• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha, sla die aflevering maar over dan, je wilt hem niet zien. Trust meee.

    Loveless schreef:
    Yeah, daarom zei ik al niet met wat of hoe haha. Maar wow, ik vond het wel erg heftig.
    Ik vond Reedus' acteerwerk echt geweldig! Ook die van Rooker.

    Ohh, die twee samen vind ik het allerbeste in de serie.
    Ik ga Merle met zijn opmerkingen zo missen. Hij was met Daryl mijn favoriete personage.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 11:54 ]


    ars moriendi

    Loveless schreef:
    Hahaha, sla die aflevering maar over dan, je wilt hem niet zien. Trust meee.


    Ik ga ook serieus nooit meer iemand aanraden om die serie te kijken, ik doe het niemand meer aan. Alvast sorry, Maia.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik ga ook serieus nooit meer iemand aanraden om die serie te kijken, ik doe het niemand meer aan. Alvast sorry, Maia.

    Echt he? Leuk hoor, hoe je meer en meer van een karakter gaat houden, puur om er op te wachten dat hij wordt afgeslacht. Serieus, waarom was ik ook alweer zo verliefd op deze hele franchise?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh, die twee samen vind ik het allerbeste in de serie.
    Ik ga Merle met zijn opmerkingen zo missen. Hij was met Daryl mijn favoriete personage.

    Dat kan je wel zeggen ja!
    Ik had de spoilers al gezien toen ik op me werk door Tumblr heen keek. En toen had ik al de tranen in mijn ogen. Persoonlijk was ik een grote fan van Merle en het zien hoe Daryl huilde en wegtrok van Merle brak mijn hart D:

    Hahaha inderdaad, ik zei ook altijd tegen iedereen; "Super serie, ongelofelijk, beetje van alles erin en je houdt zoveel van de characters!" En toen was het van; "Ik haat het. Ik haat het echt. Mijn hart is gebroken, alweer. Och kijk, nog een favo character dood. Oh ik houd nu van deze! Wop, dood."

    Loveless schreef:
    (...)
    Dat kan je wel zeggen ja!
    Ik had de spoilers al gezien toen ik op me werk door Tumblr heen keek. En toen had ik al de tranen in mijn ogen. Persoonlijk was ik een grote fan van Merle en het zien hoe Daryl huilde en wegtrok van Merle brak mijn hart D:


    Ik had ze ook al gezien, ja. :c Daardoor wilde ik de aflevering eigenlijk niet eens kijken, ik kreeg er echt de zenuwen van gewoon.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik had ze ook al gezien, ja. :c Daardoor wilde ik de aflevering eigenlijk niet eens kijken, ik kreeg er echt de zenuwen van gewoon.

    Ik kwam thuis en had iets van; "Ik kan het overslaan... maar ik blijf de spoilers zien..."

    Loveless schreef:
    (...)
    Dat kan je wel zeggen ja!
    Ik had de spoilers al gezien toen ik op me werk door Tumblr heen keek. En toen had ik al de tranen in mijn ogen. Persoonlijk was ik een grote fan van Merle en het zien hoe Daryl huilde en wegtrok van Merle brak mijn hart D:

    Dat vond ik nog wel het aller, aller ergste. Toen Merle op Daryl afkwam en Daryl als een jong, bang kind zich met zijn schouders volledig terugtrok. Hij was echt bang daar. Het brak mijn hart. Ik ben blij dat ik alleen thuis was hier in ons studentenappartement, want ik hield het letterlijk niet droog.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat vond ik nog wel het aller, aller ergste. Toen Merle op Daryl afkwam en Daryl als een jong, bang kind zich met zijn schouders volledig terugtrok. Hij was echt bang daar. Het brak mijn hart. Ik ben blij dat ik alleen thuis was hier in ons studentenappartement, want ik hield het letterlijk niet droog.


    Dat was echt het ergste, hoe hij eruit zag als dat kleine, verloren jongetje en hem weg probeerde te duwen. :c Vreselijk dat hij zo geweldig kan acteren.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat vond ik nog wel het aller, aller ergste. Toen Merle op Daryl afkwam en Daryl als een jong, bang kind zich met zijn schouders volledig terugtrok. Hij was echt bang daar. Het brak mijn hart. Ik ben blij dat ik alleen thuis was hier in ons studentenappartement, want ik hield het letterlijk niet droog.

    Ja toch? Ik vond het zo goed gespeeld dat ik gewoon echt medelijden had. Man man, ik heb nu alweer tranen in mijn ogen. Ik was ook net een Merle fanfiction begonnen op Tumblr en nu moet ik met een gebrokenhart verder schrijven hahaha. I can't help but love him -cries-

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja toch? Ik vond het zo goed gespeeld dat ik gewoon echt medelijden had. Man man, ik heb nu alweer tranen in mijn ogen. Ik was ook net een Merle fanfiction begonnen op Tumblr en nu moet ik met een gebrokenhart verder schrijven hahaha. I can't help but love him -cries-


    Heb je een link naar je Tumblr?

    Ik ben trouwens wel blij dat Ben dood is, is dat erg? :x


    Oh, wat ik het leukst vond aan die aflevering was die gast met het haar, die ineens in het beeld gerend kwam.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Heb je een link naar je Tumblr?

    Ik ben trouwens wel blij dat Ben dood is, is dat erg? :x


    Oh, wat ik het leukst vond aan die aflevering was die gast met het haar, die ineens in het beeld gerend kwam.

    Ja zeker, het is een Daryl Dixon blog, ik gebruik foto's en schrijf er mini fictions onder en verder komen er rant-posts etc haha. Maar mijn Merle-fictie moet nog gepost worden, ik moet hem eerst ff afschrijven.
    http://welovedaryldixon.tumblr.com/
    Wat is die van jou?

    Ik vind het aan de ene kant jammer dat hij dood is, aangezien we hem nog niet zo goed konden. Maar hij ging al de verkeerde kant op, beter een kogel door de kop dan. Ze moesten Merle sparen, nu ga ik voor altijd verdrietig zijn hahaha. Btw, wat is jullie mening over Carol/Daryl? Er zijn blijkbaar heel veel Caryl shippers...
    En die kerel die opgegeten werd bedoel je?

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja zeker, het is een Daryl Dixon blog, ik gebruik foto's en schrijf er mini fictions onder en verder komen er rant-posts etc haha. Maar mijn Merle-fictie moet nog gepost worden, ik moet hem eerst ff afschrijven.
    http://welovedaryldixon.tumblr.com/
    Wat is die van jou?

    Ik vind het aan de ene kant jammer dat hij dood is, aangezien we hem nog niet zo goed konden. Maar hij ging al de verkeerde kant op, beter een kogel door de kop dan. Ze moesten Merle sparen, nu ga ik voor altijd verdrietig zijn hahaha. Btw, wat is jullie mening over Carol/Daryl? Er zijn blijkbaar heel veel Caryl shippers...
    En die kerel die opgegeten werd bedoel je?

    Ik vind Carol en Daryl leuk in de zin dat ze elkaar enigszins begrijpen. Ze hebben allebei veel geweld in hun leven meegemaakt enzovoorts. Maar ik vind dat mensen nogal doordraven door hun te schippen. Ja, ze hebben wat mooie gesprekjes enzo maar Daryl en Carol hebben nooit echt romantische moves naar elkaar toe gemaakt. Ze geven om elkaar, en dat is mooi, maar ik vind het te ver gaan om ze te shippen. Daarbij ben ik het eens met wat Norman ooit in een interview zei; Daryl is als een bang opgejaagd dier. Je wilt hem helpen, en dat moet je doen door hem heel langzaam te benaderen. Maar als je hem vervolgens zou oppakken, zou hij je verscheuren. :') Hij heeft nooit geleerd met emoties om te gaan, laat staan een of andere romance met Carol te beginnen.

    En Ben.. ach.. ik zat er niet zo mee. Ik zat zelfs alleen maar van: SHIT, kutkind, was aan de kant gegaan, dan had Merle de Gov nu dood gehad! :'D

    Edit: Ik heb je gefollowed trouwens. (: Ik ben qmercury op Tumblr.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 12:22 ]


    ars moriendi

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja zeker, het is een Daryl Dixon blog, ik gebruik foto's en schrijf er mini fictions onder en verder komen er rant-posts etc haha. Maar mijn Merle-fictie moet nog gepost worden, ik moet hem eerst ff afschrijven.
    http://welovedaryldixon.tumblr.com/
    Wat is die van jou?

    Ik vind het aan de ene kant jammer dat hij dood is, aangezien we hem nog niet zo goed konden. Maar hij ging al de verkeerde kant op, beter een kogel door de kop dan. Ze moesten Merle sparen, nu ga ik voor altijd verdrietig zijn hahaha. Btw, wat is jullie mening over Carol/Daryl? Er zijn blijkbaar heel veel Caryl shippers...
    En die kerel die opgegeten werd bedoel je?


    Ik volg je ook. http://sasquatchiswatchingyou.tumblr.com/ is mijne. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov