• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [omg op die laatste zayn echt omg you touch my hair]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam
    Ik was veel te laat, ik was tot de dag dat ik bij de xFactor moest zijn bij mijn pleegouders geweest, maar ik had me verslapen en dus mijn vliegtuig gemist. Op de aiport ben ik zeker een halfuur bezig geweest met een andere vlucht regelen. Gellukig ben ik er nu bijna. Als de taxi stil staat stap ik snel uit en betaal de chauffeur. Snel sleep ik mijn koffers naar binnen. 'Hooooooooi! Sorry dat ik zou laat ben jongens! Heb ik wat gemist?', roep ik voordat ik echt om me heen kijk. Nu ik wel kijk zie ik een chaggerijnige Harry die een meisje haar arm aan het verbinden is en niall en toby met betraande ogen zitten... Zayn is aan de telefoon. 'LOOOUUUIIISS leg uit', roep ik en gebaar naar de jongens.


    Dont say why me, say try me

    Sylvesti schreef:
    Luke Smith
    Ik was met mijn spullen naar het huis geskate. Mijn moeder had me niet kunnen brengen en aangezien ik toch al voor een wedstrijd in London was moest ik zelf maar gaan. Ik reed de hal binnen en stopte met een scherpe bocht voor een van de juryleden die ik herkende. Ik haalde even een hand door mijn pluizige haar onder mijn pet en trapte mijn skateboard op om hem op te pakken. "Smith." zei ik zacht. Mijn gitaar hing op mijn rug. Ik had een klein koffertje bij me met wieltjes die ik achter me aan had kunnen trekken en een rugzak. Ik wachtte rustig af tot hij wat zou zeggen.


    Mickey Smith
    Ik zat in de auto met een brok in mijn keel. Ik had nog nooit iets achter mijn broers rug om gedaan. Mijn bas was dezelfde kleur als die van Luke, net als de decks en trunks en wielen van onze boards, alleen de lengtes en breedtes waren anders. Ook droegen we nu precies hetzelfde. We waren heel anders, maar sommige dingen deden we nou eenmaal hetzelfde. Mijn koffertje was ook hetzelfde en het enige verschil in onze rugzakken waren stukken tape op verschillende plekken. Ik stapte uit de auto en gaf mijn moeder een kus voor ik naar binnen liep, waar ik half achter en half naast Luke ging staan bij het jurylid. Hij zou nu wel denken dat hij dubbel zag.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik knik naar Toby als teken dat het al goed is. Ze hebben het al moeilijk genoeg en zou alles doen om gewoon te helpen. 'Ik beloof dat ik goed voor hem zal zorgen en zal ook zorgen dat het tussen jullie goed komt.' antwoord ik net zo zacht. Ik ben het gedrag van de andere namelijk meer dan zat en heb het er dan ook even mee gehad. Ik laat me achterover vallen op een van de stoelen en begroef mijn gezicht in mijn handen. Ik word gek. Langzaam gek van alles. En dan na te gaan dat alles pas net is begonnen. Eleanor is degene die ik op dit moment heel hard nodig heb. Misschien het me haar in de buurt mogelijk is om te kalmeren. 'Wat?' Roep ik, maar neem geen moeite om op te kijken als iemand mijn naam roept. Ik herken de stem van Liam namelijk gelijk. 'Verkeerde moment, Liam, verkeerde moment. Ik leg het snel allemaal wel een keer uit, maar niet nu.'

    ( Snelle reactie, maar moet zo gaan)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 22:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Halloo, ik ben eindelijk klaar met mijn huiswerk (: Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Hoe kan ik het best inspringen? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O heb ik Danielle nu toch gekregen als persoontje? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je kan met een van de tweeling gaan praten die in de hal staan te wachten]


    Bowties were never Cooler

    (Misschien kan je na Louis toe gaan omdat hij zegt Eleanor heb ik nu het hardst nodig)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    [Hoe kan ik het best inspringen? ]


    ( met Eleanor denk ik dat je het beste naar de studio kan komen naar Lou, want die staat op het punt te gaan slaan als het langer zo doorgaat en verder/ anders zou ik het niet durven zeggen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeej (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleanor Calder

    Ik zucht opgelucht als de taxi stopt voor de studio's. Ik stap uit en pak mijn bagage. Met een vriendelijke glimlach reken ik af. Eindelijk vrij van de Universiteit in Manchester en kan ik mijn tijd in London doorbrengen. Ik loop het gebouw in en vraag naar de jongens. Ze herkent me en ik word doorgewezen. Ik glimlach vriendelijk en loop met al mijn bagage de goede kant op. Misschien had ik toch beter eerst naar het huis kunnen gaan om mijn spullen te dumpen. Ik klop twee keer aan, voordat ik naar binnen loop. Gelijk zie ik alle vertrouwde gezichten. Mijn gezicht gaat over in een frons. Er is duidelijk een gespannen sfeer. Louis ziet er boos en alles behalve kalm uit. Ik zet mijn spullen neer en sluit de deur achter me. Ik loop naar Louis toe en druk een kusje op zijn lippen. Ik had hem al een tijdje niet gezien. Dan kijk ik naar Liam em glimlach. 'He Liam,' zeg ik en geef hem een knuffel. Dan richt ik me op de andere jongens, terwijl ik ze een voor een bekijk.
    'Wat is er aan de hand?' Ik zet mijn hand in mijn zij en sla de ander om Louis zijn middel. Ik kijk naar hem op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods

    Dankbaar kijk ik Louis aan. Stiekem wou ik hier blijven om Niall te beschermen. Ik kon het niet meer aanzien de vijf bete vrienden. ' als jullie boos zijn best maar ik stemde erin toe om de relatie geheim te laten omdat dit ook mijn eerste relatie was. Dus scheld hem niet uit maar scheld mij uit' zeg ik hardop en kijk ze alle vijf ook Nialler streng aan. 'blijkbaar gunnen jullie hem geen gelijk en zelfvertrouwen. Ik weet hoe moeilijk hij het heft gehad en jullie niet. En als jullie ons niet accepteren best. Maar doe gewiin normaal tegen hem'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga wel naar de tweeling (:]

    Liz

    Ik zit achter in de auto, mijn ouders brengen me naar het X factor huis. Ik heb er ontzettend veel zin in en ik kan ook niet echt stil zitten. Op dit moment lijk ik wel een klein kind. Ik zit ook met mijn kleine broertje van 8 One Direction te zingen. Omdat zij dit jaar jury zijn moet ik toch wel even een paar liedje kennen. Mijn broertje is een Directioner en dat vind ik wel grappig. 'YOU DONT KNOW YOU'RE BEAUTIFUUUUL, THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL! NANANANANANANANA, NANANANANANA,' We zingen voluit en mijn broertje kent het helemaal uit zijn hoofd. 'NU KOMT HARRY NU KOMT HARRY!' gilt hij. Hij zingt keihard mee . Ik buig voorover. 'Zijn we er al bijna?' vraag ik op een zeurtoon. 'Jemig Liz, je bent 17 , gedraag je dan ook zo!' zegt mijn vader geïriteerd. Ik zucht en begin maar weer mee te zingen met mijn broertje. Op dat moment zijn we er, de auto staat stil. Ik neem afscheid van mijn ouders en broertje. 'Vraag je een handtekening?' vraagt mijn broertje. 'Tuurlijk.' glimlach ik en ik pak mijn koffers waarna ik het huis binnen loop. Ik loop de hal binnen en zie daar twee jongens staan. 'Boe,' zeg ik met een grijns waarna ik bij hun gaan staan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Edward Styles

    Argwanend kijk ik de jongen aan. Hij kent me niet eens en dan komt hij bepalen. ''Shut up'' moppel ik zodat alleen Zayn het kan horen en schiet daarna in de lach als Eleanor binnen komt en een kusje op Louis zijn lippen drukt. ''Die weet blijkbaar niet wat Louis heeft gezecht'' feluister ik in de oor van Zayn. Ik schraap mijn keel en kijk even rond. Iedereen is er behalve Holly en Lars. Dan maar zonder hen beginnen. Ik ga op de tafel staan. ''Hallo People. Jullie zijn de 10 kandidaten die door zijn gegaan tijdens de auditie's. Dat betekent dat jullie zijn ingedeeld naar smaak van de coaches van je die je zo gaat horen. De coaches hebben de volste zelfvertrouwen in jullie. We zullen werken met een puntensysteem en niemand zal afvallen welkom bij het x Factor house waar jullie 2 maanden zullen verblijven. Jullie zijn dus per 2en opgedeeld en soms kan het zijn dat je coaches vind dat jullie een groep moeten vormen en soms zegt je coaches dat jullie beter individueel kunnen blijven. Als je je naam hebt gehoord bij welke coaches je zit loop je meteen naar die coaches toe. Als je mij hebt als coaches blijf je gewoon op je plek staan. De teams zijn als volgt:

    Team Harry
    -Kyra Luca Graig
    -Evelynn Cloe Hastings

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper
    --Gabrielle Aplin

    Team Liam
    -Luke Smith
    -Lars Loseyn

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn
    -Mickey Smith


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez
    -Chiara Bella Love

    Vanavond zal ik wel schor zijn. ''Trouwens je slaapt met je teamgenoot in 1 kamer'' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 23:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,