• Post in dit subforum alles over taal!
    Dat houdt in dat je vragen mag stellen over de grammatica, woordenschat of wat dan ook. Je mag ook delen welke talen jij spreekt, dus leuke discussies zijn ook welkom naast vragen.
    Men mag over elke taal vragen stellen, maar hele gesprekken mogen op heel Quizlet en in dit subforum enkel in het Nederlands, Engels of Duits gevoerd worden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:40 ]


    Let the Night embrace you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, dat zal ook wel bij iedereen anders zijn ;p. Maar Frans lijkt me wel logischer om dat wat Praelectio zegt; dat de mensen hier uit België ook Frans spreken. Over het algemeen zitten er op deze site geen mensen uit Duitsland; wel uit België, waar men naast Nederlands/Vlaams ook Frans spreekt.


    Ik denk dat die regel over Duits nog een beetje een overblijfsel is van de tijd dat hier heel veel Tokio Hotel fans zaten. Als je oude verhalen of topics over TH tegenkomt, zie je vaak dat daar stukken (heel erg slecht :'D ) Duits in staan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    (...)

    Uhm.....no. De frans klassen in eindexamen jaren bestaan bij ons uit maximaal 10 mensen volgens mij en spaans word niet eens gegeven bij ons.


    Ha. Ha. Alleen bij ons leerjaar volgens al tachtig mensen Frans. Spaans wordt - helaas - niet bij ons gegeven. Maar het ligt waarschijnlijk aan jouw school want iedereen die bij mij op school verder gaat met Frans krijgt in de vijfde een examen B1, waardoor we op universiteiten in Parijs mogen studeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ha. Ha. Alleen bij ons leerjaar volgens al tachtig mensen Frans. Spaans wordt - helaas - niet bij ons gegeven. Maar het ligt waarschijnlijk aan jouw school want iedereen die bij mij op school verder gaat met Frans krijgt in de vijfde een examen B1, waardoor we op universiteiten in Parijs mogen studeren.


    Nou in mijn leerjaar en mijn niveau zijn het er maar tien.(cat) Vind het knap dat er zoveel mensen bij jullie dat doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom is er geen Frans praattopic? Zou ik wel kunnen gebruiken (cat)

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou in mijn leerjaar en mijn niveau zijn het er maar tien.(cat) Vind het knap dat er zoveel mensen bij jullie dat doen.


    Tsja, Frans sprekende zijn tegenwoordig veel meer nodig omdat iedereen Duits kiest en wordt het veel meer gebruikt bij het bedrijfsleven. - daarbij haat ik de Duitse taal, alles wat je daarin zegt, klinkt lelijk :'D -


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Tsja, Frans sprekende zijn tegenwoordig veel meer nodig omdat iedereen Duits kiest en wordt het veel meer gebruikt bij het bedrijfsleven. - daarbij haat ik de Duitse taal, alles wat je daarin zegt, klinkt lelijk :'D -


    Duits klinkt boos D: Daarom vind ik Frans leuker.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Duits klinkt boos D: Daarom vind ik Frans leuker.


    Duits klinkt altijd alsof je iemand wilt gaan bedreigen, Frans klinkt toch iets liefdevoller.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Duits klinkt boos D: Daarom vind ik Frans leuker.


    Haha. Alles wat je in het Duits zegt, klinkt alsof je iemand uit scheld. En als je iemand in het Frans uit schelt, klinkt het nog steeds vriendelijk (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Duits is inderdaad nog een overblijfsel uit de tijd van Tokio Hotel en toen dat er nog enkele mods waren die vloeiend Duits spraken en dus konden controleren. Of we een taal kunnen controleren, is de hoofdreden dat enkel Nederlands, Engels en Duits mag. Of Frans mag, wordt nog besproken onder de mods.
    Ik zal de beginpost proberen duidelijker te maken. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik hoop dat Frans ook mag. Ik praat het vloeiend doordat er op mijn school voor de helft wordt gecommuniceerd in het Frans. Engels ook, maar Frans is bij mij belangrijker.(:
    Ik vind het echt een goed idee van die praattopics.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wenn Sie nicht verstehen Verwendung Google Translator:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Wenn Sie nicht verstehen Verwendung Google Translator:Y)

    Nee, gewoon nee. Mijn brein gaat in vol protest door jou stukje tekst. Het is zo fout.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik zou me eerlijk gezegd nogal achterdochtig gaan voelen als mensen hier Frans mochten praten omdat ik snel denk dat mensen het over mij hebben maar dat zal jij misschien ook wel met Duits hebben maarja het is aan Rutger eh.(cat)


    Jup, dat is waar; wij hebben er weinig over te zeggen. ;p En dat heb ik idd ook met Duits ja, haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat die regel over Duits nog een beetje een overblijfsel is van de tijd dat hier heel veel Tokio Hotel fans zaten. Als je oude verhalen of topics over TH tegenkomt, zie je vaak dat daar stukken (heel erg slecht :'D ) Duits in staan.


    Ah ja, dat is wel logisch. Stom dat ik daar niet op was gekomen. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan echt geen woord Duits en Engels is ook al niet helemaal geweldig, dus dan blijft Nederlands over :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."