• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Helium schreef:
    [Kon ik ergens op reageren? (A)]
    )Harry staat weer bij jullie)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Evelynn Hastings.

    Ik kijk geirriteerd naar mijn coach. Ik vroeg me af of ik dit heel x-factor vol kon houden. 'Nou, wilde je onze stem nog zonder microfoon horen of meteen naar de studio?' zei ik. Ik wist niet waar ik meer zin in had. Tegen zijn hoofd aankijken zonder glas er tussen of met glas. Ik keek naar Kyra. Die leek op dit moment meer enthousiasme te hebben dan ik. 'En welk liedje wil je eigenlijk horen?' mompel ik. Het kon me ook eigenlijk even niks schelen. ''Cause you make me feel like, I've been locked out of heaven, for too long, for too long.
    Yeah you make me feel like, I've been locked out of heaven, for too long, for too long.
    ' zong ik. Ik keek Harry vragend aan. 'Nou?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gaby
    'keuken, eetkamer, woonkamer, biosje, muziekruimte, studio en buiten het zwembad', zei Toby. 'Jezus dit huis is zo groot en luxe..... Ik denk dat ik binnenkort dat zwembad maar eens een bezoekje ga brengen', zei ik. Ik hield wel van zwemmen. Niet van water polo ofzo, maar gewoon zwemmen. Zeker als het in zo'n luxe zwembad als dit was. 'Toby, heb je zo hulp nodig met koken? Ik kan er ook wel wat van namelijk', zei ik. Bovendien zou ik Toby niet in zijn eentje voor ons laten koken, dat kwam een beetje asociaal over vond ik. Toen ik nog eventjes naar de keuken liep zag ik Liam staan met een mega beker vol chocomelk. 'Waar kan je die overheelijk megespeciaale extreem lekker uitziende chocomelk krijgen?', vroeg ik aan niemand specifiek.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:21 ]


    Dont say why me, say try me

    [lol zoeits heb ik net nog op

    Toby Woods

    'Jezus dit huis is zo groot en luxe..... Ik denk dat ik binnenkort dat zwembad maar eens een bezoekje ga brengen', ik glimlach 'Toby, heb je zo hulp nodig met koken? Ik kan er ook wel wat van namelijk' "nou misschien kun je even rond vragen of iemand een allergie heeft of er een vegetarisch iemand is want dan kan ik daarvoor wel appart koken..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaby
    Toen toby voorstelde dat ik even zou rondvragen voor vegetatiers en alergieen kinkte ik even. 'Alleen jammer dat ik geen idee heb waar iedereen is, maar de gene die ik vind vraag ik het wel even. [ik ga even vanuit dat niemand allergien heeft of vegtaries is!] Ik begon gewoon bij de eerste en de beste die ik zag en vroeg het en ging netzo lang door tot ik volgens mij wel iedereen had gevraagd. Daarna keerde ik terug naar Toby. 'Nee, teminste niet de mensen die ik gesproken heb', zei ik.


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    Ik glimlach even als ze begint te praten 'Alleen jammer dat ik geen idee heb waar iedereen is, maar de gene die ik vind vraag ik het wel even daarna liep ze weg en ging ze langs iedereen terwijl ik alles alvast klaar zet. ik was hier wel eens vaker geweest als beste vriend van Niall. Nee, teminste niet de mensen die ik gesproken heb' zegt Gaby als ze terug is en ik knik "Oke dankje voor het vragen" ik zet het fornuis aan en zet een pan water erop en dump er twee pakken spaghetti in. Het leek teveel maar ten eerste waren we met velen en daarbij Niall en ik aten erg veel. Ik at wel wat minder maar volgens Niall was ik degene die het meeste at die hij ooit tegen was gekomen. Intussen tijd begin ik behendig te snijden van groentes, he als ik kook maak ik het vers. Toch handig een koksopleiding. Eigenlijk wou ik kok worden maarja lang leven de crisis tijden. Nadat alles gesneden was begon ik de tafel te dekken. Netjes zet ik er kannen water bij en een paar flessen wijn ernast. Daarna goio ik de groentes in de pan en ga verder met koken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hehehe wij aten sinds vroeger met zijn 5en een groot pak spaghettie met gemak leeg... (een van 6 een van 7 een van 10 en 2 volwasenen xD)]

    Gaby
    Toby ging aan het werk en begon na het snijden van de groente de tafel te dekken. Hij deed dit duidelijk vaker en ik keek toe terwijl ik bovenop het aanrecht was gaan zitten. Ik weet het, niet erg netjes maar wel handig. Terwijl Toby verder ging besloot ik een liedje te zingen. Ik was gewent om het met mijn gitaar erbij te doen, maar zo ging het ook wel. Ik had het zelf geschreven, ik had eigenlijk al mijn liedjes zelf geschreven.

    Summer comes, winter fades
    Here we are just the same
    We don't need pressure, we don't need change
    Let's not give the game away

    There used to be an empty space
    A photograph without a face
    But with your presence, and your grace
    Everything falls into place

    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back
    Doesn't mean my heart stops skipping when you look at me like that
    There's no need to worry when you see just where we're at
    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back

    Heavy words are hard to take
    Under pressure precious things can break
    How we feel is hard to fake
    So let's not give the game away

    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back
    Doesn't mean my heart stops skipping when you look at me like that
    There's no need to worry when you see just where we're at
    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back

    And fools rush in
    And I've been the fool before
    This time I'm gonna slow down
    'Cause I think this could be more
    The thing I'm looking for

    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back
    Doesn't mean my heart stops skipping when you look at me like that
    There's no need to worry when you see just where we're at
    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back

    Please don't say you love me
    'Cause I might not say it back
    Doesn't mean my heart stops skipping when you look at me like that
    There's no need to worry when you see just where we're at
    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back

    Just please don't say you love me
    'Cause I might not say it back


    [Le song Gaby is geinspireert op haar dusyea]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 16:27 ]


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    Ik glimlach als ze op het aanrecht gaat zitten en begint met zingen. Rustig ga ik verder terwijl ik aandachtig naar haar luister. Even let ik niet op en snij met een mes in mijn vinger. Ik grom even maar het was niet de eerste keer. Behendig spoel ik het mes en mijn vinger af en snel een pleister erover. Rustig ga ik verder Terwijl het eten prutteld en het vlees bakt begin ik aan een salade en daarna aan de vruchten voor het toetje. "zou je misschien iedereen willen zeggen dat ze over tien minuten naar de eetkamer kunnen komen om te eten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaby
    Toby sneed in zijn vinger, maar gelukkig leek het niet ernstig. 'Zal ik doen!' Ik was niet van plan om iedereen stuk voor stuk weer aan te gaan spreken. Ik liep de trap op en vraag me niet waar ik het lef vandaan haalde, maar ik brulde gewoon keihard 'ETEN OVER 10 MINUTEN' door de gangen. Daarna liep ik naar beneden en deed dat in alle ruimtes waar mensen waren. 'Ik denk dat ze me gehoord moeten hebben', zei ik toen ik weer in de keuken stond. Ik moest bijna kwijlen door het eten van Toby, maar goed dat ik het niet deed. Dat zou wel een beetje vreemd zijn.


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    "zal ik doen" zegt ze en ik glimlach. "ETEN OVER 10 MINUTEN" hoor ik ineens een meisje schreeuwen en ik begin te lachen. "Ik denk dat ze me gehoord moeten hebben" zegt ze droogjes en ik schiet weer in de lach "mwa denk het niet" zeg ik lachend terug. Ik zag dat ze kwijlend naar het eten kijk "Oke het is niet echt mijn beste maarja. Het is de eerste avond en niet alles is in huis om een kok zijn gang te laten gaan. Makkelijk maar professioneel stapel ik de helft van de borden op mijn armen, tsja twintig borden in een keer ging me niet lukken, tien ging wel twaalf ook maar dan hield het ver op. Glimlachend zet ik de borden neer en glimlach. Makkelijk schenk ik voor iedereen wat water in en begin met het toetje. Deze liet ik staan omdat het ijs stijfbevroren was en de vruchtjes nog koud.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaby
    'mwa denk het niet', zei hij laggend terug. Handig zette hij een heleboel borden tegelijk op tafel. 'Mijn god hoe doe je dat?', zei ik met mijn mond halfopen. Ik was blij dat Toby hier was gebleven, nu had ik teminste een vriend. Hij zag er wel okey uit, maar hij was gay. Gay gay gay. En zo lang ik geen jongen was, maakte ik o.o kans. Bovendien, dat kon ik Niall niet aandoen.


    Dont say why me, say try me

    Eleanor Calder

    Ik loop er zwijgend bij en kijk het huis rond. Het was geweldig. AAls Toby begint tafel te dekken, help ik hem en zucht even. Ik moest mijn koffers nog op mijn kamer zetten, maar ik had geen idee met wie ik de kamer deelde. Ik glimalch even naar Toby en de andere, voordat ik even naar buiten loop en mijn mobiel pak. Vlug stuur ik mijn ouders een sms'je dat ik veilig ben aangekomen en dat alles goed gaan. Ik zucht even en kijk naar het water. Misschien dat ik vandaag nog zou zwemmen. Danielle zou het wel druk hebben met dansen, Louis met coache en de kandidaten met zingen. Na een tijdje buiten gestaan te hebben, loop ik weer naar binnen en kijk met een glimlach de eetkamer rond. Het zal er gezellig uit. 'Ben benieuwd naar je kookkunsten Toby,' glimlach ik en denk even aan Harry. Het zat me niet lekker dat ik ruzie met hem had of hij met de andere jongens. Ook had ik nu even behoefte aan Louis, maar die was druk bezig. Het lot van de kandidaten lagen in zijn handen. Ik kon hem moeilijk de hele tijd voor mezelf willen. Ik bijt even op mijn lip en leun tegen de deurpost aan, terwijl ik zwijgend toekijk. 'Als ik je moet helpen, kan je het zeggen goed,' vraag ik Toby en glimlach naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    Er werd geschreeuwd dat het eten over tien minuten was, en met een zucht schudde ik lichtelijk mijn hoofd. 'Ik ga even kijken. Pak je spullen uit, doe wat je wilt. Ik zie je zo' glimlachte ik, wanneer ik even mijn lippen op die van Perrie drukte, en weg wilde lopen. Even aarzelde ik, maar daarna sloot ik toch even mijn armen om haar heen. 'Ik hou van je' fluisterde ik in haar oor, en ik liep naar de keuken. Daar zag ik het vriendje van Niall staan, en twee meisjes. 'Wat eten we?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder. Ondertussen liep ik naar de koelkast, en pakte er maar een fles cola uit. Even zocht ik door de kastjes naar een glas, en schonk toen de cola in. Al snel stond de fles terug in de koelkast en leunde ik tegen het aanrecht aan met mijn glas cola. Toen pas zag ik de spaghetti. Een goedkeurend geluidje verliet mijn mond. Met een ruk keek ik op. Eén van de meisjes kwam me bekend voor. 'Eleanor' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toby Woods

    Mijn god hoe doe je dat?' zegt Gaby als ik de borden had opgetild en neergezet "ik heb een koksopleiding gedaan" verklaar ik simpel. Eleanor komt binnen en helpt me even mee 'Ben benieuwd naar je kookkunsten Toby,' glimlacht ze "ik hoop dat het zal smaken" 'Als ik je moet helpen, kan je het zeggen goed,' ik schud mijn hoofd "nee hoor, op mijn opleiding moesten we in een half uur een viergangen menu, tafel dekken, afwassen enzo doen dus dat komt wel goed" grinnik ik. Zayn kwam ook binnen geloopen Wat eten we? vroeg hij. Ik was blij dat hij normaal deed en niet ging roepen dat hij me niet vertrouwde met eten "Spaghetti en als toetje ijs met vruchten" glimlach ik naar hem. Ik kijk even naar Eleanor "je verveeld je"verklaar ik grinnikend. Ondanks dat er een vaatwasser is maakte ik een sopje en binnen een mum van tijd was alles weer schoon en trek ik de stop eruit. "Ik bied me aan om de komende tijd voor al het eten te zorgen" stel ik voor. Kon ik toch nog iets met mijn studie doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    Ik keek Toby schuldbewust aan. 'Maar het mag niet, bovendien ben ik er net. Het is alleen dat ik vrij weinig kan doen, omdat ik niet wat mijn kamer is of wat de bedoeling is.' Ik zwijg even en kijk dan naar Zayn. Ik grijns. 'Zayn!' Ik ren naar hem toe en omhels hem lachend. Ik kijk hem grinnikend aan. 'Hoe gaat het,' vraag ik hem en blijf voor hem staan. 'En ik bied aan om eventueel te helpen,' grinnik ik en kijk Toby aan. Dan kijk ik weer naar Zayn en grijns weer even. Jemig, wat had ik alle jongens gemist! 'Ik heb jouw ook echt te lang niet gesproken! Hoe is het met Perrie,' vraag ik enthousiast en lach even. Oké, misschien moest ik Zayn even wat rust gunnen. 'En hoe zijn je kandidaten,' vraag ik hem als laatste en grinnik zachtjes. Ik besluit hem nu maar tijd te geven voor antwoorden en kijk hem met een lachje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne