• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Evelynn Cloe Hastings.

    Zenuwachtig loop ik door de straat, op weg naar het X-Factor house. Ik keek naar mijn nagels, die dezelfde print hadden als mijn Vans. Ik kijk nog even op mijn mobiel om te kijken hoe laat het was, en of ik optijd was. Ik zag dat ik ruim optijd was en dat ik was aangekomen bij het huis. Ik klopte op de deur en glimlachte zenuwachtig. Bij wie zou ik komen? Het liefste kwam ik bij Harry of Louis, omdat ze mijn humor hadden. 'Hallo?' riep ik. Ik deed de deur open en stapte binnen. Ik zag de jongens en al een paar kandidaten. 'Hai.' zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    Zayn Javadd Malik

    Toen Niall vroeg wie er problemen mee had, stak ik mijn hand langzaam op terwijl mijn mond nog openstond. Ik wilde wat zeggen, maar er kwam geen woord uit mijn keel. In één keer klapte ik mijn mond dicht, en knarste even met mijn tanden. Niall was dus homo. Oké, ik was niet tégen homo's, ik vond het niet vies of wat maar ik was er geen fan van. Natuurlijk was het belachelijk als ik Niall of zijn vriend nu ging haten. Zelf had ík voor het zelfde geld homo kunnen zijn om zo ben je nou eenmaal. Maar het feit dat Niall ons niks had verteld, wekte woede in me op. Ik keek naar het nieuwe meisje, en knikte even naar haar. Nog altijd zat ik Niall ongelovig aan te staren. De jongen die altijd single was, de jongen die zijn prinses mistte. Hij had schijnbaar een prins gevonden. Maar ach, als hem gelukkig en blij maakte. De woede was in zeker geval niet weggezakt. 'Ik kan hier niks over zeggen. Het is dubbel' gaf ik eerlijk toe. Woede, maar opluchting.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gaby
    ik kreunde zachtjes van de val en merkte dat een jongen me overeind hielp. 'Harry Styles', zei hij. Grote bos krullen puppybruine ogen, ja dit was hem. Top 3 op mijn lijstje van de 1D boys. Op nummer 4 stond Louis en op 5 liam. Nummer 2 was Niall, maar ik geloof niet dat ik echt zijn type was... De enige waar ik serieus een zwak voor had was Zayn en stiekempjes hoopte ik dat hij er niet zou zijn, ik bedoel maar hoe zou ik me om hem heen moeten gedragen? Helaas, met mijn ogen speurde ik langs de ruimte en zoals voorspelbaar zat hij daar. Hij keek net mijn kant op en gaf me een kinkje en ik bloosde een beetje. Snel wende ik mijn ogen weer naar Harry. 'Bedankt. Ik ben Gaby, eigenlijk Gabrielle, maar dat is een veel te lange naam', zei ik. Zoals gewoonlijk kraamde ik weer wat onzin uit en ik wende mijn gezicht af en kreeg opnieuw roze blosjes op mijn wangen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:13 ]


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    'Ik kan hier niks over zeggen. Het is dubbel' zegt Zayn en ik knik even. Langzaam loop ik naar hem en ga ik naast hem zitten. "Het spijt me dat je er zo moet achter komen Zayn. We waren alleen bang dat hij anders teveel haat zou krijgen of dat jullie fans zouden verliezen. En misschien hadden we het tegen jullie moeten zeggen maar daar heb ik eigenlijk ook niet echt over nagedacht. Ik hoop dat je het wilt accepteren want ik houd zielsveel van Niall en ik zal hem nooit pijn doen en hem beschermen met mijn hele leven" beloof ik Zayn en kijk hem even aan. Ik meende wat ik zei, al moest ik dood, oke dan deed ik Niall pijn maar beter dan dat hij dood ging. "Ik hoop dat je het begrijpt en dat we gewoon vrienden kunnen blijven. Ik wil namelijk liever niet dat Niall zou moeten gaan kiezen of dat ik tussen jullie zou komen"

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:09 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles

    ik ben het meisje opslag weer vergeten als Zayn zijn hand opsteekt. Ik heb er geen problemen mee maar het feit dat mijn vriend zo tegen mij heeft gelogen doet mij gewoon pijn ik dacht dat we elkaars beste vrienden waren en dat we elkaar alles vertelden maar ik had het weer mis geschoten zoals vaak. Met open mond kijk ik Zayn aan ''Hoe kan je er zo luchtig over doen'' gil ik naar hem. ''Je snapt het echt niet hé hij heeft ons bedrogen en hard ook het neemt niet weg dat hij homo is maar het feit dat hij tegen ons heeft gelogen doet me gewoon pijn.'' Woest kijk ik Zayn aan. ''Ik dacht dat we vrienden voor het leven waren'' zeg ik dan zacht en draai me weer om naar het meisje.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson

    Een 'awh' geluid verlaat mijn mond bij het zien van Niall en Toby. Ik had er geen problemen mee en snap de reacties van de andere niet. Toch verlaat een zachte grinnik mijn mond bij het zien van de reactie van Zayn. Ja, het is niet iets dat je verwacht, maar maakt niet dat je zo kan reageren. Mijn reactie kan ook zo zijn, omdat mijn situatie weer anders ligt, want val zelf op zowel meiden als jongens. Dat zorgt ervoor dat ik nergens meer van opkijk. Nu heb ik Eleanor waar ik gelukkig mee ben. Ze is geweldig, maar dat neemt niet weg dat het ook wel eens anders is geweest. Over haar gesproken. Waar is ze eigenlijk? Ik kijk rond en mijn blik blijft hangen bij Harry. 'Hazz, relax. Ik snap je reactie, maar snap die van Niall ook heel goed' sis ik. Mijn blik gaat weer door naar Niall en Toby. 'Ik beloof dat ze van mij niets zullen horen, en ben blij voor jullie Maar jullie hadden het wel moeten zeggen, dat ben ik met de rest eens.' Na deze woorden sta ik ook op en weet eigenlijk niet wat te doen. Uiteindelijk loop ik naar Harry en het meisje en sla van achter een arm om hem heen. 'Hazz, alsjeblieft. Doe een beetje rustig voor mij dan.' zeg ik zacht. Ik kan er niet tegen om hem zo te zien. Bij geen van alle kan ik er tegen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Toby Woods


    Ik slik moeizaam als ik Harry's blik zie ''Hoe kan je er zo luchtig over doen'' gil hij naar Zayn. ''Je snapt het echt niet hé hij heeft ons bedrogen en hard ook het neemt niet weg dat hij homo is maar het feit dat hij tegen ons heeft gelogen doet me gewoon pijn.'' Woest kijkt hij Zayn aan. ''Ik dacht dat we vrienden voor het leven waren''. Ik voel mijn tranen branden. 'Hazz, relax. Ik snap je reactie, maar snap die van Niall ook heel goed' sist Louis 'Ik beloof dat ze van mij niets zullen horen, en ben blij voor jullie Maar jullie hadden het wel moeten zeggen, dat ben ik met de rest eens.' vervolgt hij. Ik bijt hard op mijn lip en sta op "Misschien is het beter als ik ga." fluister ik zacht en kijk met spijt naar Niall maar ontwijk zijn ogen, dan kon ik helemaal niet weg. "ik hou van je wat er ook gebeurd" zeg ik zacht en omhels hem stevig. Terwijl mijn tranen over mijn wangen lopen loop ik naar mijn koffer en daarna richting de eerste deur. Ik draai me nog een keer om kijkend naar Niall.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry ik moest het even dramatisch makenXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Evelynn Cloe Hastings.

    Zo te zien is er een hevige soort ruzie bezig. 'Jongens, jongens!' roep ik. Harry was woest opgestaan, en Niall stond tegen een jongen aangekropen. 'Wat de fack is er aan de hand?' Ik loop naar de tafel en ga er op zitten. 'Doe eens rustig zeg.' Ik denk na over wat er gebeurd kan zijn. Aangezien Niall zo tegen die jongen aan staat, denk ik dat daar iets mee is. 'En wat beginnen we de dag weer vrolijk.' Mompel ik onverstaanbaar. Ik loop naar Harry toe en leg een hand op zijn arm. 'Hazz, doe effe rustig.' Serieus, wat was er gebeurd wat zoveel ophef veroorzaakte?

    [Kutpost, maar ik heb 0 inspiratie. ;x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik weet niet of jullie het hebben gemerkt maar ik zet 1 streepje naar elke naam als diegene heeft gereageerd als iedereen 1 keer heeft gereageerd kan ik de teams zeggen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Dont say why me, say try me

    Harry Edward Styles

    Ik laat mijn blik ever over Louis glijden als hij iets zegt. Ik draai me weer om. De tranen glijden over mijn gezicht en woest probeer ik ze wegtevegen wat lukt. ''Doei'' sis ik nog naar de jongen. Ik word ruw aan mijn arm getrokken en zie Evelynn staan. Dat weet ik omdat ze bij mij in het team zit ''Laat me los'' sis ik. ''En wie ben jij uberhaupt om je met deze ruzie te bemoeien het gaat jouw toch niks aan'' ga ik verder. ''En noem me geen Hazza dat doen alleen de lads'' ik werp een dodenlijke blik op Niall. ''En we bedriegen elkaar nooit ere woord''. Ik draai me weer om naar het meisje dat net haar naam zit te vertellen. ''Weet ik'' glimlach ik zwak. Mijn oog valt meteen op haar wond op haar arm. ''Zal ik het even verbinden'' moppel ik. Ik kijk haar verwachtings vol aan. Volgensmij zat ze bij Niall in het team. ''Vandaag wil ik de naam Niall niet eens horen'' grom ik zachtjes. ''Bedrieger''

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [nawh hazza]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Lou had ook iets tegen Harry gezegd (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer