• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Kan je hem even quote? Ik kan hem niet vinden op mobiel ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    'Ik heb de helft niet meegemaakt, maar wat ik heb meegemaakt is zeer interessant' mompelde ik. Lachend keek ik haar aan toen ze me snel nog een kusje gaf. 'Niall is schijnbaar homo, en hij heeft blijkbaar al een tijdje een vriendje te hebben' zei ik langzaam. 'Harry is woedend omdat Niall het niet heeft verteld, en eerlijk gezegd ben ok het wel een beetje met hem eens. Louis is blij voor Niall en Liam is hier net. Eleanor en Danielle zijn hier, en blijven hier ook, ondertussen is Niall's vriendje weggegaan en zijn geloof ik alle kandidaten er. Voor de rest heb ik niet veel meegemaakt. Maar ik denk zo dat het vanavond wel allemaal weer goed is' grinnikte ik. Het interesseerde me niet echt wat er was gebeurd, waarschijnlijk was het èèn en al drama. 'Heb jij nog wat meegemaakt?' vroeg ik Perrie.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles


    Mijn gezicht betrekt even bij de vraag van Eleanor. Ziet ze niet dat er kandidaten bij zijn en die het niet hoeven horen. Ik kijk de kandidaten aan en glimlach zwak naar ze. Ik duw Eleanor de kamer ernaast in. ''Zie je niet dat er kandidaten bij zijn'' gil ik dan naar haar. ''Het zijn privé zaken tussen de jongens en mij. Ik heb gelieve niet dat je ermee bemoeit.'' Ik trek mijn neus naar boven. Oke, ik doe me gewoon groot voor ik kan nu gewoon in huilen uit barsten, maar dat ga ik dus niet doen bij Eleanor dat is echt schandenlijk een jongen die huil en een jongen die huilt in de arme van een van zijn vrienden zijn vriendinnetjes. Ik grinik even om mijn gedachten maar stop gelijk weer als ik door heb dat Eleanor en nog steeds bij zit. '''Ik moet weer naar mijn kandidaten'' snuif ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Harry doe rustig.' Ik kijk hem aan. 'Ik weet het en het spijt me. Maar jij voelt je er duidelijk klote door, Louis voelt zich er klote door... Niemand lijkt er blij mee te zijn.' Ik kijk hem aan en duw hem op de bank. Ik kijk hem recht aan en zucht. 'Harry, ik heb Lou ontmoet door jouw. Weet je nog? Ik ben dan wel Louis vriendinnetje, maar jij bent wel een goede vriend van mij. Ik wil niet dat jullie boos op elkaar zijn. Jullie moeten jureren voor Xfactor, het ligt aan jullie of het een leuk seizoen wordt.' Ik kijk hem aan en veeg een lok uit mijn gezicht. 'Iedereen wilt hier een leuke tijd. Dat kan niet als de coaches ruzie met elkaar hebben. Vertel me wat er aan de hand is, misschien dat ik het begrijp en raad kan geven. Of misschien heb je gewoon een luisterend oor nodig.' Ik kijk Harry aan en wacht wat hij doet. Of hij de problemen ontwijkt of mij verteld wat er aan de hand is. 'Ik wil jouw en Lou geen ruzie zien hebben,' mompel ik zacht en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Had Liam al gereageerd op Danielle? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gaby
    Toby zette net mijn koffers neer toen hij een smsje kreeg. Hij stormde de kamer uit en ik bleef stomverbaasd achter. "zo Gaby, we gaan je een rondleiding geven en daarna kook ik wat aangezien ik wel trek heb en ik vermoed NIaller ook", zei hij. Ik glimlachte Niall had altijd honger. Niall's ogen waren een beetje betraand en het leek er op dat hij net ge-reunite had met Toby. Toby omhelsde me en fluisterde: "dankje dankje dankje" in mijn oor. Ik bloosde. [ja ja ze bloost veel :D] 'Geen probleem', zei ik. 'En die rondlijding en die maaltijd lijken me wel wat. Wat ben je van plan te maken?', vervolgde ik. Toen bedacht ik me ineens dat er 2 mensen in een team zaten, bijna vergeten! 'Overigens... hoor ik niet een teamgenoot te hebben?', vroeg ik.


    Dont say why me, say try me

    liam
    Ik wil haar net de weg wijzen als toby naarboven komt samen met een meisje. 'Heey', zeg ik tegen hun als Toby me begroet. Zodra Toby zijn spullen heeft weg gezet besluit ik snel even kennis te maken voordat ik Danielle haar kamer laat zien. 'Liam Payne, hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat je dat al weet', zei ik. 'Maar ik ga even Dannielle haar kamer laten zien, cya!', zei ik. Daarna nam ik wat koffers over van Dannielle, ik kon haar moeilijk alles laten dragen en liep in de richting van onze kamers


    Van liam voor dannielle


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    Ik grinnik zacht als ze rood wordt. 'Geen probleem En die rondlijding en die maaltijd lijken me wel wat. Wat ben je van plan te maken?', Ik haal even mijn schouders op "ligt eraan wat jullie willen, ik bak alles dusja en ik kook ook alles" ik grijns even mijn tanden bloot 'Overigens... hoor ik niet een teamgenoot te hebben?', ze kijk me vragend aan ik knik "Ik heb alleen geen idee waar Elizabeth blijft, misschien heeft ze haar vliegtuig gemist en adners horen we het wel vast" Ik grijp Niall die afwezig is zijn hand vast. "na achter ons is dus de kamer van Niall en mij. over deze kamer hoef ik niet veel te vertelen" ik doe de deur open en laat Gaby voor gaan. Op de gang zie ik een stukje verder op Harry en Eleanor. "op deze gang zijn ook de kamers van de andere coachen."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Danielle Peazer

    Ik glimlach nog even naar de jongen en sta dan toe dat Liam een paar koffers overneemt. Ik loop braaf achter Liam aan en zucht tevreden als ik de kamer zie. Ik ren naar het bed toe en laat me er languit opvallen. Uitgeput sluit ik mijn ogen en blijf een tijdje zo liggen. 'Ik ben zo moe,' leg ik Liam uit en lach zachtjes. Een genietende zucht rolt over mijn lippen. Dan ga ik recht op zitten en kijk Liam aan. 'Delen we de kamer met je kandidaten,' vraag ik hem en kijk de kamer rond. Ik haal een hand door mijn haren en zet mijn koffers dan een beetje goed neer, zodat die niet in de weg staan. Ik sla mijn armen weer om Liam zijn middel en blijf zo staan, terwjl ik rustig om me heen kijk. 'Zijn je kandidaten aardig,' vraag ik Liam en kijk hem aan. Ik glimlach even en wacht af op antwoord


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles

    Er schiet een pijnscheut door me heen als ze me hard tegen de kraan duwt. Ik dacht bijna dat ze me wou verkrachten ''Godverdomme Eleanor wat doe je'' gil ik als een meisje als ik zie dat mijn hand bloed. Ik buk en ga onder aan de kast kijken of er verband is. Ondertussen praat Eleanor gewoon verder. ''Als het Louis boeit dat we ruzie hebben komt hij maar lekker zelf. Overigens mensen die mij bijna een gekneusde arm geven noem ik geen vrienden. En ik ga jouw onze problemen niet vertellen'' zeg ik met nadruk op onze. ''Ik denk dat je later moet terugkomen ik ben nu niet echt in de stemming'' moppel ik. ''Gevonden'' gil ik opgewekt. Ik pak de verbanddoos. VerbandVerband aha hebbes. Grijnzend pak ik het verband en bind het om mijn arm heen en loop zonder iets te zeggen de badkamer uit. Ik glimlach lichtjes als ik Kyra hoor zingen. Het is niet zo zuiver maar toch mooi.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ze duwde hem tegen een bank?]

    Eleanor Calder

    Ik staar Harry aan. Ik wil mijn excuses aanbieden, maar hij doet echt onredelijk. Ik staar hem nog een tijdje aan en bijt dan hard op mijn lip. 'Sorry, ik dacht dat ik je op de bank duwde, dat jij dan in het wilde weg gaat spartelen met je armen.' Ik kijk hem aan en knars met mijn tanden. 'Harry,' schreeuw ik en kijk hem aan. 'Hoor je wel wat je zegt,' zeg ik hem. 'Ik wist niet dat je zo pissig was, dat je zelfs onze vriendschap opeens weggooit.' Ik kij khem aan en loop naar de deur. 'Ik had al in de gaten dat je niet in de stemming was,' schreeuw ik naar hem. 'Nou bedankt, toe ik binnen kwam was ik enthousiast om je weer te zien. Nu heb je dat nogal verkloot. Dag Harry, veel succes ermee. Koppige idioot.' Ik gooi de deur met een klap achter me dicht. Met een chagrijnig gezicht loop ik de trap af. Dan maar Zayn proberen of Niall. Ik deed dit voor Louis, ik wil niet dat de jongens ruzie hebben, maar met Harry praten was onmogelijk. Stomme klootzak! Een gefrustreerde zucht ontsnapt uit mijn mond. Ik wilde Louis zijn stemming nu ook niet naar beneden halen, dus besluit ik maar op zoek te gaan naar iemand anders. Als die wel in een goed humeur was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gaby
    'Ik ben gek op spaghettie, maar dan wel op zijn italiaans', zei ik. Over Liz wist ik ook niet echt veel dus daar ging ik verder niet op in. "op deze gang zijn ook de kamers van de andere coachen", zegt Toby. Hoe zijn de andere jongens eigenlijk? Harry heeft niet echt de perfecte eerste indruk achtergelaten, maar ik kan me niet voorstellen dat hij altijd zo is. Louis lijkt me wel okey, Liam nauja ik weet het niet en Zayn...', ik bloosde en stopte heel eventjes met praten nadat ik Zayn had gezecht. Snel ging ik weer verder. 'Zayn lijkt me ook wel okey verder hebben we nog Niall, maar het ziet er niet naar uit dat iemand behalve jij vandaag veel reacties uit hem gaat krijgen'.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:50 ]


    Dont say why me, say try me

    Liam
    'Volgens mij delen we de kamer niet met Lars en Luke', zei ik. Ze staat op en slaat haar armen om mijn middel en vraagt of ze aardig zijn. 'Ik zou het eerlijk gezecht niet weten, ik was zo ongeduldig om jou te zien dat ik niet echt veel met ze gesproken heb', zei ik. 'Overigens, waarom ga je niet eventjes slapen?'. Na dat gezecht te hebben drukte ik een kusje op haar voorhoofd. Ze was duidelijk heel erg moe. Het kon vast geen kwaad, ik overleefde het wel.


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    'Ik ben gek op spaghettie, maar dan wel op zijn italiaans' ik knik goedkeurend naar haar. Hoe zijn de andere jongens eigenlijk? Harry heeft niet echt de perfecte eerste indruk achtergelaten, maar ik kan me niet voorstellen dat hij altijd zo is. Louis lijkt me wel okey, Liam nauja ik weet het niet en Zayn...' ik begin te lachen als ze bloost door Zayn zijn naam en vermoedde lichtelijk wat er was'Zayn lijkt me ook wel okey verder hebben we nog Niall, maar het ziet er niet naar uit dat iemand behalve jij vandaag veel reacties uit hem gaat krijgen'. Ik grinnik weer"Ze zijn echt alle vier heel aardig, ik snap eigenlijk ook wel dat ze boos zijn, ik bedoel een relatie is niet iets wat je zomaar verzweigd voor je beste vrienden k hoop dat ze ermee kunnen leven en het vergeven." zucht ik zacht "ze zijn echt lief, al word je moet van Lou als hij hyper is"ik hoor wat geschreeuw en kijk bezorgd in de richting van Eleanor "heey gaat alles wel goed?" bezorgd kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Mijn hand haalde ik voor mijn mond weg toen hij grijnsde door mijn woorden. Gelukkig maar, want anders kon het misschien toch nog een voor problemen gaan zorgen. Dit ging echt heel erg druk worden met ons twee, maar wel mee er gezellig dan. Twee kleutertjes in een team. dat moest wel goed gaan. Een grijns kwam op mijn gezicht en knikte toen vrolijk. 'Je haalt de woorden uit mijn mond' zei ik en het was leuk om te zien dat iemand net zo druk kan zijn. Wel kreeg ik langzaam medelijden met Holly en Eleanor. Maar aan de andere kant wende het ook wel snel. Ik keek van Mickey naar Holly en na een tijd weer terug. Ik was nu al blij met mijn team. Maar dan ook echt heel erg blij. Dit kon nog wel eens goed komen. 'Misschien heb je wel gelijk en zal jullie de slaapkamers laten zien. Ik weet niet hoe het precies ingedeeld is, maar volgens mij wij elkaar' zei ik en keek Mickey aan. 'En dan Holly samen met Eleanor' vervolgde ik en nu we het over haar hadden...Waar was ze eigenlijk? Ik zag hoe Mickey en handstand maakte en door in een brug ging voor hij weer opstond. 'Wow' mompelde ik en schudde toen mijn hoofd. 'Doe wat je niet later kan. Alles is hier mogelijk' zei ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer