• Post in dit subforum alles over taal!
    Dat houdt in dat je vragen mag stellen over de grammatica, woordenschat of wat dan ook. Je mag ook delen welke talen jij spreekt, dus leuke discussies zijn ook welkom naast vragen.
    Men mag over elke taal vragen stellen, maar hele gesprekken mogen op heel Quizlet en in dit subforum enkel in het Nederlands, Engels of Duits gevoerd worden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:40 ]


    Let the Night embrace you

    Dit kan nog wel eens handig zijn. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Uh? Ik snap de regels niet. Ik mag hier dus alleen Engels, Duits of Nederlands praten? Maar in een praattopic bv. alleen Engels? Maar wat nou als ik ook Russisch kan spreken en dat zou willen doen met iemand?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Uh? Ik snap de regels niet. Ik mag hier dus alleen Engels, Duits of Nederlands praten? Maar in een praattopic bv. alleen Engels? Maar wat nou als ik ook Russisch kan spreken en dat zou willen doen met iemand?


    Volgnes de huisregels:

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Dus Russisch is sowieso niet toegestaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Volgnes de huisregels:

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Dus Russisch is sowieso niet toegestaan.

    Ja no shit, dat had ik ook allang bedacht. Maar zoals het in de beginpost staat lijkt het alsof je elke taal mag spreken.
    Elke taal is toegestaan, behalve in de praattopics.

    Dat zou dus een uitzondering op de regel kunnen zijn. Daarom vroeg ik het, omdat het in mijn ogen vaag is.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 13:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja het klinkt inderdaad vaag :S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hoezo eigenlijk wèl Duits, maar geen Frans of Spaans? Dat zijn ook talen die veel Nederlandse middelbare scholieren wel redelijk kennen.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Savoureur schreef:
    Hoezo eigenlijk wèl Duits, maar geen Frans of Spaans? Dat zijn ook talen die veel Nederlandse middelbare scholieren wel redelijk kennen.


    Uhm.....no. De frans klassen in eindexamen jaren bestaan bij ons uit maximaal 10 mensen volgens mij en spaans word niet eens gegeven bij ons.


    You were born original, don't die as a copy.

    Savoureur schreef:
    Hoezo eigenlijk wèl Duits, maar geen Frans of Spaans? Dat zijn ook talen die veel Nederlandse middelbare scholieren wel redelijk kennen.


    Frans lijkt me eigenlijk meer logisch dan Duits, aangezien sommige mensen uit België ook Frans spreken. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Frans lijkt me eigenlijk meer logisch dan Duits, aangezien sommige mensen uit België ook Frans spreken. ;p


    This indeed. Bovendien kan ik gewoon geen Duits en wel Frans. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    This indeed. Bovendien kan ik gewoon geen Duits en wel Frans. ;p


    Ik kan geen Frans en wel -een beetje- Duits dus ja.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik kan geen Frans en wel -een beetje- Duits dus ja.=p


    Ja, dat zal ook wel bij iedereen anders zijn ;p. Maar Frans lijkt me wel logischer om dat wat Praelectio zegt; dat de mensen hier uit België ook Frans spreken. Over het algemeen zitten er op deze site geen mensen uit Duitsland; wel uit België, waar men naast Nederlands/Vlaams ook Frans spreekt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Geen frans?:(


    I am a wolf and will not be afraid.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, dat zal ook wel bij iedereen anders zijn ;p. Maar Frans lijkt me wel logischer om dat wat Praelectio zegt; dat de mensen hier uit België ook Frans spreken. Over het algemeen zitten er op deze site geen mensen uit Duitsland; wel uit België, waar men naast Nederlands/Vlaams ook Frans spreekt.


    Ik zou me eerlijk gezegd nogal achterdochtig gaan voelen als mensen hier Frans mochten praten omdat ik snel denk dat mensen het over mij hebben maar dat zal jij misschien ook wel met Duits hebben maarja het is aan Rutger eh.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nu wil ik niet de kwade eend in de bijt zijn maar...welk praktisch nut heeft dit precies?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Best handig, zeker als je zes talen volgt...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.