• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [nawh hazza]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat heb ik gemist? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Niall heeft bekend dat hij homo is.. en nu zijn hazza en zaynie boos en besluit toby dat het beter is om te gaan en 1mand is gevallen that its]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    De tranen springen me in de ogen als Zayn en Harry woedend reageren. Als Toby ook nog weggaat voel ik me nog ellendiger. Louis is de enige die het met me eens is. "Luister, ik ben dit nou eenmaal en ik kan er niks aan doen. Ik durfde het jullie niet te vertellen vanwege deze reactie. Ik hou echt van Toby en hij van mij. Als jullie echt vrienden waren vonden jullie er niet erg! Oké, ik had het eerder moeten zeggen!" Zeg ik. Helaas kan ik niet net als Toby weglopen, ik moet hier blijven. Ik veeg de tranen weg en ga op mijn plaats zitten, expres ver weg van Harry en Zayn en juist bij Louis. Ik probeer te verbergen hoe erg ik hierdoor geraakt ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson
    Mijn andere arm sla ik ook om Harry heen, maar laat hem al snel los bij zijn woorden. Nu ga ik me er maar eens mee bemoeien. 'Oké, niemand gaat hier weg. eerst ik antwoorden' zeg ik en kijk de jongens een voor een aan. 'Waarom maakt iedereen hier zo'n drama van? Denk je dat het alles gemakkelijker maakt? Laat die twee gelukkig zijn.' De woorden waren voor allemaal bedoeld. 'Niemand maakte er een drama van toen ik na een lange tijd zwijgen, toegaf dat ik op zowel meiden als jongens viel. Waarom wel bij Niall? Is het omdat ik verliefd ben geworden op Eleanor? Had iedereen er anders ook een drama van gemaakt? Vrienden horen elkaar juist te steunen, maak niet uit met wat. Fouten maken is menselijk.' Ik ben het echt zat. Het moet gezellig zijn en niet een grote ruzie. 'En van jou had ik wel iets meer verwacht dan dit. Je beledigt niet alleen die twee, maar ook je beste vriend' sis ik tegen Harry waarna ik op een stoel neerplof. En dan beginnen mijn woorden pas werkelijk tot me door te dringen. Ik kijk op en glimlach zwak naar Niall. Uiteindelijk sta ik op, om mijn armen om hem heen te slaan. 'Het komt wel goed. Geloof me maar.'

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [o ik bloed? okey dan xD reageer zo kwam even iets tussen]


    Dont say why me, say try me

    Toby Woods

    Ik kon hem toch neit achterlaten? Straks draaide ze door... . "Luister, ik ben dit nou eenmaal en ik kan er niks aan doen. Ik durfde het jullie niet te vertellen vanwege deze reactie. Ik hou echt van Toby en hij van mij. Als jullie echt vrienden waren vonden jullie er niet erg! Oké, ik had het eerder moeten zeggen!" hoor ik door de deur heen. Tranen stromen nog harder over mijn gezicht en met een knal smijt ik de tweede deur dicht. Waarom gunde ze hem nou niets, hij was zo onzeker.. Sinds we wat hadden leek het een stuk minder te zijn. Hij had me verteld dat hij soms jaloers was op zijn vrienden. Snikkend laat ik me tegen de voordeur aanvallen. Ik houd echt van je Nialler, don't forget. Als er iets is sms of bel me en ik ben er. Het spijt me heel erg dat het zo is gegaan en ik hoop dat het goed komt..... Xxx T<3 sms ik snel. Ik zie aan de zijkant van de villa een bankje en slof er heen. Ik plof op het bankje en staar voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Je overdrijft nogal, Harry' zuchtte ik. Ik keek hoe de vriend van Niall wegging vol tranen, en Harry ook vol tranen zag slaan. Mijn wenkbrauwen had ik opgetrokken, en zacht schudde ik mijn hoofd terwijl ik lichtelijk op mijn lip beet. 'Wat een drama' Een grinnik verliet mijn mond. En net toen Harry zei dat hij geen "Niall" meer wilde horen, moest ik grijnzen. 'Ni-all! Niall, Nialler, Nialliedo! Nialleridoko, Nialls!' riep ik kinderachtig. Harry irriteren was geweldig, maar aan de ene kant wist ik dat hij gelijk had. 'Ik sta aan Harry's kant!' maakte ik duidelijk. Kinderlijk was ik wel. Mentaal was ik eigenlijk tien, maar dat hield ik wel vaak verborgen en dat wist iedereen ook. Zuchtend stond ik op, en liep naar de andere kant van de ruimte om voor de tweede keer mijn telefoon uit mijn zak te vissen. Snel zocht ik het nummer van Perrie op, en drukte op het contact waardoor ie begon te bellen. Al snel hield ik de telefoon tegen mijn rechteroor aan en wachtte ongeduldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Holly Renée McDawn
    Verveeld stopte ik mijn mobiel terug in mijn zak. Ik wilde dat ik eindelijk uit de auto kon stappen. Ik haatte auto's, ik werd misselijk en kreeg hoofdpijn. Raar genoeg had ik geen wagenziekte. Ik zuchtte zacht en wreef over mijn arm. Ik hoopte dat de mensen aardig waren en dat ik het een beetje kon vinden met iedereen. Ik mocht niet bijzonder veel mensen, dus dat was al een probleem. Ik keek even onzeker uit het autoraam en zag dat we er bijna waren. Met een glimlach stapte ik uit de auto, zwaaide nog even gedag en pakte mijn koffers. Mijn koffer waren best zwaar. Ik had ook vele te veel ingepakt. Ik lachtte mezelf even zachtjes uit en schudde mijn hoofd. Ik sleepte mijn koffer naar binnen en kwam an in de hal. Het was best mooi en ik keek even met een glimlach rond. Ik haalde mijn oortjes uit mijn oren en stopte ze meteen ook weer terug. Ik had mijn muziek toch liever aanstaan. Ik wist niet wat het was, maar ik voelde me altijd onzeker zonder muziek. Ik deed mijn jas uit en lag die over mijn koffer. Mijn gedachte werden steeds vager en vager. Ik droomde langzaam weg en zag het al voor mij hoe ik zou verliezen en vreselijk zou falen. Het leek me nog wel een actie voor mij dat ik ziek zou worden halverwege vanwege de zenuwen. Nog sterker, ik wist dat dat ging gebeuren. Maar nu stond ik nog in de hal, te wachten tot ik hoorde in welk team ik zat.

    Lars Losey
    Ik pakte mijn koffer en weekend tas en gooide die over mijn schouder. Ik had er best wel zin in, ik hield van zingen. Ik liep richting het huis en stopte even voor de deur. "Ik kan dit." Zei ik tegen mezelf en liep naar binnen. Meteen herinnerde ik me mijn auditie en hoe nerveus ik was geweest. Mijn vrienden had het uitgemaakt met me omdat ik hier zat en zij niet. Ik snapte het niet, ze had toch blij voor mij kunnen zijn? Ik slikte moeilijk en zette mijn spullen op de grond. Niet heel veel mensen waren blij voor mij geweest toen ze horde dat ik door was, bijna niemand eigenlijk. Vooral mijn oma, maar die was bijna altijd blij voor me. Ik zette mijn muziek iets harder, zodat ik het zou horen als iemand tegen me zou praten. Niet dat mensen lang met me zou praten, aangezien ik altijd zou enthousiast terug praatte. Ik wist van mezelf dat ik altijd vrij kortaf was, maar ik kon er niet echt iets aan doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Perrie Edwards

    Ik hang thuis wat voor de tv als Zayn belt. Ik begin te glunderen. Alhoewel we al een tijdje iets hebben ben ik nogsteeds nerveus als hij belt. "Hai, met Perrie Edwards," Zeg ik. Ik kan maar niet rustig worden. Ik kijk nog steeds een beetje naar de tv omdat ik den film zit te kijken die kunst spannend wordt. Ik besluit 'm uit te zetten omdat ik me anders niet kan concentreren. Ik vind het echt jammer dat Zayn nooit thuis is, maar snap het echt. Ik ben blij voor hem dat hij al die fans heeft, maar oké, soms ben ik wel een beetje jaloers. Ik denk eraan dat hij nu een tijdje voor de Xfactor bezig is en dat hij dan de hele tijd thuis is. Ik kan nu al niet wachten!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Luke Smith
    Ik was met mijn spullen naar het huis geskate. Mijn moeder had me niet kunnen brengen en aangezien ik toch al voor een wedstrijd in London was moest ik zelf maar gaan. Ik reed de hal binnen en stopte met een scherpe bocht voor een van de juryleden die ik herkende. Ik haalde even een hand door mijn pluizige haar onder mijn pet en trapte mijn skateboard op om hem op te pakken. "Smith." zei ik zacht. Mijn gitaar hing op mijn rug. Ik had een klein koffertje bij me met wieltjes die ik achter me aan had kunnen trekken en een rugzak. Ik wachtte rustig af tot hij wat zou zeggen.


    Mickey Smith
    Ik zat in de auto met een brok in mijn keel. Ik had nog nooit iets achter mijn broers rug om gedaan. Mijn bas was dezelfde kleur als die van Luke, net als de decks en trunks en wielen van onze boards, alleen de lengtes en breedtes waren anders. Ook droegen we nu precies hetzelfde. We waren heel anders, maar sommige dingen deden we nou eenmaal hetzelfde. Mijn koffertje was ook hetzelfde en het enige verschil in onze rugzakken waren stukken tape op verschillende plekken. Ik stapte uit de auto en gaf mijn moeder een kus voor ik naar binnen liep, waar ik half achter en half naast Luke ging staan bij het jurylid. Hij zou nu wel denken dat hij dubbel zag.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Door de woorden van Zayn moest ik toch wel lachen. Gelukig dat tenminste 1 iemand het met me eens is. Ik geef een zwak glimlachje aan Zayn. ''Leuk hoor boobear laat me maar weer alleen'' feluister ik zachtjes. Achja misschien overdrijf ik nogal. Maar ik ben gewoon boos om het feit dat hij tegen me heeft gelogen tegen óns heeft gelogen en er spontaan iets van zegt. Wat nou als zijn vriendje er niet was hoelang zouden we dan moeten wachten om het gehoord te hebben. Zayn loopt naar mij toe en ploft naast me neer hij pakt zijn telefoon en ik weet zeker dat hij met perie aan het bellen is ''Perrie'' grijns ik. Ik loop snel naar de keuken en kom terug met de verbanddoos. ''Kom maar hier'' glimlach ik naar Gaby


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods

    Zuchtend kijk ik of ik al mijn spullen had zodat ik naar huis kon gaan, fuck mijn rugzak.. Daarin zaten wel mijn paspoort en andere meuk.
    IK veeg mijn tranen weg uit mijn rode ogen. Ik haatte het als ik huilde zag je het een uur later nog. Zo snel als ik kon loop ik terug en pak mijn rugzak van de grond.
    Ik kon Niall nu toch niet zonder iets te zeggen laten gaan.. Ik draai me weer om naar Niall. Daarna neem ik hem in een stevige omhelzeing. "Ik hou zoveel van je, maar ik wil niet tussen je vrienden staan. Ik zal elke aflevering kijken en je sms'en. Ik hou van je" fluister ik zacht in zijn oor en dru keen kus op zijn mond. Mijn tranen liepen alweer. "vergeet niet dat ik van je houd en dat ik aan je denk" ik wist nu al dat ik de komende weken niet veel ging slapen. Ik draaide me even om naar de lads "sorry" zeg ik alleen en doe mijn rugzak aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaby
    Harry riep me naar hem toe en ik stak mijn arm naar hem uit. Er waren inmiddels al wat nieuwe mensen binnen gekomen en de sfeer was ietsjes verandert, maar je merkte nog steeds dat er hier net ruzzie was geweest. Mischien kwam het door het betraande gezicht van Harry... Ik vroeg me af of dit goed af zou lopen en iedereen weer gezellig kon doen met diet jongen er bij. Arme jongen eigenlijk... Speaking of the devil, dacht ik. Hij kwam net binnen gelopen om zijn rugzak te pakken en iets in me wou hem tegenhouden van weer weg gaan

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:10 ]


    Dont say why me, say try me

    Zayn Javadd Malik

    Lachend leunde ik tegen de muur aan. 'Met je allerliefste vriendje' grijnsde ik. Ik was blij om haar mooie stem weer te horen, en haar ook weer te zien als ze kwam. Oh shit, had ik het haar nog niet verteld? Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Je weet dat ik een tijdje ga coachen met de andere jongens voor xFactor?' vroeg ik haar. 'Neem de eerste, beste taxi maar hierheen. Jij mag hier ook komen' lachte ik opgewekt. Ik zag Perrie bijna nooit meer, vanwege ons werk. Opnemen, uitbrengen, touren, optreden en vervolgens allemaal herhalen. Zo ging het voortaan. Glimlachend op haar reactie afwachtend, brandden mijn ogen op mijn tattoos. Mensen konden wel zeggen dat het geldverspilling was en dat het puur om de tattoos ging, maar ik vond het mooi. Dus wat hadden hun te zeggen over mij?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."