• Haai
    Ik heb een vraagje..
    Ik ben almost zestien ( nog 2 weekjes en 2dagen) En heb nog geen vriendje.
    Ik zou er zo fucking graag een willen!
    Ik vraag me af of het normaal is dat ik nog maar één vriendje heb gehad in mijn leven en er nu geen heb, ik weet het, stom, maar toch...
    Tips? Gelijkaardige situaties?

    Kus,
    MissAlice


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    dragonslayer schreef:
    Ik ben bijna 18 en ik ben ook nog steeds een loner. Er is dus eerder iets mis met mij dan met jou. ;p
    Maar hé, single zijn is veeeeeeeeeel leuker!


    Nee. Dacht het niet. Het is veel leuker, vind ik, om iemand te hebben die alles voor je over heeft en vreselijk veel van je houdt dan dat je alleen bent en geen relatie hebt. Maar dat is mijn mening.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Nee. Dacht het niet. Het is veel leuker, vind ik, om iemand te hebben die alles voor je over heeft en vreselijk veel van je houdt dan dat je alleen bent en geen relatie hebt. Maar dat is mijn mening.


    I agree. Maar ik ben dan ook niet echt de persoon die er op los zou flirten als ik single was.


    You are beautiful, you are love.

    De titel deed mij denken aan Alice in Wonderland: 'Am I mad?' 'I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.'

    Edit:
    Hahahahaha, ik zie nu dat je username missAlice is;')

    OT: dat is hartstikke normaal hoor. Ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hashirama schreef:
    Not sure if troll or


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mavis schreef:
    (...)

    Nee. Dacht het niet. Het is veel leuker, vind ik, om iemand te hebben die alles voor je over heeft en vreselijk veel van je houdt dan dat je alleen bent en geen relatie hebt. Maar dat is mijn mening.


    Hey, dat klinkt leuk. Moet ik ook eens proberen. Even mijn chloroform weer opzoeken... (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nahh sorry, maar het gaat misschien een beetje ver om zo minachtend over deze vraag te doen. Kijk, ik ben zestien en heb geen vriendje, maar ik vind het verder niet echt erg. Ik ben verder ook nog nooit verliefd geweest of zo. Hier wordt soms wel wat raar naar gekeken vanuit mijn omgeving. Nu heb ik wel echt een instelling van dat doet me niet zo veel. Maar ik kan het prima begrijpen. Ik merk bijvoorbeeld ook wel echt op school dat er echt ontzettend veel stelletjes opkomen en ja, op deze leeftijd krijgen gewoon steeds meer mensen wel een vriendje of vriendinnetje. Maar of het raar is? Nee, absoluut niet. Ik ken ook hartstikke veel mensen in mijn omgeving die het nog niet hebben en ik zou me daar ook absoluut geen zorgen over maken. Je knalt er vanzelf wel een keer tegenaan.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hey, dat klinkt leuk. Moet ik ook eens proberen. Even mijn chloroform weer opzoeken... (cat)


    Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ook daadwerkelijk van je gaan houden na dat toegepast te h ebben eigenlijk :I


    i put the fun in funeral

    Folklore schreef:
    (...)

    I agree. Maar ik ben dan ook niet echt de persoon die er op los zou flirten als ik single was.


    Same here.


    26 - 02 - '16

    Um, ik ben net 17 en heb net een maand een vriendje, dus niet panikeren. Iedereen vindt wel iemand, op z'n tijd.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mavis schreef:
    (...)

    Nee. Dacht het niet. Het is veel leuker, vind ik, om iemand te hebben die alles voor je over heeft en vreselijk veel van je houdt dan dat je alleen bent en geen relatie hebt. Maar dat is mijn mening.

    Je moet gewoon een echt goed bij je passend vriendje hebben, anders is het vriendje hebben niet leuk/waardig genoeg om er aan te beginnen ;P
    En die personen kom je het beste tegen op de momenten wanneer je het niet verwacht ^^
    Gewoon niet over nadenken en verder gaan met je leven. Alles op z'n tijd. Denk maar zo: je bent pas op (ongeveer) 1/6 deel van je leven. Tijd zat dus.


    Deep inside, I've never felt alive

    *headdesk*
    Ik ben zeventien jaar, nog nooit een vriendje gehad and I couldn't care less.
    Nee, het is niet raar, waarom zou het raar zijn? Je bent jong, je leven moet haast nog beginnen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aberforth schreef:
    Dude, ik heb enkel vriendjes gehad in het lager en ik word in december juli 17.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn vriendje heeft op zijn 22 pas mij leren kennen en had dus pas op zijn 22 zijn eerste relatie. Geloof me, je mist niets dan zever als je op die leeftijd een vriendje hebt. Ik ben zelf 17, maar mijn vriendje is 5 jaar ouder. Hij is veel volwassener dan de meesten van mijn leeftijd, wat erg fijn is. ^^
    Mijn eerste vriendje was een jaar jonger en een echte klootzak. Dat zijn de meesten rond deze leeftijd nog wel.

    Ik snap je volkomen, maar enjoy your freedom of zoek je een volwassen leuk vriendje. ^^


    Let the Night embrace you

    Niks om je druk om te maken, de een is gewoon sneller verliefd dan de ander. Wacht gewoon tot dé ware voorbij komt, dat is meer waard dan een random vriendje zoeken omdat je er eentje wilt.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Backfire schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ook daadwerkelijk van je gaan houden na dat toegepast te h ebben eigenlijk :I


    Mijn hersenspoeling techniek heeft inmiddels een succes percentage van 17%. Bij falen zoek ik een ander. Dus ik vind wel iemand!


    quidquid excusatio prandium pro