• Hush Hush Saga jou ideale droom cast!

    Velen weet het al de boekenreeks the Hush Hush Saga van Becca Fitzpatrick word verfilmd.

    Jou ideale droom cast!

    Welke acteurs & actrices moeten volgens jou een rol krijgen in the Hush Hush Saga, welke personage zouden ze volgens jou moeten gaan spelen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik denk als ik Ian in de film zie dat ik hem dan iedere keer vampier tanden zie krijgen haha! En Nora moet sowieso wel bruin haar hebben vind ik.

    Nina Dobrev als Nora & Michael Trevino als Patch. Dat zal ik wel leuk vinden! Maar ik denk dat het niet gaat gebeuren. Ik vind wel dat ze sowieso allebei een rol moeten krijgen!

    Nee als hun twee samen komen dan doet het me al helemaal denken aan the vampire diaries haha, sowieso geen mensen uit vampire of werewolf dingen, dan vind ik het best haha!


    'Baby, you're perfect for me.'

    Michael Trevino moet Patch spelen! (: ik stel Nora me voor als een meisje met bruine, krullende haren. :Y)


    To love is to destroy.

    Somesley schreef:
    Michael Trevino moet Patch spelen! (: ik stel Nora me voor als een meisje met bruine, krullende haren. :Y)


    Helemaal mee eens!!!!!!!!!

    Nina Dobrev als & Michael Trevino hebben geen relatie ( verkering ) in the vampire diaries op zich zal het wel kunnen dat ze Nora en Patch gaan spelen. Hoop dat één van de twee een rol krijgt!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:23 ]

    Macabre schreef:
    Één topic is genoeg, lijkt me. :'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik weet dat ze geen relatie hebben in the vd maar ik vind het gewoon raar :p


    'Baby, you're perfect for me.'

    Ikke... Ohmygod... Ik zag dit in de spotlight en dacht dat dit een topic over de tweede Sega Dreamcast was :') hahahaha

    ik denk elke keer aan Robert Pattison als patch en kristen stweart als nora xD ben twilight verlslaafde drm hahaa


    Sometimes Its Good To Forgive Peaple But Sometime Revench is Tastie!!

    SelxGomez schreef:
    ik denk elke keer aan Robert Pattison als patch en kristen stweart als nora xD ben twilight verlslaafde drm hahaa


    En Taylor Lautner als Scott. Maar dat zou toch nooit gebeuren! Dus zie ik Nina Dobrev als Nora en Michael Trevino als Patch.

    lautje88 schreef:
    (...)

    En Taylor Lautner als Scott. Maar dat zou toch nooit gebeuren! Dus zie ik Nina Dobrev als Nora en Michael Trevino als Patch.


    SelxGomez schreef:

    Ja drm xD ahahah trouwens kijk dit liedje xD


    Sometimes Its Good To Forgive Peaple But Sometime Revench is Tastie!!

    Wauw ik wil gewoon onbekende acteurs weet je.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:08 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    Wauw ik wil gewoon onbekende acteurs weet je.


    Dat is inderdaad veel leuker om dan te zien, vind ik.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"