• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gaby
    Eleanor die een tijdje terug weg was gegaan komt weer binnen. Ineens komt Zayn binnen. Ik kreeg bijna een hardverzakking en ik word rooder dan een tomaat. Hoe kon ik zo een mega crush hebben op iemand die ik niet ken? Met mijn ogen volg ik precies hoe hij cola pakt en tegen het aanrecht aan leund. Ineens kreeg ik door dat ik hem waarschijnlijk aan zat te staren. "je verveeld je", hoor ik Toby tegen Eleanor zeggen. Ze reaageer, maar daarna rent ze naar Zayn en begint een gesprek. "Ik bied me aan om de komende tijd voor al het eten te zorgen", zei Toby. 'Ik vind het best hoor!', zei ik. Alleen klonk mijn stem een stuk zachter dan normaal

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 17:05 ]


    Dont say why me, say try me

    Zayn Javadd Malik

    'Hi' lachte ik. Ik sloeg even één arm om Eleanor heen, om haar vervolgens weer los te laten. 'Goed, goed. Ik heb er best wel zin in' grinnikte ik. 'Ik jou ook niet, en volgens mij gaat het erg goed met Perrie. Ze staat momenteel in de woonkamer' glimlachte ik. 'En ik heb geen idee, ik heb er geen één gesproken. Alleen Chiara heb ik gezien. Mackenzie nog niet, maar dat kan aan mij liggen om ik was met Perrie aan het bellen' grijnsde ik, waarna ik Eleanor aankeek. 'Nog dingen met Louis gedaan? Hoe gaat het trouwens met jou?' vroeg ik maar. Mijn blik ging naar het ene meisje. 'Oh, hallo. Ik ben Zayn' knikte ik even glimlachend naar haar. Heel even keek ik naar het vriendje van Niall, volgensmij heette ie Toby. Hopelijk zou hij ook echt goed voor Niall zorgen om anders had ie dadelijk vier jongens achter zich aan en miljoenen woedende tienermeisjes. Vervolgens draaide mijn hoofd weer naar Eleanor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toby Woods

    Maar het mag niet, bovendien ben ik er net. Het is alleen dat ik vrij weinig kan doen, omdat ik niet wat mijn kamer is of wat de bedoeling is.' ik grinnik zacht "ik snap er ook bar weinig van maarja" glimlach ik geruststellend. ïk bied me eventueel ook aan om te helpen" ik kijk haar grinnekend aan "het hoeft echt niet ik maak in tien minuten een drie gangen menu en ik kook gewoon graag" zeg ik glimlachend. Snel ruim ik het op in de laatjes en kasten. Ik zie hoe rood Gaby is en knipoog lachend naar haar. "Maak je maar geen zorgen we gaan zo eten" zegt ze zacht. "Ik vind het best hoor"zegt ze als ik me aangeboden eheb en knik blij. Koken was het liefste wat ik deed, zoals Niall zijn liefde voor zingen en gitaar spelen had had ik het voor koken. En geloof me Niall vond het niet erg omdnigen te proberen. Ik loop richting de trap "Eten staat klaar!!" roep ik naar boven zo hard als ik kon. en loop weer terug "ik zegt schuif aan. Wie wilt er een wijntje?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb ben er zo weer ong 10 minuten!]


    Dont say why me, say try me

    Eleanor Calder

    Ik knik even naar Toby. 'Mooi dan houden wij wel gezelschap als iedereen er vandoor is,' grinnik ik en kijk dan weer naar Zayn. Ik glimlach evne. 'Ik zal haar zou even gedag zeggen,' zeg ik en kijk ook weer even naar het meisje. Wauw dan ga je goed,' grinnik ik en frunnik even aan een armbandje. 'Lou is druk bezig met zijn kandidaten, ik heb hem nog niet echt kunnen spreken,' leg ik Zayn uit. 'Maar dat komt nog wel. Jullie zijn hier tenslotte voor het werk,' lach ik en kijk Zayn even aan. 'Het gaat prima. De studie gaat goed, soms lastig en het werk bij Hollister helpt er niet echt bij. Het is goed te combineren en Lou natuurlijk ook nog,' zeg ik en denk even na. 'Nu even een periode rust is ook wel fijn,' beken ik dan. Ik zeg nooit dat ik modellenwerk doe, het laatste wat ik wil is dat ik arrogant wordt. Ik glimlach even naar Zayn en kijk dan naar Gaby. Toby roept iedereen. 'Ik heb honger.' Het was een mededeling die ik automatisch deed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gaby
    Toby fluisterd in miijn oor dat het wel goed komt omdat we zo gaan eten. O god, hij had me door. Dat betekende dat de rest het ook door kon hebben! Daardoor kleurde ik nog net een tintje roder. 'Oh, hallo. Ik ben Zayn', zei Zayn in eens. Ik deed mijn mond open om wat te zeggen, maar er komt amper geluid uit mijn keel. Hoe moest dit straks als hij een jury was en ik op het podium stond? Eleanor kijk me aan. 'Eh ik ga... ik ga aan tafel zitten', zei ik met een piepstemmetje waarna ik naar de eerste en de beste stoel die ik zach schoot en ging zitten.


    Dont say why me, say try me

    Magicales schreef:
    Louis William Tomlinson
    Mijn hand haalde ik voor mijn mond weg toen hij grijnsde door mijn woorden. Gelukkig maar, want anders kon het misschien toch nog een voor problemen gaan zorgen. Dit ging echt heel erg druk worden met ons twee, maar wel mee er gezellig dan. Twee kleutertjes in een team. dat moest wel goed gaan. Een grijns kwam op mijn gezicht en knikte toen vrolijk. 'Je haalt de woorden uit mijn mond' zei ik en het was leuk om te zien dat iemand net zo druk kan zijn. Wel kreeg ik langzaam medelijden met Holly en Eleanor. Maar aan de andere kant wende het ook wel snel. Ik keek van Mickey naar Holly en na een tijd weer terug. Ik was nu al blij met mijn team. Maar dan ook echt heel erg blij. Dit kon nog wel eens goed komen. 'Misschien heb je wel gelijk en zal jullie de slaapkamers laten zien. Ik weet niet hoe het precies ingedeeld is, maar volgens mij wij elkaar' zei ik en keek Mickey aan. 'En dan Holly samen met Eleanor' vervolgde ik en nu we het over haar hadden...Waar was ze eigenlijk? Ik zag hoe Mickey en handstand maakte en door in een brug ging voor hij weer opstond. 'Wow' mompelde ik en schudde toen mijn hoofd. 'Doe wat je niet later kan. Alles is hier mogelijk' zei ik glimlachend.



    ( Weer even in het zicht (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Toby
    Ik begin weer te lachen om Gaby en plof ook aan tafel "Laten we maar gaan beginnen voor het koud word, de rest schuifd wel bij denk" glimlach ik.
    "Als je honger hebt mijn liefste Eleanor dan moet je eten" droog kijk ik haar aan en grijns. "wacht ik kan Niall niet laten wachten" snel loop ik weer naar de hal "Lieverd, ik ga alles opeten als je niet komt" lachend loop ik terug "hij zal wel komen vermoed ik zomaar" ik grinnik zacht. "eetsmakelijk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik reageer vanavond, maar ik moet eerst trainen]


    Bowties were never Cooler

    --

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 18:54 ]


    Dont say why me, say try me

    Gaby
    'Zit me niet zo uit te lachen!', fluister ik in Toby's oor. De roode kleur begon gellukig een beetje weg te trekken denk ik. 'Jij ook eet smakenlijk!', zei ik. Daarna atackte ik Toby's eten. 'O mijn god Toby, dit is heerlijk!' Zei ik. Gulzig, maar met niet te grote happen at ik verder. Wat mij betreft mocht Toby inderdaad elke dag koken. Dit was gewoon een paradijs.


    Dont say why me, say try me

    kom er net achter dat ik nog naar dansen moet

    Toby Woods

    Ik glimlach als Toby het zegt "omg dit is heelrijk" zegt hij en ik glimlach "gelukkig" zeg ik zacht en neem een hap.
    Het smaakte wel opzich maar het kon beter dat wsit ik van mezelf.

    [sorry maar ik moet dus naar dansen kwam ik achter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toby glimlach als toby zecht? toby glimlach als gaby zecht bedoel je zeker
    en van dansen maakt niks uit hoor]


    Dont say why me, say try me

    Helium schreef:
    Evelynn Hastings.

    Ik kijk geirriteerd naar mijn coach. Ik vroeg me af of ik dit heel x-factor vol kon houden. 'Nou, wilde je onze stem nog zonder microfoon horen of meteen naar de studio?' zei ik. Ik wist niet waar ik meer zin in had. Tegen zijn hoofd aankijken zonder glas er tussen of met glas. Ik keek naar Kyra. Die leek op dit moment meer enthousiasme te hebben dan ik. 'En welk liedje wil je eigenlijk horen?' mompel ik. Het kon me ook eigenlijk even niks schelen. ''Cause you make me feel like, I've been locked out of heaven, for too long, for too long.
    Yeah you make me feel like, I've been locked out of heaven, for too long, for too long.
    ' zong ik. Ik keek Harry vragend aan. 'Nou?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Dubbelpost.-

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 19:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.