• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja zeker, het is een Daryl Dixon blog, ik gebruik foto's en schrijf er mini fictions onder en verder komen er rant-posts etc haha. Maar mijn Merle-fictie moet nog gepost worden, ik moet hem eerst ff afschrijven.
    http://welovedaryldixon.tumblr.com/
    Wat is die van jou?

    Ik vind het aan de ene kant jammer dat hij dood is, aangezien we hem nog niet zo goed konden. Maar hij ging al de verkeerde kant op, beter een kogel door de kop dan. Ze moesten Merle sparen, nu ga ik voor altijd verdrietig zijn hahaha. Btw, wat is jullie mening over Carol/Daryl? Er zijn blijkbaar heel veel Caryl shippers...
    En die kerel die opgegeten werd bedoel je?


    Gevolgd, die van mij heet Normified. :3

    Ik weet niet wat ik ervan vind, alleen dat ze samen heel geweldig zijn, de manier waarop ze met elkaar om gaan en elkaar behandelen. Er is iets tussen die twee, een hele goede band omdat ze allemaal zulke dingen mee hebben gemaakt. Het hoeft niet perse liefde te zijn, een hele hechte vriendschap vind ik ook al heel erg mooi, zoals het nu is dan. Maar als het langzaam naar een romance gaat vind ik het ook niet erg, als het maar op de juiste manier gaat.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik vind Carol en Daryl leuk in de zin dat ze elkaar enigszins begrijpen. Ze hebben allebei veel geweld in hun leven meegemaakt enzovoorts. Maar ik vind dat mensen nogal doordraven door hun te schippen. Ja, ze hebben wat mooie gesprekjes enzo maar Daryl en Carol hebben nooit echt romantische moves naar elkaar toe gemaakt. Ze geven om elkaar, en dat is mooi, maar ik vind het te ver gaan om ze te shippen. Daarbij ben ik het eens met wat Norman ooit in een interview zei; Daryl is als een bang opgejaagd dier. Je wilt hem helpen, en dat moet je doen door hem heel langzaam te benaderen. Maar als je hem vervolgens zou oppakken, zou hij je verscheuren. :') Hij heeft nooit geleerd met emoties om te gaan, laat staan een of andere romance met Carol te beginnen.

    En Ben.. ach.. ik zat er niet zo mee. Ik zat zelfs alleen maar van: SHIT, kutkind, was aan de kant gegaan, dan had Merle de Gov nu dood gehad! :'D

    Edit: Ik heb je gefollowed trouwens. (: Ik ben qmercury op Tumblr.

    Ah eindelijk iemand die het met me eens is. Ik vind Carol en Daryl leuk als vrienden, niet als lovers ofzo. Hahaha, Norman zei ook iets van: "He'll fuck you, but doesn't want to cuddle." En hij legde uit dat Daryl niet iemand was om mee te zoenen enzo, en dat hij dat ook niet wilt. "I want him to pre-ejaculate and cry in a corner when it's done." Hahaha. Hij is zo grappig! De enige liefde die Daryl voelde was dat voor Merle, ook al was hun band ook wat minder door hun verleden met hun vader en dat Merle altijd weg was, maar hij hield wel van Merle. Maar hij geeft om zijn vrienden, waaronder ook Carol.
    Het is Ben's schuld dat Merle dood is. Als hij the Governor te pakken had gekregen, was hij ook nooit dood geschoten T_T


    Nice! Ik heb je terug gefollowed!
    @Tarsus; And you too!

    Michonne schreef:
    (...)

    Gevolgd, die van mij heet Normified. :3

    Ik weet niet wat ik ervan vind, alleen dat ze samen heel geweldig zijn, de manier waarop ze met elkaar om gaan en elkaar behandelen. Er is iets tussen die twee, een hele goede band omdat ze allemaal zulke dingen mee hebben gemaakt. Het hoeft niet perse liefde te zijn, een hele hechte vriendschap vind ik ook al heel erg mooi, zoals het nu is dan. Maar als het langzaam naar een romance gaat vind ik het ook niet erg, als het maar op de juiste manier gaat.

    Followed you back!
    Nu gaan jullie denken dat ik een creep ben omdat ik alleen posts over The Walking Dead heb ahahaha, en voornamelijk Daryl.

    Yeah, daar heb je ook gelijk in. Maar ik zie ze liever met een vriendschap. Ik hoop alleen dat nu ze aan het opruimen zijn en hoogstwaarschijnlijk de bajes gaan verlaten, dat ze Daryl vergeten ofzo!!

    Loveless schreef:
    (...)
    Followed you back!
    Nu gaan jullie denken dat ik een creep ben omdat ik alleen posts over The Walking Dead heb ahahaha, en voornamelijk Daryl.

    Yeah, daar heb je ook gelijk in. Maar ik zie ze liever met een vriendschap. Ik hoop alleen dat nu ze aan het opruimen zijn en hoogstwaarschijnlijk de bajes gaan verlaten, dat ze Daryl vergeten ofzo!!


    Hehe, don't worry. Mijn blog is net zo, alleen dan iets meer Reedus en katten. (cat)

    Wat, Daryl vergeten? D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Hehe, don't worry. Mijn blog is net zo, alleen dan iets meer Reedus en katten. (cat)

    Wat, Daryl vergeten? D:

    Oh my god, waarom zie ik meer gifs van zombie Rooker op je profiel -cries-
    Ja stel je nou voor, hij gaat terug na het doden van Merle en de groep zit zijn spullen in te pakken en vertrekken en bedenken zich onderweg Daryl te vinden, maar Daryl is er niet en wordt vergeten en vinden Merle en denken dat Daryl dood is en dan moet ik huilen en OMG IK DENK TEVEEL HIEROVER NA.

    I'm gonna stab my eyes and ears:


    Be prepared to cry your eyes out.

    Loveless schreef:
    (...)
    Oh my god, waarom zie ik meer gifs van zombie Rooker op je profiel -cries-
    Ja stel je nou voor, hij gaat terug na het doden van Merle en de groep zit zijn spullen in te pakken en vertrekken en bedenken zich onderweg Daryl te vinden, maar Daryl is er niet en wordt vergeten en vinden Merle en denken dat Daryl dood is en dan moet ik huilen en OMG IK DENK TEVEEL HIEROVER NA.


    Nee, neeee, dat mag niet, dat past niet in mijn volgende aflevering hoor. :c Ik wil dat Carol Daryl comfort wanneer hij terug komt en verdrietig is, net als Rick moet doen. Ze mogen hem niet vergeten. :c Ik ga trouwens dat filmpje niet kijken haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik ga ook serieus nooit meer iemand aanraden om die serie te kijken, ik doe het niemand meer aan. Alvast sorry, Maia.

    Dat maakt niet uit, ik zie wel hoe ik erop ga reageren. Alleen ik huil niet zo snel bij series, dus ik merk 't wel.
    Daarbij komt nog dat ik het al een tijdje niet meer heb gekeken, want nu kijk ik voornamelijk naar andere shizzle. ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I feel like Rowan is playing a little game..


    ars moriendi

    You never know what she's up to. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    You never know what she's up to. (cat)

    It's true, Jess staat hier ook echt in haar gelijk als ze zegt dat ze haar niet vertrouwt. Maar ze heeft Daryl's muurtje gebroken en hij vertrouwt haar nu. Poor guy.. ):

    En ik vind het grappig hoe iedereen T-Dog raar vindt. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    It's true, Jess staat hier ook echt in haar gelijk als ze zegt dat ze haar niet vertrouwt. Maar ze heeft Daryl's muurtje gebroken en hij vertrouwt haar nu. Poor guy.. ):

    En ik vind het grappig hoe iedereen T-Dog raar vindt. _O_



    Haha, ze is gewoon een beetje onvoorspelbaar. :'D Maar ik denk niet dat ze ooit iets zou doen wat echt nadelig zou zijn voor Daryl, daarvoor heeft hij teveel gedaan voor haar. (of in ieder geval wat zij denkt dat nadelig zou zijn voor hem hehe. Jess en Rick afhandelen zal ze eerder zien als hem een favor doen, al ziet hij dat niet zo)


    Your make-up is terrible

    Maia doet niet meer mee.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hmm oke, raar dat ze dat hier niet even meldt. ;O


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hmm oke, raar dat ze dat hier niet even meldt. ;O

    Ik vond het beter dat ik het bij haar zelf deed i.p.v. enkel in het kletstopic en dan niets meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.