• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    Ik nam het glas mee naar de tafel, en ging maar tegenover iemand zitten waar ik niet echt naar keek. Ook had ik niet door naast wie ik zat, maar dat hoefde ik ook niet te weten. 'Laat maar de helft voor Niall over, als je geen gezeur wilt dat ie honger heeft' mompelde ik. Ach, wat zei ik nou. Niall zou zowat nog een hele vrachtwagen op kunnen met eten. Ook ik schepte op, pakte mijn vork, prikte in de spaghetti en draaide het om mijn vork heen zodat het niet zou vollen. Eén hap genomen, keek ik ongelovig naar Toby. 'Heb jij dit gemaakt?' vroeg ik, toen ik het had doorgeslikt. 'Dit is heerlijk' zei ik. Gelukkig was er spaghetti gemaakt. Bij vlees moest ik uitkijken, hopelijk at iedereen graag kip en rundvlees. Moslim zijnde mag je geen varkensvlees, en ik hield me eraan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Misstoran en BigfatLiar in de regels staat 4 regels zonder spatie.) (Helium ik zeg maar iets want ik weet niet hoe je zingt. Misschien voortaan een link plaatsen)

    Harry Edward Styles

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan. Deze heeft wel een eigendunk van zich zelf. ''Je zong wat vals en ik vind niet echt dat het liedje bij je past'' glimlach ik naar haar. Ik draai me om naar Kyra. ''Hetzelfde geld wat ik heb gezegt tegen Evelynn''. streng kijk ik ze aan. ''Ik denk dat jij Kyra beter Want u back US version van Cherr Lloyd kan doen.'' Ik draai me weer om naar Evelynn. ''Voor jou heb ik nog geen liedje in gedachten. Zou je nog een liedje willen zingen'' nieuwsgierig kijk ik haar aan. Ik vond wel dat ik best wel goeie kandidaten in mijn team had en hopenlijk vonden de jongens en de bellers thuis dat ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mickey Smith
    Ik grijnsde naar hem. "Fijn, want ik kan het niet binnen niet binnen houden." Ik haalde een hand door mijn haar en merkte dat mijn pet er niet op zat. Ik keek als een gek rond en pakte hem toen ik hem zag snel op. Ik zette hem terug op mijn hoofd. "Sorry dat jullie mijn verschrikkelijke pluishaar hebben moeten zien." Ik Glimlachte even. "Kom, dan gaan we naar de kamers kijken." Ik was zo vrolijk. Ik pakte mijn skateboard op en het handvat van mijn koffer. Ik wilde wel eens zien wat voor luxe kamers dit gigantische huis had. Ik had nog nooit een grote kamer gehad, laat staan voor mij alleen. Altijd had ik moeten delen en ons huis zou in oppervlakte in deze hal passen. Ik ging even met mijn hand langs de rand van mijn pet. Een heel gaye beweging, vooral de polsflick aan het einde. Het maakte me niet veel uit. Ik was trots op wie ik was.


    Bowties were never Cooler

    [sorry dambieber :X zal voortaan een groter lettertype gebruiken (A) grapje!
    overigens sidestep ik heb zin om nu te zeggen dat je naast gaby zit (A)]


    Dont say why me, say try me

    Gaby
    Ik zat rustig te eten toen ik de stoel naast me hoorde verschuiven. Met een schuin oog keek ik opzij. Natuurlijk, het was Zayn. Ik bedoel maar er zijn 20 andereplaatsen en hij moest en zou precies hier gaan zitten. Hij mompelde iets over de helft overlaten en Niall. 'Heb jij dit gemaakt?', vroeg hij na een hap te hebben genomen aan Toby. 'Dit is heerlijk'. Zijn stem klonk in het echt nog leuker dan op filmpjes. Ik vroeg me af hoe het zou zijn om met hem een duet te zingen. Dat leek me geweldig. O wacht, ik zat weer te fantaseren over dingen die nooit zouden gebeuren. Ik wou een slokje van mijn water nemen, helaas trilde mijn handen van de zenuwen stote ik ergens tegenaan waardoor er van alles om viel boven op mijn en -je raad het al, Zayn zijn bord. Ik gaf een korte maar zeker harde gil en schoof snel met mijn stoel naar achteren voordat alles op mijn kleren begon te druipen.


    Dont say why me, say try me

    Coockies schreef:
    Danielle Peazer

    Ik geef een por en trek een zielig gezicht. 'Maak er dan een kwartet van. Kan ik hem ook nog joinen,' grinnik ik en steek mijn tong uit. Ik pak met een glimlach de koffie aan en lach. 'Klinkt goed jury Payne. Je ziet er vast sexy uit op je stoel,' lach ik en neem een klein slokje. 'Heel makkelijk. Je noemt er een gewoon totaal anders,' grinnik ik. 'Misschien zien ze er wel totaal vetschillend uit,' stel ik hem gerust en neem nog een slokje. 'Het klinkt inderdaad wel leuk,' glimlach ik.


    Liam

    'Het klinkt inderdaad wel leuk', zegt ze met een glimlach. 'Hmm geen slecht iedee, maar dat klinkt het niet meer zo leuk als Liam, Luke en Lars', zei ik. Er komen wat andere mensen waaronder Toby, Eleanor en Niall naar beneden, de andere twee herken ik niet. Dat zullen wel kanidaten zijn. Toby begint eten klaar te maken en ik neem Dannielle mee naar buiten zodat we niet in de weg lopen. Ik wil net zeggen dat we nu Lars en Luke maar eens op moeten zoeken als ik merk dat het eten klaar is. 'Wil je eten?', vraag ik aan Dannielle. Ik heb eigenlijk best wel honger nu. Bovendien het eten wat Toby heeft gemaakt ruikt heerlijk!


    Dont say why me, say try me

    Zayn Javadd Malik

    Beteuterd keek ik naar het water van het meisje naast me, dat over mijn bord heen ging en nu ook over mijn kleren. Gelijk wilde ik vloeken, maar ik hield me netjes in. Zij kon er niks aan doen, en het was maar water. Mijn geschrokken gezicht, ging over tot een lach. 'Niet zo slim' grinnikte ik. Grijnzend schudde ik mijn hoofd even. 'Ach, het kon iedereen gebeuren' mompelde ik, en ik stond op. Even moeilijk kijkend naar mijn broek en shirt, ging mijn blik over de mensen. 'Ik trek even wat anders aan, als jullie het niet erg vinden' zei ik, en ik liep de woonkamer in om vervolgens de trap op te lopen. Boven sloeg ik een paar keer af en kwam aan bij mijn kamer. Gelukkig waren wij al eerder dan de kandidaten en kon ik uitpakken. Uit de kast haalde ik snel een simpel wit shirt met zwarte tekst en een zwarte chino. Mijn sneakers schopte ik uit, om me vervolgens om te kleden en weer mijn sneakers aan te trekken. Beneden pakte ik een doek, en begon het water in de keuken van de stoel af te vegen. Lui was ik zeker, maar soms had ik gewoon zin om wat te doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eleanor Calder

    Ik lach nog even om het antwoord van Toby. Ik ga na een tijdje op Louis te hebben gewacht, toch aan tafel zitten naast Zayn. 'Eet smakelijk. Ben benieuwd,' grijns ik en schep op. Ik neem een hapje eten en laat hwt me smaken.
    'Mmm,' glimlach ik en kijk naar Toby. 'Het is heerlijk. Ik ga hier heel wat aankomen, als het zo doorgaat,' lach ik en kijk om me hewn. 'Waar zijn de andere?' Ik wilde naar Louis. Ik had hem nou nog niet echt gesproken... Ik zucht even en eet zwijgend verder. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn handen.

    [moest ik trouwens nog met Danielle reageren? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Luke?]


    Bowties were never Cooler

    [ja coockies! je moest nog reageren]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 21:58 ]


    Dont say why me, say try me

    Gaby
    Beteuterd keek hij naar het water. Eerst leek hij geschrokken en daarna ging zijn gezicht gelukkig over in een lach. 'Niet zo slim', grinnikte hij. Een beetje schuldig keek ik hem aan. 'Ach, het kon iedereen gebeuren', zei hij weer. ‘ik trek even wat anders aan, als jullie het niet erg vinden'. Dat leek mij wel handig aangezien hij in tegenstelling tot ik helemaal onder het water zat. Nog altijd verstijfd bleef ik staan. Ieder normaal mens zou nu natuurlijk zijn stoel droogmaken, maar nee ik bleef staan waardoor hij toen hij beneden kwam het zelf ging doen. ‘Het spijt me echt heel erg… het was niet mijn bedoeling ehh ik zeg dit veel te laat’, zei ik. Eindelijk durfde ik mijn mond te openen en watt e zeggen, hoewel het beter was geweest als ik dat niet had gedaan want er kwam natuurlijk alleen maar nonsen uit.


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    [ja coockies! je moest nog reageren]


    [O waarop? Kan kw het quote? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [staat 2 reacties boven die van eleanor ;)
    Dambieber nieuw topicc?]


    Dont say why me, say try me

    Danielle Peazer

    Liam had me mee naar buiten getrokken. Ik leun een beetje tegen hem aan, terwijl de geur van eten mijn neusgaten vult. Ik maak een instemmend geluidje. Eigenlijk heb ik best wel trek.
    'Ja is goed,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en loop dan naar binnen.
    'He allemaal,' begroet ik ze met een glimlach. Ik neem plaats naast Eleanor en verwacht dat Liam tegen over me gaat zitten of naast me. Als hij naast Zayn of iemand anders wilt, begrijp ik het ook wel. 'Het ruikt heerlijk,' complimenteer ik de persoon die het heeft gemaakt. Ik glimlacj even en schep dan op. Ik vul mijn glas met water en neem een slokje. 'Eetsmakelijk nog.' Ik neem een hapje en glimlach. 'Heerlijk. Ik houd van italiaans eten,' grijns ik en kijk ze aan. 'Wie heeft dit gemaakt?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    'Het spijt me echt heel erg... het was niet mijn bedoeling ehh ik zeg dit veel te laat' stamelde het meisje. Ik wuifde het weg en stond op. 'Het geeft niks' knikte ik. 'Gelukkig was het water en niks anders' zei ik opgelucht. Met wasmachines en drogers was ik niet al te best, tenzij je een heel schuimbad wilde of wilde dat ze stuk gingen. Daar was ik namelijk erg goed in. Godzijdank had ik Perrie, en anders zou ik het wel aan Eleanor vragen. Terug op de wereld legde ik de doek weg en keek naar de kleffe spaghetti die in het water dreef. 'Dat word weggooien' zuchtte ik en ik pakte het bord op. Ik kieperde het bord boven de prullenbak om zodat de natte inhoud naar beneden viel in de prullenbak. Eigenlijk had ik niet zo'n honger, dus besloot ik maar het bord en bestek in de vaatwasser te stoppen. Mijn blik ging even naar buiten, naar het zwembad. Hopelijk was het niet diep.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 22:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."