• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    'weet ik.. en ik hoop dat ze de juiste beslissing begaan zijn' zeg ik zuchtend.

    Miko;
    Mijn wangen kleuren vuurrood als hij zijn hand op mijn wang legt en ik speel met mijn haar, zoals ik altijd doe als ik verlegen ben. Ik laat hem binnen en glimlach eventjes. 'Weet ik, maar als je me zag, had je me vast hard uitgelachen' zeg ik zacht en glimlach even. 'Je mag wel mee naar boven hoor, ik doe er niet zo moeilijk over, ik vertrouw je dat je niets doet...' zeg ik met een lichte glimlach.
    Zijn blos merk ik al te goed op en ik denk, dat hij aan mij denkt.. Maar ergens hoop ik het niet... Ik weet namelijk niet of het goed of slecht is. 'Ik zal hier wachten als je je omkleedt, dan heb je van mij geen last,' zegt hij en gaat rustig op de bank zitten. 'Ik vind je juist een last, je verlaat mijn gedachten niet en mijn hart ook niet' mompel ik zachtjes en sla mijn hand voor mijn mond als ik door heb dat ik het niet in mijn hoofd zei, maar hardop, naja, mompelend..
    Ik loop snel omhoog en vlucht mijn kamer in. Mijn hart raast als een bezetene door mijn borstkas en ik kleed me om in simpele, losse, makkelijke maar toch wel mooie kledij en loop rustig omlaag.'Ben al klaar hoor' zeg ik met een awkwardglimlach en kijk naar buiten naar de was. ik hoop zo dat hij het niet hoorde!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Vast wel love. michiko kiest dit niet zonder er over nagedacht te hebben. ze zijn jong maar niet ondoordacht' prevel ik zachtjes n omhels hem.
    ik houd zoveel van hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihi :P
    Amaury;
    Ik zucht zacht en krul mij armen om haar heen.
    Dit is iets wat ik haat, ze weet me altijd om te praten..!

    Miko;
    Als hij boven is, begin ik te vloeken en slaak een verslagen kreun als ik op de bank val. Ik had echt mijn mond moeten houden! Ik vervloek me zo erg, dat ik Izuna in eerste instantie niet op merk. 'We kunnen gaan' zegt hij en ik zie dat hij iets probeert te vergeten. Pleaaaaaaaaaas laat het niet zijn wat ik net zei! Ik bijt op mijn lip en sta langzaam op. Ik loop langzaam naar buiten en grijp nog mijn sleutels mee. Ik doe de deur op slot en kijk hem aan. 'Ik kan niet garanderen dat we binnen komen, maar ik zal het proberen. De tocht zal bijna een halve dag in beslag nemen en ik zal overleggen of we bij mij thuis kunnen blijven overnachten.' Ik trek mijn wenkbrauw op en ben knalrood door die vraag, toch blij dat hij me niet ziet. 'Ik bedoel eh.. als je wil.' zegt hij er snel achteraan en ik leg geruststellend en aarzelend mijn hand op zijn arm. 'Ik vind alles prima' zeg ik zacht en glimlach zacht.
    Ik kijk hem aan en bijt keihard op mijn lip, waardoor het begint te bloeden. Mijn hart raast heel erg en ik wend mijn gezicht af, als er door mijn hoofd schiet, dat als we in zijn huis mogen blijven, we in 1 kamer slapen, en met een beetje pech in 1 bed... Ik adem diep in door mijn neus en rustig weer uit door mijn mond, terwijl mijn hart blijft razen. 'We kunnen, denk ik' zeg ik, mijn stem heel iets verheffen.... Puur en alleen door mijn gevoelens die zich als een bom in me ontwikkelen, ben ik zo zenuwachtig, nerveus en stuntelig...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Mijn knappe lieve amaury. ik ben zo blij met jou' prevel ik tegen zijn lippen aan die ik zachtjes kus


    dees zijn yue an amaury getrouwd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik glimlach en voel me gevleid door haar woorden.
    Ik laat haar lippen zachtjes los en streel haar wang.
    'Jij hebt mijn leven compleet gemaakt, echt waar, je bent het beste wat me overkomen is..!' zeg ik glimlachend en kus haar zacht weer.

    Ehhhhhhh, volgens mij wel..? Ik weet het niet meer.. :$


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Ookal was het bedoeld voor een keer. is er echt wat moois uitgekomen. ik ben getrouwd en heb 3 prachtige kinderen met de man waar ik zielsveel van houd. nu ook ons eerste kleinkind. niets kan mijn leven nog verpesten denk ik' prevel ik en streel door zijn haar

    \
    doen we dat wel xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Och, lieve schat, het is zo'n ramp dat je dingen doet zonder het te overleggen, ik straf je! xD Hashirama, pleas, je hoeft echt niet alles te vragen, ik ben hier heel erg makkelijk in, ik doe het ook hoor, zomaar naar een andere plaats gaan of zo :P Het is geen ramp, echt niet ;)

    Amaury;
    Ik grinnik zacht en kus haar kruin zacht.
    'Je slaat de hamer op zn kop mijn liefste' zeg ik zacht en ik kus haar weer zacht.
    Ik hou van haar, voor de rest van mijn leven ben ik van plan haar lastig te vallen met kusjes en knuffels, zij laat mijn hart razen als een ik weet niet wat..!

    Miko;
    Ik luister rustig naar wat hij zegt en knik met een glimlach. 'Ik ben benieuwd...' zeg ik zacht en ik kijk vragend. Heeft hij het zo warm dan? Ik grinnik eventjes en rek me even goed uit. Bah, ik haat het wanneer het warm en vochtig is, daar word ik best loom van.
    'Vanaf nu hebben we nog een paar uur voor we Konoha bereiken. Zullen we rust houden of wil je het tempo wat versnellen?' vraagt hij en kijkt naar de bomen. Ik volg zijn blik en kan denk ik wel raden wat hij wil doen, denk ik dan. Ik haal mijn schouders op en glimlach lief. 'Wat wil jij? Wil je snel bij je clan zijn? Of wil je even rustig na denken over wat je wil gaan zeggen?' vraag ik lief en stop even met lopen als hij zijn handen balt tot vuisten.
    Ik pak zijn vuisten vast en streel er zacht over terwijl ik voor hem sta. 'Wat is er?' vraag ik zacht en kijk een beetje bezorgt en vragend in zijn ogen. Geen idee of hij mijn blik opmerkt, maar dat maakt niet uit. Als hij boos is, word ik ook boos, als hij verdrietig is, word ik dat ook, etc. Ik streel zacht en kalmerend over zijn handen/vuisten en glimlach zacht.

    Ps. Ik ben ff een tijdje van Q af, dingetjes regelen thuis, op FB ben ik nog wel ;)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:07 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend kijk ik hem aan.
    'Zullen we ook maar gaan slapen. ik denk dat kagura ons vroeg wekt en anders onze kleindochter misschein we;' lach ik zactj


    byeees


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    Ik bijt even nerveus op mijn lip.
    Mijn ouders... Die weten van nog helemaal niets!
    Ik glimlach lichtjes en knik.
    'Ik vind het goed hoor en dan doen we dat inderdaad morgen allemaal wel' zeg ik zacht en ga liggen.

    Kenji;
    Ik kijk haar met grote ogen na en kreun gefrustreerd.
    Hoe kan ze me nou zo achter laten!?
    Ik leg de hand om mezelf en begin me kreunend af te trekken.
    Als Selena terug komt met condooms, grijns ik breed en word een beetje rood omdat ik mezelf nog steeds af trek.

    michiko:
    glimlachend leun ik tegen hem aan.
    'ze zullen het vast accepteren liefje. het is misschien moeilijk voor ze maar het is onze keuze' fluister ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Ik ga haar niet helpen... Dat je dat weet...' zeg ik.
    'Het in huis hebben tot daar aan toe, maar ik doe er nix mee...' zeg ik, nog steeds boos en verdrietig.

    Miko;
    Ik kijk bezorgt naar Izuna en pak zijn hand vast als hij me in paniek aankijkt. 'Rustig, ik ben er bij, vertrouw op jezelf, en op mij..' zeg ik zacht en glimlach bemoedigend, niet wetend of hij het ziet of niet. Ik streel zijn hand zacht en geef er een kus op. 'Kom' zeg ik zacht, blijf zijn hand stevig vast houden en loop rustig achter de man wiens naam ik alweer vergeten ben, richting de Hokage.
    Ik heb vaak met hem moeten praten, dus, en omdat ik een masker moet dragen, weten ze niet wie ik ben.. En om in de buurt van mensen die misschien wel slecht zijn mijn schuilnaam te zeggen, lijkt me niet zo slim. We lopen richting het hokage gebouw en ik hou zijn hand nog steeds vast. Ik streel geruststellend over zijn hand, al een paar minuten lang en glimlach bemoedigend.
    'Klaar om Hashirama weer te zien?' vraag ik zacht en wacht rustig op zijn antwoord. Eigenlijk heeft hij geen keus.. Hij is nu al zo ver, en al zou hij terug krabbelen, ik zou hem zo mee nemen, ik wil niet dat hij zijn angst echt zijn kop laat kosten. Na een tijdje trek ik hem gewoon mee naar binnen, of hij tegen stribbelt of niet, ik hou zijn hand stevig vast en klop op de deur van Hashirama zijn kantoor. 'Hokage-sama?' vraag ik zacht.

    Selena;
    Ik schiet in de lach als ik hem zo zie en grijns.
    'Kon je je niet inhouden?' zeg ik grijnzend en tik zijn hand weg.
    Ik pak een condoom en schuif het om zijn vriend.
    Een dikke kus plak ik op zijn mond en schuif me voorzichtig over zijn vriend heen.

    Hashirama, wie speelt Hashirama? Omg, dat klinkt gek xD

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:17 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Dat snap ik maar ze kan ons nog wel wekken. dat hoeft ook niet liefje' glimlach ik waarna ik gaap


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3