• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihihihi, ik merk het, ik voel met hem mee, en Miko ;x xD

    Miko;
    Mijn ogen richt ik langzaam op hem, als zijn handen mijn schouders raken. Ik dwing mezelf mijn gevoelens weg te drukken, mijn hart niet ophol te laten slaan, zoals er gebeurt.... ‘Het spijt me… ik… ik wil je niet kwetsen. Sterker nog ik vind je leuk. Ook al kan ik je niet zien. Maar ik voelde je en ik. Nee nee wacht, zo bedoelde ik het niet!’ Een heel zacht lachje verlaat mijn lippen. Ik kan het niet laten, het is lief, maar ook wel grappig als iemand om jou zo stottert. Ik trek mijn mond open om iets te zeggen, maar mijn ogen verwijden zich en ik druk automatisch mijn hoofd wat naar achter. Ik ontspan weer, alleen het ene zinnetje kan niet uit mijn hoofd verdwijnen. ...Als het aan mij lag, had ik je vastgehouden en gekust.... Ik bijt op mijn lip. Wat moet ik hier nu weer op zeggen? Mijn lichaam is nog steeds hevig in strijd tussen twee gedachten... Hem gewoon vergeten en met mijn leven door gaan, hoe moeilijk het ook worden zal, of vrienden blijven. Maar mijn gedachten en hart zeggen wat anders... En, uiteindelijk... Onze vriendschap is voor mijn gevoel nu toch behoorlijk beschadigd geraakt hierdoor, dus wat ik doe, maakt niet zo veel meer uit. Mijn vingers klem ik om zijn shirt en ik overbrug de laatste paar centimeters. Ik plant heel zacht maar stevig mijn lippen op die van hem, en, hoe zeer ik me ervan weerhield er niet te veel op te reageren, mijn hele lichaam begint te gloeien en warm aan te voelen. De tikkende bom in mijn buik ontploft en de vlinders vliegen door me heen. Wat hier ook uit voort komt, ik zal een tijdje niet kunnen reageren, die vlinders maken me zo duizelig als maar kan.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    uhmmmm wie wil rpgen?


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    schat, je moet nog op mij reageren xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    amaury slaapt al en yue ook .....


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    oowww, ik wist niet dat Yue al sliep, naja, next day ofzo? of verder met Aprillyne en Cecile??


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    hahaha is goed en doe maar beide


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Okiesh :3

    Amaury;
    Met een zachte gaap word ik weer wakker en kijk licht glimlachend naar Yue. Ik druk een kus op haar kruin en ga rustig zitten.
    Ik stap uit bed en loop naar beneden, om een ontbijt voor ons 2 te maken.

    Cecile;
    Ik ben buiten aan het lopen, gewoon, omdat ik niet echt veel te doen heb, en Aprillyne niet wilde dat ik op dit moment bij haar ben.
    Ik weet niet waarom, ik hoop ook niet dat het iets ergs is, maar ik zie het wel...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    langzaam word ik wakker en kijk rond me heen.
    'Love?' fluister ik schor

    aprillyne:
    zuchtend kijk ik naar mijn buik die zowat op springen staat.
    het is beter als hij het niet ziet deze bevalling


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Evenlater loop ik rustig omhoog en glimklach als Yue wakker is.
    'hey liefje' zeg ik zacht en zet het ontbijt op haar schoot.
    Ik geef haar een kus en glimlach zacht. 'Het spijt me nog van gisteravond...' zeg ik zachtjes

    Cecile;
    Ik trap zuchtend tegen een steentje aan en ga verveeld tegen een boom aan zitten.

    Zuster;
    'Aprillyne-sama? We gaan kijken hoe het met de weeën gaat, als ze niet komen, proberen we ze op te wekken, en als het dan noig niet lukt, brengen we u onder verdoving en halen we het uit u, met een operatie, goed?' zeg ik beleefd.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Dankje en het geeft niet het is niet niks wat er aan de hand is' fluister ik zachtjes
    aprillyne:
    'H-haal cecile' fluister ik. dit moet zo wezen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    AMaury;
    Ik zucht zacht en geef der een kus op der kruin.
    'Eet je ontbijt maar' zeg ik zachtjes en glimlach zwak.

    Cecile;
    Ik word door een zuster geroepen en ik weet meteen hoe laat het is. Ik spring overeidn en haast me naar binnen.
    Ik ga zacht naast APrillyne zitten en kijk bezorgt.
    'Gaat het liefje?' vraag ik zachtjes

    Zuster;
    Ik voel zacht aan der buik hoe het kindje ligt en glimlach als het perfect ligt.
    Ik trek der slip uit en doe der jurk omhoog.
    Haar voeten/benen leg/zet ik in de juiste houding en glimlach zacht.
    'Als je je eerste wee voelt, moet je het zeggen, oké? Dan kan alles ineens heel snel gaan'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Ik hou van je. ik had nooit een betere man kunnen voorstellen love' prevel ik.
    rustig begin ik aan mijn ontbijt

    aprillyne:
    'Zal ik doen. en niet echt. liever wou ik ook niet dit als bevalling maar de bloem is niet gaan bloeien' zucht ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Mijn lippen krullen zacht op tot een kleine glimlach.
    Dat had ze echt wel kunnen doen.... Dat weet ik wel zeker, maar ik ben blij dat ze voor mij koos..!

    Cecile;
    Ik kijk bezorgt naar haar. 'Hoe bedoel je??' zeg ik niet begrijpend over een bloem.

    Zuster;
    Ik hou me gewoon stil en ga rustig mijn werk doen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zacht leun ik tegen hem aan en eet van mijn ontbijtje
    aprillynne:
    'De rozen hoorde te gaan bloeien, maar ze zijn nog in de knop. de bevalling word alleen maar pijnlijker' slik ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3