• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ik kijk geschrokken op naar een jongen. Kandidaat? Ik had hem in ieder geval nog nooit eerder gezien. Ik glimlach kleintjes. 'Ja prima.' Even had ik zin om ze te vertellen wat voor wen klootzak Harry was, maar ik besloot dat dat geen zin zou hebben. 'Eleanor,' stel ik mezelf voor en steek minn hand uit. Op dat moment komt iemand aan gelopen. Ik lah even naar het meisje en glimlach. 'Allemaal kandidaten,' vraag ik ze en kijk ze aan. Dan ging ik mij gezelschap hier maar halen. Ik kijk even naar de middelste. Zij hij nou vriendje van Niall? 'Nou welkom bij de aanhangers dan,' grinnik ik. 'Maar sinds wanneer heeft Niall een vriend? Ik bedoel... Sinds wanneer is hij homo? Gaat daar al het gedoe tussen de jongets over?' De woordenstroom komt mijn mond. 'Sorry als ik te veel vragen stel.' Ik kijk naar de twee meiden em glimlacj even. 'En jullie zijn team...?' Ik kijk ze vragend aan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 22:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liz

    'Oke gefeliciteerd.' zeg ik glimlachend als hij zegt dat hij het vriendje van Niall is. Dat zeg ik tegen alle stelletjes, het is een soort gewoonte, ''gefeliciteerd''. Ik wist trouwens niet dat Niall homo was maar ja, boeiend. Ik draai me om naar Gaby, mijn teamgenootje. 'Alles goed?' vraag ik met een grijns. Ik ken nu officieel drie kandidaten. De tweeling ook. Ik vraag me af waar zij bij zitten want dat ik heb dus even niet meegekregen. Ik ben een waardeloze opletter. Ik stond ook even te stuiteren toen Harry de team indeling vertelde. Ik weet niet of dat van de zenuwen was of dat ik gewoon honger had. Ik sta wel vaker te stuiteren zonder reden. Ik draai me om naar een ander meisje. 'Zijn jullie een team?' vraagt ze. 'Jupp,' zeg ik. 'En, hoe heet jij?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 22:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Eleanor staat ook bij Lizz, Toby en Gaby laat maar (: ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 23:00 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    reageer zp met gaby eerst Liam
    Liam
    'Ik ga een mega gay triotje met hun beginnen', grap ik. 'Nee ik ga beginnen met kijken waar hun stem het beste voor is en of ze nog andere verborgen talenten hebben'. Ondertussen liepen we naar de keuken en daar aangekomen maakte ik koffie voor haar en chocomelk voir mij. MET marshmellows, chocoladesaus en slagroom natuurlijk. 'Hier je koffie, nu op zoek naar Lars en Luke. Liam, Lars en Luke, klinkt wel leuk. Alleen hoe ga ik de namen lars en luke ooit uitelkaar houden?', zei ik.


    Dont say why me, say try me

    Danielle Peazer

    Ik geef een por en trek een zielig gezicht. 'Maak er dan een kwartet van. Kan ik hem ook nog joinen,' grinnik ik en steek mijn tong uit. Ik pak met een glimlach de koffie aan en lach. 'Klinkt goed jury Payne. Je ziet er vast sexy uit op je stoel,' lach ik en neem een klein slokje. 'Heel makkelijk. Je noemt er een gewoon totaal anders,' grinnik ik. 'Misschien zien ze er wel totaal vetschillend uit,' stel ik hem gerust en neem nog een slokje. 'Het klinkt inderdaad wel leuk,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gaby
    Een hele woordestroom komt uit eleanors mond als er een meisje aankomt. Zij blijkt dus onze vermiste teamgenoot Liz te zijn. 'Hey' zei ik tegen haar. 'Eleanor, Ik ben Gaby, samen met Liz de teamgenoten van Niall. Over Toby hier, ja hij is het vriendje van Niall en ja daar gat alle heisa met de jongens om. Louis ziet het probleem niet Zayn ook niet, maar die vind wel dat ze het eerder hadden moeten vertellen en Harry is nogal boos. Oja Liam weet nog van niks', legde ik haar uit


    Dont say why me, say try me

    [Ik ga toch maar eens slapen, ik reageer morgen als ik vrij ben ^_^ Truste iedereen (:]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Welterusten !]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eleanor Calder

    Ik kijk haar met een glimlachje aan en lach even. 'Dank je voor het toelichten.' Ik kijk naar Toby. 'Nou ik zie het probleem ook niet,' lach ik en zht dan. 'Harry draait wel bij. Hij is... In zijn klootzakken bui.' Ik kijk opzij naar het meisje Liz. 'Ik ben dus Eleanor,' glimlach ik. Ik vond het arrogant om mezelf voor te stellen als vriendinnetje van, dus deed ik dat vrijwel nooit. 'Gaan jullie nu naar Niall of niet? Ik moet nog even gedag zeggen,' glimlach ik en kijk ze aan. Dan ineens zie ik Niall en lach. 'Niall,' lach ik luid en val hem om zijn hals. ik lach luid. 'Sorry, sorry sorry. hoe ka ik jow nou niet zien?!' Ik lacj eventjes. Ik zucht even als ik aan harry denk. Waarom vond hij het zo'n probleem. Ik begreep dat het een shock was, maar om daar zo'n ruzie over te maken... Dat was zonde van hun vriendschap! Ik zal morgen nog wel met hem praten of Louis naar hem toe sturen. Ik kijk de 3 even aan. 'Problemen als ik even bij jullie blijf? Louis is bezig met zijn kandidaten, ik ben boos op harry em waar de rest is weet ik niet.'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 23:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [niall is al bij hun xD]


    Dont say why me, say try me

    [Aangepast]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jongens morgen ben ik rond 3 uur online! Ga nu niet meer reageren denk ik]


    Dont say why me, say try me

    Tpby Woods

    Een ander meisje die ik herken als Eleanor komt erbij staan en begin te praten.. Haby heeft het al snel makkelijk uitgelehd ' ik vertel het nog wel een keer uitgebreid maar laten dat ze dachten dat ik een vriend was omdat hij anders niemamd heeft maar toen we elkaar na twee dagen zagen lieten we ons even gaan' ik glimlach maar haar 'tuurllijk gren probleem we leiden ze rond en gaan wat eten." glimmlachend denderen we de trap af 'keuken eetkamer woonkamer biosje muziek ruimte studio en buiten het zwembad.' wijs ik ze snel alles aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kon ik ergens op reageren? (A)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [sorry jonges ik zou wel willen reageren nu, maar dan ondstaat de kans dat ik te laat ben :c]


    Dont say why me, say try me