• Haai
    Ik heb een vraagje..
    Ik ben almost zestien ( nog 2 weekjes en 2dagen) En heb nog geen vriendje.
    Ik zou er zo fucking graag een willen!
    Ik vraag me af of het normaal is dat ik nog maar één vriendje heb gehad in mijn leven en er nu geen heb, ik weet het, stom, maar toch...
    Tips? Gelijkaardige situaties?

    Kus,
    MissAlice


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik kan nog me nog steeds niet voorstellen hoe iemand behoefte kan hebben aan een jongen (cat) Maar ik ben nog jong :3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 22:21 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je ziet al die stelletjes en ja, nu kun je zeggen dat die niet bij elkaar blijven, maar weetje, ik zou gewoon heel graag een speciale jongen hebben waarmee ik alles kan delen en zo, waarom weet ik ook niet, ben gewoon nogal een romantish persoontje denk ik>...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ach komt van zelf.


    I still think of the guitar bible.

    MissAlice schreef:
    Je ziet al die stelletjes en ja, nu kun je zeggen dat die niet bij elkaar blijven, maar weetje, ik zou gewoon heel graag een speciale jongen hebben waarmee ik alles kan delen en zo, waarom weet ik ook niet, ben gewoon nogal een romantish persoontje denk ik>...


    Ja, zo gaat het dus echt niet gelijk worden. (cat)


    Your make-up is terrible

    Dat je graag een vriendje wilt hebben, goed. Ik moet zeggen dat ik dat soms ook graag wil, en dan ben ik 18. Het verschil is alleen dat ik én überhaupt nog nooit een relatie heb gehad, én ouder ben, én ik niet zo wanhopig doe.
    Of nja, misschien vind je jezelf niet wanhopig, dat kan, maar zo komt t wel in je topic over (;

    En wat al meerdere mensen hebben aangegeven, het komt vanzelf wel. Daarbij werkt het meestal niet als je heel hard opzoek gaat, dan kom je meestal niemand tegen. Zoiets moet vanzelf komen. Én, neem alsjeblieft geen vriendje omdat je perse een vriendje wilt hebben. Daar hebben jij én die jongen niks aan...


    Inspiration can hit you any time

    Well, om nu maar eens serieus te reageren; can't blame ya, tbh dus yeah, denk dat je wel kan spreken van een ongeveer gelijke situatie. Maar het telkens verlangen naar en hopen op, zorgt voor zoveel vervelende schijtemoties die je naderhand maar de kop moet zien in te drukken dat ik mezelf maar gewoon domweg een spiegel voor hou, een kam door m'n haar haal en wat foundation onder de wallen doe zonder te hopen dat er iemand achter me staat met de armen om me heen.
    Zo, dat was mijn diepe gezeik vandaag. Nu ga ik slapen en dromen over ravioli die wel geslaagd is. Teveel deeg man. Teveel deeg...


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom wil iedereen tegenwoordig zo graag een vriendje? Het komt vanzelf wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geloof me; GENIET VAN JE VRIJGEZELLE LEVEN ZOLANG HET NOG KAN!


    Bad decisions make good stories.

    Somesley schreef:
    natuurlijk ben je dan normaal. het ligt er gewoon net aan of je iemand tegenkomt waar je gevoelens voor krijgt, en diegene voor jou. dat gebeurd echt niet standaard voor je zestiende.


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Het komt met z'n tijd. Er niet op wachten: love will find your way eventually. :]


    † Love? I want to sleep.

    Scabbia schreef:
    Ik ben over 2 maanden 16 en heb nog nooit een vriendje gehad.
    Behoefde aan een vriendje? Nee, ik wacht wel lekker. Waarom moeten meiden perse op een jonge leeftijd al een vriendje hebben?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Het komt wel en je bent normaal. Ik zou alleen iets minder wanhopig doen en gewoon genieten van nu en wie weet kom je snel iemand tegen, maar wie weet duurt het nog even. Ik kreeg pas een relatie, voor het eerst, toen ik 19½ was en ik ben nu wel nog steeds met hem samen, bijna 2 jaar. Maar hij is mijn eerste vriend, dus maak je geen zorgen (: haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Tuurlijk ben je wel normaal ;)
    Je moet je er niks van aantrekken dat je nog geen vriend hebt gehad. Ik was ook pas 16,5 toen ik mijn eerste vriendje kreeg, dus so what? Een relatie heeft geen haast hoor. Je hoeft het niet te hebben om erbij te horen. Ik zou zeggen, geniet nog gewoon van je vrijheid. Single zijn heeft echt heel veel voordelen, natuurlijk, een relatie ook. Maar ga je gewoon lekker bezig houden met school, vriendinnen, hobby's. Een vriendje kan altijd nog. Het gaat er niet om hoeveel vriendjes je gehad hebt in je leven. Het is geen spel, het is niet iets waardoor mensen je geweldig gaan vinden. Het is liefde, een vriendje krijg je om de liefde, omdat je elkaar leuk vindt, omdat je langzaam van een persoon gaat houden. Niet omdat het moet of omdat het raar is als je er geen hebt. Je moet nog een hoop leren. :X
    Dus, ga lekker andere dingen doen, die jongen komt echt vanzelf wel! Geniet gewoon, zolang je kan, van je single leven tot je de juiste jongen hebt ontmoet en maak je niet zo druk om de mainstream.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet zeggen dat ik er al best wat heb gehad voor mijn leeftijd, maar geen een van hun was echt serieus.... dus eigenlijk tellen ze niet (de langste tijd dat ik met een van hun ben geweest is 3 weken) maargoed het kan natuurlijk zijn dat je nu al iemand zou hebben ondmoet die je echt leuk vind en hij jou en dan krijg je een relatie, maar dat heeft helemaal niks met je leeftijd te maken! Het komt vanzelf, maar het komt pas als je niet meer wacht
    dan forceer je jezelf niet zo voor sommige jongens en kom misschien juist daardoor de goede jongen tegen!
    Het is met alles zo bv als je naar de toaster kijkt lijkt het alsof het brood nooit getoast zal zijn kijk je een sec weg ineens is het klaar! ook met melk koken (okey het is niet altijd en met iedereen zo maar je begrijpt wat ik bedoel!)


    Dont say why me, say try me

    Serieus? :') Wat is het toch met Q de laatste tijd? Het lijkt wel alsof hier bijna alleen maar wanhopige mensen zitten die verlangen naar een vriendje.
    Pffft. Alsof het zo geweldig is, lololol. Single zijn heeft veel meer voordelen, echt waar.


    "Well, well. Look who we've got here!"