• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Is het ook ok dat Evelynn het toekomstig vriendinnetje van Hazz wordt?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Als ik wist wie je was wel ja
    EDIT: Oow Sicam is goed hoor)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall Horan

    Ik zie Toby bij de ingang van de kamer en kan het niet laten om op hem af te springen. Dat doe ik dus en ik kus hem op zijn mond. "Toby! Je bent er!" Roep ik. Ik kijk naar hem. Iedere keer dat ik hem zie is hij perfecter. Niemand weet dat ik alle liedjes die ik ooit hem geschreven voor hem zijn geschreven. Opeens realiseer ik me iets, als de wereld nog niet wist over Toby en mij... Shit!!! Ik kijk hem ban aan en pak zijn hand stevig vast. Daarna kijk ik naar de rest, hoe ze erop reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    DamnBieber schreef:
    (Als ik wist wie je was wel ja
    EDIT: Oow Sicam is goed hoor)


    [Ik dacht ik zeg even toekomstig, want dat is wat handiger. Want dan heb je i.e.g. niet dat er ook nog een vriendin Harry bijkomt ;p

    Edit: kan dat miss ook in de beginpost? ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Waar kan ik heen me Perrie?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toby Janivak
    Ik grijns als Niall me ziet en op me afspringt. Ik voel zijn zachte lippen eindelijk op mijn mond "Toby! Je bent er!" roept hij en kijkt naar me en ik glimlach lief.
    "Natuurlijk ben ik er, ik kan niet zo lang zonder je" ik voel zijn warme hand in de mijne glijden. Hij blijkt iets te realiseren en hij kijkt me even aan en daarna naar de rest. Mijn ogen worden even groot, shit hoe kon ik dit ook vergeten...!?. Niall en ik hadden besloten het geheim te houden, eerst besloten we dat ik zijn beste vriend was maar dat ging te moeilijk worden. Dus spraken we meestal af ergens waar we konden eten of bij mij thuis. Mijn ouders en broertje konden het ook goed vinden met hem. Geruststellend kijk ik hem aan en wrijf over zijn hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Geërgerd keek ik naar Harry. Even mompelde ik wat, maar daarna kon ik het niet laten om even zelf een hand door mijn zwarte haar te halen. Mijn ogen volgden de bewegingen van Chiara. 'Hallo. Ik ben Zayn, dit zijn Niall, Harry, Liam en Louis. Fijn dat je er bent' glimlachte ik. Ik pakte mijn telefoon maar en verveeld scrolde ik door mijn foto's, tot dat ik een foto van Perrie en mij zag. Onbewust kwam er een grijns op mijn gezicht. Ondanks de haat, steunde de fans ons wel. Ik snapte eerlijk gezegd niet wat mensen zo erg aan Perrie vonden. Ze was werkelijk prachtig, ze was het liefste meisje dat ik ooit heb ontmoet, en ze was zowat een succesvol zangeres. Maar het allerbelangrijkste was, was dat ik van haar hield. Mijn verveling was in één klap weggegaan. Ongeduldig stak ik mijn telefoon weer weg, en keek of Perrie er al aan kwam. Het was geweldig dat ze hier ook kwam. Maar terug naar de echte wereld, het was leuk dat we hieraan meededen. Mijn kandidaten, Chiara en Mackenzie, konden vloeiend en zuiver zingen. Alhoewel sommige puntjes nog wel een boost konden gebruiken. Toen ik opkeek, zag ik Niall die een jongen zoende. Wacht, wat? Mijn mond viel open en ik bleef Niall aanstaren.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gaby
    Ik wou net kijken of de deur niet gewoon open is als er een jongen komt en zecgt dat de deur open is. Zo snel als mogelijk met al die koffers volg ik hem en zie ik hem een andere kamer ingaan. Ik hoor wat geroep en ik kijk net naar binnen als ik die jongen met Niall zie zoenen. Wat schattig, denk ik. Ik wil voorzichtig de kamer binnen stappen als mijn veter onder een koffer wiethe klem blijkt te zitten. Met een smack val ik voorover, plat op mijn bek.


    Dont say why me, say try me

    Harry Edward Styles


    Geschrokken spring ik op als Niall vrolijk naar Toby rent en een kus op zijn mond drukt. Woeden borrelt in mijn op omdat Niall tegen ons heeft gelogen over zijn geaardheid en hij heeft gezegt dat Toby gewoon een vriend was die mee kwam. Verwachtingsvol kijkt hij ons aan ''Vrienden vertel je alles'' sis ik. Woedend ga ik weer zitten. Ik spring weer op als ik stemmen bij de deur hoor ''Kom maar binnen'' gil ik. Volgensmij hoorde ik een jongenstem en een meisjesstemmen. Ik loop gehaast naar de deur en maak de deur glimlachend open. Met Niall zou ik later wel weer praten. Ik kijk nieuwsgierig naar de deuropening maar zie al snel dat ze op haar mond is gevallen ''Het spijt me'' moppel ik. Ik trek haar omhoog en glimlach naar haar ''Harry Styles''

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:49 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall Horan

    Ik zie aan hem dat hij het zich ook realiseert. Ik kan het niet laten hem te kussen. Natuurlijk kent de wereld hem al als mijn beste vriend, maar toch... Als dit in het nieuws komt verwoest het misschien wel mijn carrière. Als het even stil blijft besef ik de stilte te verbreken. "Ja. Ik ben gay. Iemand problemen mee?" Vraag ik. Ik hoop maar dat niemand een hekel aan mij heeft hierdoor. "Ik ken de meeste van jullie pas net, maar wil jullie vragen di geheim te houden. Jullie snappen dat vat wel," probeer ik. Hopelijk zitten er hier geen fans die verliefd op me zijn of juist haters. Ik probeer een beetje dom te glimlachen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toby Janivak [wat een stomme achternaam heb ik gekozen.... is het goed als ik er Woods van maak want ik vergeet heel de tijd zijn achternaamXD

    Ik zie Harry boos naar Niall kijken en bijt op mijn lip "Vrienden vertel je alles" sist hij. Ik zie Zayn met open mond naar ons kijken, en ik krijg medelijden met Niall. Ik vond dit al pijnlijk maar ik wist dat het zijn broers waren."Ja. Ik ben gay. Iemand problemen mee?" zegt Niall Ik kijk even met een schuld gevoel naar mijn sneakers. "Ik ken de meeste van jullie pas net, maar wil jullie vragen di geheim te houden. Jullie snappen dat vat wel," ik glimlach even. Een meisje komt binnen en ik herken haar. Ineens blijft ze hangen en valt ze hard op de grond ik wil erheen lopen maar Harry is me voor.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisStoran je moet je post aanpassen want ik deed het al


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ik zag het dus heb ik gelijk gedaanXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oef veel mensen gintereseerd in gaby helpen xD ga nu weer reageren]]


    Dont say why me, say try me