• Haai
    Ik heb een vraagje..
    Ik ben almost zestien ( nog 2 weekjes en 2dagen) En heb nog geen vriendje.
    Ik zou er zo fucking graag een willen!
    Ik vraag me af of het normaal is dat ik nog maar één vriendje heb gehad in mijn leven en er nu geen heb, ik weet het, stom, maar toch...
    Tips? Gelijkaardige situaties?

    Kus,
    MissAlice


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Toen ik 16 was had ik ook nog geen vriend, en ook nog nooit gezoend

    MissAlice schreef:
    Je ziet al die stelletjes en ja, nu kun je zeggen dat die niet bij elkaar blijven, maar weetje, ik zou gewoon heel graag een speciale jongen hebben waarmee ik alles kan delen en zo, waarom weet ik ook niet, ben gewoon nogal een romantish persoontje denk ik>...


    Pfff, daarvoor zit het awkward gedeelte plus het gedeelte waar je niks van elkaar weet en ook veel ruzie gemaakt. Daarna komt het gedeelte waarin je aan elkaar gewend raakt, elkaar saai vind, en vreemd gaat met de buurman/vrouw die je helemaal geweldig vind.

    Oftewel: Word een buurman/vrouw :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Het vreemde is dat je je er druk in maakt,ja sommige hebben al op hun 16 een lief sommige hebben hun eerste kus pas op hun 20.


    Hakuna Matata

    Waarom doen sommigen alsof het zo raar is om een relatie te willen wanneer veel mensen om je heen dat ook hebben? Als je constant naar al dat gezwijmel moet kijken en luisteren, heb je soms gewoon het gevoel dat je iets mist. Dat je leuk gevonden wilt worden door iemand is niet 'abnormaal' en zeker niet als je bijna zestien bent. Ieder mens heeft volgens mij in zekere zin bevestiging en liefde nodig, ongeacht hoe oud je bent.

    Goed. Zoals je kunt zien begrijp ik je gevoel helemaal, haha. Ik zit namelijk in exact hetzelfde schuitje. Ik probeer me er maar niet te druk om te maken, omdat je met minderwaardige gedachtes en zelfmedelijden geen stap verder komt. Als je het niet zoekt, komt het vanzelf wel... Dat hoop ik in ieder geval.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik word in mei 16 en ik heb nooit een vriendje gehad+gezoend. Ik hou er van dat ik single ben. Geen problemen ,bespaard geld ,vrije tijd genoeg,kan goed leren en huiswerk maken ,want ik heb geen afleiding (Op dingen in mijn fandoms na dan) en ik kan lekker via de zijkant mee kijken hoe andere relaties verkeerd gaan ,omdat mensen nog te jong zijn. Voor de rest hoef ik er ook geen 1.
    Maar wat jij hier nu fout doe is jij wilt zo graag een vriendje dat het niet meer serieus is ,maar meer omdat je het wilt. Geloof me ik heb zoiets om mij heen gezien en dat gaat uiteindelijk fout aflopen.


    Shoganai i ne~

    Dude, ik heb enkel vriendjes gehad in het lager en ik word in december 17.


    Save me from myself.


    Watch and learn...


    From these ashes, I will rise

    hahaha, oke sorry. dit meen je toch niet echt he?
    Ik ben 18 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad. -in mijn geval, omdat ik niet zo goed ben in vertrouwen en standvastigheid. daarbij gaat het me snel vervelen.-
    Waarom wil je zo graag een relatie? je bent jong en vrij om te gaan en staan waar je wilt. niet zo wanhoopig doen en genieten nu het nog kan. je kan heel je leven nog aan een vriend vastzitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MissAlice schreef:
    Je ziet al die stelletjes en ja, nu kun je zeggen dat die niet bij elkaar blijven, maar weetje, ik zou gewoon heel graag een speciale jongen hebben waarmee ik alles kan delen en zo, waarom weet ik ook niet, ben gewoon nogal een romantish persoontje denk ik>...


    Als je op zoek gaat zul je die speciale jongen niet vinden. Het komt wanneer het komt. En een relatie is niet altijd makkelijk. Het brengt (bij bijna iedereen) wel eens onzekerheden en je moet er echt klaar voor zijn (tenminste, als je voor een serieuze relatie gaat).


    You are beautiful, you are love.

    Nee. Je bent echt raar. (cat)

    No offence, maar stel je je niet een beetje aan? Niet iedereen krijgt een vriendje op bijvoorbeeld hun 14e. Dat is bij iedereen gewoon verschillend en misschien kom jij de ware jacob volgend jaar of over een paar maand wel tegen.


    26 - 02 - '16

    Ancore schreef:

    Watch and learn...

    Okee, die is eigenlijk best wel leuk xd


    Inspiration can hit you any time

    MissAlice schreef:
    Wauw! Wat veel reacties,Dankjewel! Ik lees dat sommigen deze vraag nogal raar vinden , maar ja, ik zit er gewoon heel erg mee, omdat ik het zo graag zou willen !

    Je moet het niet graag willen, omdat je dan situaties krijgt waarin je jezelf gaat forceren om een jongen leuk te vinden ofzo :W
    Althans, een vriendin van mij was daar heel erg in.

    Maar anyhow, laat het gewoon naar jou komen en ga dingen doen om nieuwe mensen te ontmoeten, misschien zit daar wel een leuke jongens tussen.
    En zo raar is het niet dat je nog geen vriendje hebt/gehad. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dit is één van die topics die ik niet serieus kan nemen. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben bijna 18 en ik ben ook nog steeds een loner. Er is dus eerder iets mis met mij dan met jou. ;p
    Maar hé, single zijn is veeeeeeeeeel leuker!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ancore schreef:

    Watch and learn...


    He's hot. (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |