• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, ik meen serieus iemand vermoorden.

    Serieus iemand vermoorden? Kijken hoe het leven uit iemand wegstroomt? Je voor altijd schuldig voelen dat je iemands leven hebt afgenomen?
    I don't think so. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind jou helemaal niet saai.c:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Barnabas schreef:
    (...)
    Serieus iemand vermoorden? Kijken hoe het leven uit iemand wegstroomt? Je voor altijd schuldig voelen dat je iemands leven hebt afgenomen?
    I don't think so. :'D

    Meh, ik ben er gek genoeg voor. En ik heb altijd al iemand met mijn blote handen willen wurgen. Het hele gedoe daarna spreekt me alleen niet zo aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn moeder is nu bang omdat ik gezegd heb dat er misschien wel een kosmisch wezen zou kunnen bestaan. Oeps.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Meh, ik ben er gek genoeg voor. En ik heb altijd al iemand met mijn blote handen willen wurgen. Het hele gedoe daarna spreekt me alleen niet zo aan.


    Hm, je weet wel waar je het over hebt? Ik snap wel dat je je soms ergens op af wilt reageren, maar daar hebt je kussens/games/boxballen voor. Écht moorden lijkt me niet zo normaal om te willen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Hm, je weet wel waar je het over hebt? Ik snap wel dat je je soms ergens op af wilt reageren, maar daar hebt je kussens/games/boxballen voor. Écht moorden lijkt me niet zo normaal om te willen.

    Yush, I know what I am talking about. Niet dat ik het ooit zou doen, tenminste niet on purpose, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het wordt vannacht -9°C? Are u kidding me? :l


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Het wordt vannacht -9°C? Are u kidding me? :l

    Ik blijf morgen de hele dag in mijn bed T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oooh fuck, no. Ik heb totaal geen inspiratie en ik moet een opdracht voor een wedstrijd afhebben! Ik typ al zo snel als ik kan. Hopelijk is 'ie goed! (typing)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why am I broke T.T .


    The odds are néver in our favor.

    Waarom is een jaarboek stukje schrijven zo FACKING moeilijk? Ugh -_-'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik dacht eerst dat okselhaar bij mannen nog oké was.. dat neem ik terug. (cat) Brr.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als je je huiswerk maakt, wordt natuurlijk niet gecontroleerd en als je het niet maakt, wordt er wel gecontroleerd. #fml, toch maar huiswerk maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou het gelukkigste meisje op aarde kunnen zijn, dankzij jou.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Liefde brengt verwarring, jaloezie, verdriet. Maar ook geluk.


    You are beautiful, you are love.