gek zou zijn. Ik voelde me nu dan ook eerder een gestoorde fan dan iemand die echt in de band had gezeten. Maar toen Zayn me zachtjes kuste, waren al deze gedachten verdwenen en lieten me weten dat het goed zat. En durfde hem weer aan te kijken. Zijn stralende ogen lieten me smelten. 'Je krijgt meer.' Zei ik zacht en begon weer met voorlezen. 'Lieve Zayn,' Ik viel gelijk stil toen ik merkte dat het -het handschrift van Lottie herkende. Mijn ogen volgen over de regels en mijn wangen werden nog roder. 'Oké, volgende pagina' zei ik zacht maar snel en sloeg hem alweer om.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik was zo trots op het feit dat dit mijn vriendje was. Dat hij alleen mij zag tussen als die meisjes die hem elke dag de liefde verklaarden een paar jaar geleden. Ik knikten overdreven toen hij zei dat ik meer kreeg en ging er wat beter voor liggen. Ik vond dit zo leuk. 'Lieve Zayn,' mijn glimlach werd groter maar verdween ook weer toen louis zijn verder leek te gaan en ik probeerde snel te lezen wat er zou volgen. maar voordat ik daar de kans voor kreeg sloeg Louis de bladzijde al om. 'Nee, boo. Ik wil het lezen.' Het enige wat ik wist, was dat het niet van Louis kwam. Want het was duidelijk niet zijn handschift geweest. 'Kom op, alsjeblieft.' Smeekte ik en legde mijn hand op die van hem en keek hem zielig aan. Nu wilde ik het weten ook. En ik dacht niet dat ik het erg leuk zou vinden als Louis het nu nog voor me ging achterhouden. Al wist ik dat ik het moest aanvaarden. 'KOm op, het is aan mij gericht.' Piepten ik zielig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    'Awh, heb je nu pijn?' Grinnikend gleed ik met mijn hand over Harry's krullen toen hij Puck's handje eruit had gehaald. 'Wat ben je toch ook weer een zielig mannetje, hè.' Een zacht geluidje verliet mijn mond toen Puck op Harry's vinger begon te sabbelen, het zag er echt uber schattig uit. Alleen toen ze begon te huilen zag het er wat minder schattig uit, ik slaakte een kreetje en pakte haar van Harry over, om recht overeind te gaan zitten. 'Heb je een beetje dorst, kleine meid?' Helaas ging ze alleen maar harder huilen, ik zette Puck heel even naast Harry, om de dekens over mezelf heen te trekken zodat het niet al te koud zou zijn. 'Nu krijg je toch wat je wilt.' Grinnikend knoopte ik de handdoek los, om daarna Puck in mijn armen te nemen en deze al direct heel heftig aan mijn tepel begon te zuigen. Oke, ze had dus echt hele erge dorst.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Het was nog soms nog steeds niet te geloven dat alles gewoon was uitgekomen. Dat ik Zayn nu echt mijn vriendje kon noemen. Ik grinnikte zacht en wachtte geduldig tot hij er beter voor lag. Ik zag dat hij het leuk vond, met sommige dingen dus precies het tegenovergestelde van mij. Een aantal pagina's wilde ik dus echt niet voorlezen, maar de rest was geen ramp. Dit was dus een voorbeeld. Mijn woorden zorgde ervoor dat zijn glimlach verdween, en had het idee dat hij het straks alsnog te lezen kreeg. 'De enige die me voor schut mag zetten met verhalen ben ik zelf.' Lottie haar woorden zat ik niet op te wachten, wetende dat ze echt alles op papier had gezet. Dat meisje was echt te goed om alles op papier neer te zetten en liet haar nu juist alles weten. Net als ik maar dan iets duidelijker. Ik beet op mijn lip toen hij begon te smeken en ik ging de fout in door hem aan te kijken op het moment dat hij zijn hand op de mijne legt. 'Lees het zelf dan maar. Ik ga het niet voorlezen.' Zei ik en hield het boekje voor zijn neus. Er onderuit komen zou onmogelijk worden. 'Nog een reden dat je het zelf mag lezen. De rest lees ik desnoods wel weer.' Zei ik met een glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wat staat er dan? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [wat staat er dan? ;x]


    ( Eigenlijk het gedrag en gevoel. Wat er gebeurd als ze bij elkaar in de buurt en dat er is moet gebeuren. Je kan het zien als de woorden die Lou toen niet op papier durfde te zetten of durfde te zeggen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malikl
    'Je zet jezelf niet voor schud. Ik vind het geweldig.' Verzekerde ik Louis en piepten enthousiast toen ik het alsnog mocht lezen. Snel gristen ik het boekje uit zijn handen toen hij het voor mijn neus hield en sloeg ik het terug naar de vorige bladzijde. Helemaal vergeten hoe het kwam dat ik dit ubberhaupt allemaal te zien kreeg. en even was ik het stomme krantenartiekel dankbaar. Mijn ogen gleden over de regels en volgens mij ging mijn hart het begeven straks. Alles stond erin. Hoe Louis zich had gedragen en gevoeld. De dingen die er gebeurt waren als we bij elkaar waren en smeekbedes dat er echt iets moest gebeuren. Dat ik mijn ogen moest openen. Alsof Lottie ook wist wat ik voor Louis voelden in die tijd, -en nu nog steeds. Ik slikte even en werd er werkelijk stil van. Ze was toen nog zo jong en toch zag ze alles. Ik legde het boekje voor mijn neus en toen ik Louis uiteindlijk aankeek, hielt ik het niet meer. Mijn armen vlogen rond zijn nek en mijn lippen duwde ik bijna door de zijne heen. Hier waren geen worden voor. of blijkbaar wel, want het stond allemaal al op papier. Maar ikzelf was nooit zo goed geweest met worden. Toch wist ik dat Louis wist wat ik wilden zeggen. 'Ik hou zoveel van je.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    'Zei wel en ik niet he.' Grijnsde ik speels. Het was echt dat ik geen babymelk hoefden, anders had ik zo bij Puck gaan liggen. Ik gaapten en stond uiteindelijk op van het bed. Ik pakten het dienblad dat er nog stond van vannachtond. Nu Serena en Puck toch bezig waren, kon ik me net zo goed even nuttig maken. Ik liep de kamer uit, de trap af en ruimde alles netjes op in de keuken. Zachtjes begon ik One way or another te zingen en al snel danste ik door de keuken, terwijl ik de vaatwassen inruimden. Snel pakten ik nog wat dropjes en liep ik de trap weer op. 'I wanna hold you, wanna hold you tight, Yeah teenage kicks right, through the night. One way or another I’m gonna see ya,I’m gonna metcha metcha metcha metcha.' Zong ik vrolijk door terwijl ik een paar rare pasjes deed, die ik had geleerd tijdens al de Clips die we hadden opgenomen. Ik wist niet waar het opeens vandaan kwam. Lachend gooide ik een dropje richting Serena en stopten ik met zingen, om me vervolgens languit op bed neer te laten vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    ''Het is dat je het geweldig vind en jij het überhaupt bent, want anders had ik het nooit gedaan.'' Zei ik met een glimlach. Hoe kon ik ook ooit nee tegen deze jongen zeggen? Zijn reactie dat hij het mocht lezen, deed me nog breder glimlachen. Dichter kroop ik tegen hem aan toen Zayn het boekje uit mijn handen gristen en had het idee dat mijn wangen al heel erg rood waren. Ik durfde hem niet de hele tijd aan te blijven kijken, maar heel af en toe gleed mijn blik naar hem. Ik wist letterlijk elk woord dat op de pagina stond. Aan het begin geloofde ik nog geeneens dat Lottie het had geschreven, maar haar handschrift maakte dat wel duidelijk. Het was elk woord dat ik nooit op papier had durven zetten, en laat staan zeggen. Ik keek hem vol spanning aan toen hij slikte en wel heel erg stil was. Het boekje legde hij voor zijn neus en ik beet op mijn lip toen hij me uiteindelijk aankeek. Zijn armen die rond mijn nek vlogen en lippen die bijna door de mijne duwde lieten me glimlach, Ik kuste hem zonder aarzeling terug en plaatste mijn hand op zijn wang. 'Ik hou ook onbeschrijfelijk veel van jou.' Blijkbaar maakte ik me soms echt teveel zorgen om dingen. 'En ik hoop dat dit je laat zien dat ik ook echt niet zonder je kan.' En dan na te gaan dat dit nog geeneens alles was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Ik ook niet zonder jou.' En nu wilde ik even niet meer praten of luisteren. Ik wilde gewoon even genieten. Ik kroop half op Louis en moest mezelf er even op wijzen om voorzichtig te doen. Mijn lippen bewogen soepel over die van Louis en mijn handen gleden over zijn lichaam. elke oneffenheid voelde ik onder onder mijn vingertoppen. De kleine scheurtjes voelde ik tegen mijn lippen en het was perfect. Louis was perfect. 'Boo.' Murmelde ik tegen zijn lippen aan. 'Nu wel voorlezen.' Piepten ik en beet even speels in zijn onderlip. Ik ging weer goed liggen en duwde het boekje weer in Louis zijn handen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Zijn woorden zorgde voor een brede glimlach op mijn gezicht. Dit was perfect.
    'Maar ik ga niet teveel voorlezen, anders heb je de volgende keer niets meer te lezen.' Voor ik het was Zayn weer goed gaan liggen en had ik het boekje in mijn handen. Ik sloeg een paar bladzijdes, want de meeste waren foto's. Er stond hier en daar wel iets geschreven, maar dat waren dingen als I'm wearing the smile you gave me. Ik was opzoek naar de brief die aansloot op die van Lottie, maar deze keer wel geschreven door mij. Alleen trok halverwege iets anders mijn aandacht. Heel het boekje had blijkbaar nog een blanco bladzijde en wist precies wat daar mee moest gebeuren. Ik haalde een pen uit de la van het nachtkastje en legde beide dingen bij Zayn neer. 'Aan jou de eer voor ik weer ga lezen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik nestelde me weer goed in de lakens en tegen Louis aan en wachten geduldig af, terwijl mijn ogen meer naar de eigennaar van het boekje gericht waren, dan naar het boekje zelf. Vreemd keek ik hem aan toen hij het boekje samen met de pen bij mij neerlegde en snapte niet echt wat hier de bedoelding van was. Zelfs niet na zijn worden. 'Moet ik.. Nee Louis, het is jou boekje.' Piepten ik. Straks schreef ik wat stoms of iets wat nergens op sloeg. Hij wist dat ik niet goed met worden was. Ja, ik was wel goed met worden, maar niet wat betreft mijn gevoel uiten. Voorzichtig pakte ik de pen en het boekje en ging ik op mijn buik liggen. Ik staarden naar de lege bladzijde en daarna weer terug naar Louis. Hij wist dat mijn gevoel niet op papier kon zetten. En toen wist ik het. Ik ging recht zitten en nam het boekje op schoot, maar zorgde ervoor dat Louis niet kon zien, wat ik ging doen.
    The best feelings are those that have no words to describe them. Begon ik boven aan de bladzijde. Ik pakten een van mijn potloden die nog op het bed lag en tekende er twee paar lippen onder met bijde een wijsvinger ervoor, als teken van zwijgen.
    Ik pakte de pen weer en beet op mijn lip. and with you I enjoy the silences ik keek op naar Louis en was opeens helemaal niet meer zo zeker van mijn zaak. straks vond hij het echt niets.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''