• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ zijn jullie aan het typen of zijn jullie aan het wachten op iemand of mij want ik ben namelijk aan het wachten op meerdere reacties zodat mijn post langer isXD en het zal niet de eerste keer zijn dat ik een half uur wacht terwijl mensen op mijn reactie wachten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [ zijn jullie aan het typen of zijn jullie aan het wachten op iemand of mij want ik ben namelijk aan het wachten op meerdere reacties zodat mijn post langer isXD en het zal niet de eerste keer zijn dat ik een half uur wacht terwijl mensen op mijn reactie wachten]


    ( Ik heb Lou net uit zijn stekker laten gaan aangezien hij niet met de reacties eens was. Misschien kan je daar nog iets mee (: Wacht eigenlijk tot iemand daarop reageert)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik geloof dat ik wacht tot harry klaar is met mijn arm verbinden en liam moet ook nog reageren xD half vergeten!]


    Dont say why me, say try me

    [luke en mickey staan te wachten ingedeeld te worden]


    Bowties were never Cooler

    [ahah oke, ik wacht nog even tot Niall heeft gereageerd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik sta te wachten op wat meer post voor info anders worden het maar 3 regels en dat is tegen de regels)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Magicales schreef:
    Louis William Tomlinson
    Mijn andere arm sla ik ook om Harry heen, maar laat hem al snel los bij zijn woorden. Nu ga ik me er maar eens mee bemoeien. 'Oké, niemand gaat hier weg. eerst ik antwoorden' zeg ik en kijk de jongens een voor een aan. 'Waarom maakt iedereen hier zo'n drama van? Denk je dat het alles gemakkelijker maakt? Laat die twee gelukkig zijn.' De woorden waren voor allemaal bedoeld. 'Niemand maakte er een drama van toen ik na een lange tijd zwijgen, toegaf dat ik op zowel meiden als jongens viel. Waarom wel bij Niall? Is het omdat ik verliefd ben geworden op Eleanor? Had iedereen er anders ook een drama van gemaakt? Vrienden horen elkaar juist te steunen, maak niet uit met wat. Fouten maken is menselijk.' Ik ben het echt zat. Het moet gezellig zijn en niet een grote ruzie. 'En van jou had ik wel iets meer verwacht dan dit. Je beledigt niet alleen die twee, maar ook je beste vriend' sis ik tegen Harry waarna ik op een stoel neerplof. En dan beginnen mijn woorden pas werkelijk tot me door te dringen. Ik kijk op en glimlach zwak naar Niall. Uiteindelijk sta ik op, om mijn armen om hem heen te slaan. 'Het komt wel goed. Geloof me maar.'


    ( Aangepast ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mag ik liam veel te laat binnen laten komen dat hij er eerst nog niet was?]


    Dont say why me, say try me

    [Even douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [De tweeling ziet wel iemand komen en gaat anders zelf wel lol trappen]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Kyra Luca Graig

    Neuriënd loop ik naar het x-factor huis. Het liedje van mijn auditie blijft in mijn hoofd hangen. Na een tijdje kom ik bij het huis aan. Ik kijk even goed keurend rond. Eerst wil ik aankloppen op de deur. Maar die staat al half open dus loop ik gewoon door. Ik haal mijn tas van mijn schouder en zet mijn koffer neer. Weer kijk ik rond. Grappig. Hier zou ik wel een tijdje willen verblijven. 'Haaii!' roep ik maar gewoon. Ik keek wel of er iemand zou reageren. Ik trek aan het elastiekje dat mijn in een knot opgestoken haar los maakt. Ik laat het los en haal even een hand door mijn donkere haar.


    Do what people say you can't.

    Ik ga zo douchen tot ongeveer 10 uur kwart over 10 (Baden)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (De enige die nog moet reageren is Seaver want ik weet dat Liam later komt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods
    Ik glimlach zwakjes naar Louis die het opnam voor ons, ik stuurde hem een dankbare blik. "zorg je alsjeblieft goed voor hem nu ik niet kan?" vraag ik zacht aan Louis.
    Het was fijn om te weten dat iemand achter je stond, iemand die het zelfde heeft mee gemaakt maar dan wel op het ander geslacht viel. Ik zag de jongens als mijn beste vrienden, maar ik weet niet of ik ze dit zou vergeven. Ik wierp mijn blik op mijn gebroken vriendje. zagen ze dan niet dat ik hem gelukkig en zelfverzekerder maakte? Ik kon er niet tegen om hem zo te zien. ik hurk voor hem neer en veeg zijn tranen liefdevol weg "Ik houd zielsveel van je maar dit is misschien beter. Dat ik naar huis terug ga en jij je op xFactor concentreerd. Beloof me dat je er neit te veel aandenkt" ik kijk Niall dwingend aan. "Doe alsof je een weekend weg bent, dan ben je ook meestal zonder me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik kon het niet laten:




    ga nu met liam reageren


    Dont say why me, say try me