• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Perrie Edwards

    Ik glimlach als hij zichzelf mijn lieve vriendje noemt. Als hij zegt dat ik ook naar de Xfactor mag komen ga ik bijna uit mijn dak. Eindelijk kan ik Zayn weer zien! Eindelijk. "Lief vriendje van me, ik kom er nu aan!" Zeg ik. Meteen daarna begin ik te glunderen. Ik hang op en ren naar mijn kledingkast. Wat ik nu aan heb is een oude joggingbroek met een te groot shirt. Als ik mijn kleding heb aangedaan rij ik naar de Xfactor. Ik was hier altijd al fan van. Ik zucht en loop dan naar binnen. Ik zie Zayn meteen staan en loop naar hem toe. "Zayn! Eindelijk kan ik je weer zien!" Zeg ik, en ik kus hem.

    Niall Horan

    Ik loop maar naar een kamer en wacht op mijn kandidaten. Ik zie het sms'je van Toby. Ik krijg weer tranen in mijn ogen.

    Toby, ik wil dat je erbij bent. Het maakt me niet uit wat ze zeggen. Jij bent alles voor me en zonder jou krijgen ze mijn niet. Je bent de beste. Xxx, N

    Ik druk op verzenden en denk aan mijn broer. Hij reageerde nog erger als Harry op Toby. Hij schreeuwde dat ik gestoord was en heeft me zo'n vijftig keer gevraagd of ik écht geen grap uithaal. Daarna zei hij dat hij Toby nooit wil zien. Nooit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mag ik de link van het praattopic? En mag Perrie ook een kamer? Dan wil ze samen met Zayn :P)


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    (Mag ik de link van het praattopic? En mag Perrie ook een kamer? Dan wil ze samen met Zayn :P)
    )Jongens bij jongens en meisjes bij meisjes..... Ik denk dat je het praattopic tussen de actieve topics ziet staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mickey Smith
    Ik grijnsde toen hij zo blij reageerde op shoppen. Hij hield ook nog van shoppen! Wat voor perfecte jongen was dit?! Ik zie hem langzaam drukker worden. Nu was hij degene die begon te ratelen. Hoe kon dit arme meisje het uithouden met ons tweeën. Met medicijnen was ik ook zo'n 4 jaar oud, nog wel druk, maar zonder drugs op. Zijn ogen werden groot toen ik hem de keuze stelde. "Laten we dan gaan shoppen!" zei ik terwijl ik min of meer op hetzelfde tempo stuiterde als hij deed. Ik keek even naar Holly toen hij weer met haar begon te praten. Eigenlijk waren we echt heel gemeen bezig, zo druk en zei moest met ons opgescheept zitten. "Anders gaan wij shoppen en kan jij met mijn broertje gaan lezen ofzo. Hij is niet zo druk als ik." Eigenlijk was Luke heel rustig. Altijd al. Hij was het socially awkwarde stille kind en ik het drukke ratelende kind. Ik had zin om een radslag te maken, maar dat kon hier natuurlijk niet. "Misschien kunnen we beter eerst onze koffers wegzetten en dan gaan shoppen. Ik heb geen zin om alles mee te sjouwen door de binnenstad van London. Jullie wel?" Ik maakte een handstand en ging door in een brug voor ik weer opstond. Toen draaide ik me weer naar Louis en Holly. "Sorry, dat moest even." Ik trek mijn shirt weer recht en zet mijn pet terug op mijn hoofd.


    Bowties were never Cooler

    [Ziam storanson
    je loopt achter toby blijft al dankzij gaby en ze zijn nu boven naar de kamers xD met hun 2en o.O heeft niall even geluk dat toby gay is en gaby achter zayn aan zit xD

    verder de meisjes bedden en mijn reactie van gaby komen later (+/- 30 minutes) is nu eventjes lastig]


    Dont say why me, say try me

    Niall HOran.

    Ik schrik op als ik mijn mobiel hoor afgaan en glimlach als ik NIall zie Toby, ik wil dat je erbij bent. Het maakt me niet uit wat ze zeggen. Jij bent alles voor me en zonder jou krijgen ze mijn niet. Je bent de beste. Xxx, N'' ik voel de tranen in mijn ogen branden, dit was echt lief. Helemaal blij storm ik de slaapkamer van Niall in en geef hem een dikke knuffel "Je letook niet op he, ik zei nog dat ik blijf, dus bedank Gaby maar ze heeft me overgehaald" zeg ik lief en knuffel hem weer. Voorzichtig druk ik mijn lippen op de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik had het haar gezegd ze doet alsof niall even heel afwezig is... ik snap het ook wel ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Ik glimlachte, en stopte mijn telefoon weg nadat ik ook had opgehangen. Nu wachten op Perrie. Nog geen vijf minuten later zag ik iemand binnenkomen, waarbij ik gelijk recht ging staan. Perrie liep naar me toe en had zelf ook een glimlach op haar gezicht. 'Zayn! Eindelijk kan ik je weer zien!' zei ze, en ik voelde al niet veel later haar lippen op de mijne. Mijn handen legde ik lichtjes op haar heupen en mijn ogen sloot ik. Dicht trok ik haar tegen me aan en een gelukkig gevoel verspreidde zich. Eindelijk kon ik weer bij Perrie zijn. Godzijdank mocht ze hier blijven. Alle anderen negeerde ik. Het kon me niks meer schelen dat Eleanor en Danielle waren gearriveerd, dat Niall verdrietig was, dat onderhand mijn twee kandidaten er waren. Het enige wat me nog kon schelen was Perrie. Glimlachend lieten mijn lippen die van Perrie los, en ik keek haar aan. 'Ik ben zo blij dat je hier bent' meende ik, terwijl ik teder een kusje op haar, haar drukte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Perrie Edwards

    Hij legt tijdens de kus zijn handen op mijn heupen en ik voel me veilig bij hem. Hij laat mijn lippen los. "Ik ben zo blij dat je hier bent," Zegt hij. Ik glimlach als hij me nog een teder kusje geeft. "Ik kan het niet geloven dat dit echt mag! Wat heb ik gemist?" Vraag ik zelfverzekerd aan Zayn. Ik kan het niet laten hem nog een kusje te geven. Niet te geloven dat ik hier echt ben. Ik kijk om me heen en zie twee kandidaten staan. Ik glimlach en kijk weer naar Zayn. Mijn perfecte vriendje dat altijd weg is, maar als hij er is echt geweldig is! Ik hou hem stevig vast en wacht op zijn antwoord.

    Niall Horan

    Als Toby binnen komt gerend en uit legt dat ik dus echt niet op zat te letten, wat dus echt klopt, want ik had gewoon teveel kritiek gekregen. Dat krijg ik meer, maar nooit van de mensen waarvan ik verwacht dat ze me steunen. Niet van Harry. Ik kus Toby terug en hoop dat dit niet hoeft te stoppen. De tranen stromen over mijn wangen. Ik kus steeds vuriger en kan hem niet loslaten. Ik weet niet of er mensen kijken maar dat maakt me niet uit. Nu niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [oooohhh xD *voelt zich blond*]


    Dont say why me, say try me

    (Nee het kwam omdat ik gewoon te dom ben om al die tien pagina's te lezen. (Eigenlijk te lui))


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toby Woods

    Ik merk dat hij huilt van geluk en ik weet het zeker, ik ging hem niet achter laten. Liefdevol streek ik ze weer en zoen hem terug. Na een poosje haal ik mijn lippen van de zijne "Kom we gaan naar Gaby en geven haar een rondleiding en daarna ga ik wat lekkers maken" glimlachend pak ik zijn hand en trek hem mee "zo Gaby, we gaan je een rondleiding geven en daarna kook ik wat aangezien ik wel trek heb en ik vermoed NIaller ook" ik glimlach en laat even Niall zijn hand los. Snel omhels ik Gaby "dankje dankje dankje" fluister ik in haar oor en ga snel terug bij Niall staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De helft van de pagina's zijn onzin, maar goed]


    Bowties were never Cooler

    [Waar mowt ik op reageren? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    eleanor op Harry)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,