• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Episode 15. Ik heb echte tranen gehuild.


    ars moriendi

    Ik zit nog altijd maar aan 1 :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    Episode 15. Ik heb echte tranen gehuild.


    Ik ook, ik zit er nog steeds in vast. I just can't...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik ook, ik zit er nog steeds in vast. I just can't...

    Ik ook. Echt, zodra hij het zich realiseerde.. ik.. gewoon.. nee, ik heb nog nooit op deze manier gehuild bij een serie, dit is niet gezond.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik ook. Echt, zodra hij het zich realiseerde.. ik.. gewoon.. nee, ik heb nog nooit op deze manier gehuild bij een serie, dit is niet gezond.


    Ugh, same here. Niets op tv heeft me ooit zo geraakt als die scene.
    Dat was trouwens de spoiler die overal was, alleen zag je hem er niet bij, waardoor het uiteindelijk nog 10000x erger dan de spoiler zelf bleek te zijn.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ugh, same here. Niets op tv heeft me ooit zo geraakt als die scene.
    Dat was trouwens de spoiler die overal was, alleen zag je hem er niet bij, waardoor het uiteindelijk nog 10000x erger dan de spoiler zelf bleek te zijn.

    Rooker zelf spoilde het voor me deze ochtend door de foto's op Facebook te zetten.. -___- fml. Bijna een week geen spoiler gezien, krijg ik 'em toch nog 's ochtends te zien. -__-


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Rooker zelf spoilde het voor me deze ochtend door de foto's op Facebook te zetten.. -___- fml. Bijna een week geen spoiler gezien, krijg ik 'em toch nog 's ochtends te zien. -__-


    Awh, dat is echt lullig voor je. :c


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Awh, dat is echt lullig voor je. :c

    I was not amused.

    En dan toch, inderdaad, die reactie maakte het 100 x erger. Dat was voor mij ook de trigger om gewoon te gaan janken voor mijn laptopschermpje. :'c


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I was not amused.

    En dan toch, inderdaad, die reactie maakte het 100 x erger. Dat was voor mij ook de trigger om gewoon te gaan janken voor mijn laptopschermpje. :'c


    Hier dus ook. :c


    Your make-up is terrible

    O great. Nu is de laatste aflevering voor mij ook al gespoild. Thank you, tumblr. (cat)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mag ik ook mee praten als ik niet in de RPG zit? Want ik heb net de laatste aflevering gezien en moest huilen =(

    Van mij wel, maar nog niet iedereen heeft die aflevering gezien hier, daarom houden we het een beetje discreet of gebruiken we het spoiler knopje. :3
    Ik vraag me af wie er niet bij gehuild heeft, eigenlijk. Dat is onmogelijk.


    Your make-up is terrible

    Haha, sure. Nou, ik heb nog niet gehuild, want ik heb 'm dus nog niet gezien. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yeah, daarom zei ik al niet met wat of hoe haha. Maar wow, ik vond het wel erg heftig.
    Ik vond Reedus' acteerwerk echt geweldig! Ook die van Rooker.

    Ja, ze zijn werkelijk geweldig. :3


    Your make-up is terrible