• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shelob schreef:
    Titel verhaal: Waarom jongens geen meisjes zijn
    Korte samenvatting: De zestienjarige jongen Jake verliest een weddenschap en moet daarom meedoen aan het Provincie-Project verkleed als meisje. Al snel maakt hij vriendinnen, maar er gebeuren ook ongemakkelijke situaties. Weet Jake zich hieruit te vechten en houdt hij een halfjaar vol? Van zijn vrienden moet hij foto's maken als bewijs. Terwijl Jake zo goed mogelijk zijn best doet en probeert om weg te komen, komt hij erachter wie nou werkelijk zijn echte vrienden zijn.
    Sfeer: humoristisch
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ik heb nog geen idee, maar weet jij misschien wat?
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Eerst een beeld er blokkerige letters(behalve de woorden Jongesn en meisjes, jongens is een slordig geschreven handschrift, meisjes in een mooi geschreven handschrift) Waarom jongens geen meisjes zijn.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: klik en dan 1.45(het is heel kort.) die ergens op het begin graag. klik 1.40 tot 1.42 ook nog vijf meisjes die bij elkaar zitten en drie jongens die bij een computer zitten en lachen. En een klas die aan het gymen is, waarbij de nadruk op de meisjes ligt. Voor de rest mag je zelf ook nog filmpjes zoeken, er moeten wel redelijk veel meisjes inkomen
    Evt. ideeën voor de trailer: /


    Ik heb wel een idee voor een liedje d:
    Doe 'If I where a Girl' van Dave Days :'D
    Is een parody van de song van Beyoncé 'If I where a Boy' d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik heb wel een idee voor een liedje d:
    Doe 'If I where a Girl' van Dave Days :'D
    Is een parody van de song van Beyoncé 'If I where a Boy' d:


    Hahaha, lol. Ik ga die eens luisteren als ik thuis ben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    srry, laat maar zitten.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 17:58 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Shelob schreef:
    (...)

    Hahaha, lol. Ik ga die eens luisteren als ik thuis ben.


    Oke d:
    Moet je zeker doen xD
    Tis ook een best grappige clip,,
    De eerste keer dat ik ehm zag moest ik best lachen :'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 16:58 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Oke d:
    Moet je zeker doen xD
    Tis ook een best grappige clip,,
    De eerste keer dat ik ehm zag moest ik best lachen :'D


    Hahaja, lol. Geniaal:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Titel van het verhaal: Infinity - NiallJ. Horan
    (Hele) korte samenvatting: Done en Niall waren vroeger beste vrienden. Done werd mishandeld door haar vader en is overal bang voor. Haar vader vermoord haar moeder en zei en haan broer gaan bij haar oma wonen. Die komt te over lijden en dan worden ze gescheiden. Done komt in een inrichting in Londen en wil geen contact meer met niemand. Niall word bekend. Done praat niet meer. 1D gaat dan voor comic riliff naar de inrichting waar Done zit en dan ontmoeten Niall en Done elkaar weer....
    De sfeer van het verhaal: Somber, verwarrend maar een happy end
    Het liedje voor de trailer: The Script - Nothing of Bruno Mars - Talking To The Moo
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken Geen ideee :3

    Ik hoop dat je er wat mee kan :3
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    Trailer voor Courtesy


    Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoelde (:
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind hem goed gelukt! (:
    Dank je wel!


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Titel verhaal: I love him... I love you ~ Harry Styles and Louis Tomlinson
    Korte samenvatting: Samantha (Sam) en Louis zijn al een tijdje een koppel maar haar vader krijgt een betere job aangeboden in Holmes Chapel en ze verhuizen naar daar. Louis en Sam blijven een langeafstand relatie hebben maar ondertussen ontmoet ze Harry en worden zij closer. Uiteindelijk gaan Louis en Sam uit elkaar omdat zo'n relatie niet lukt en later krijgt ze een relatie met Harry. Maar dan nog wat later doet Harry mee met x- factor en hij belt Sam als hij in een groep is gezet naar de Judges Houses en verteld wie zijn bandleden zijn en dan na x -factor brengen de jongens en Sam veel tijd door met elkaar en begint Sam te twijfelen over haar gevoelens voor Harry en Louis
    Sfeer: romantisch, soms wat spanning
    Liedje: iets deze richting uit of misschien gewoon dit liedje... ik twijfel gewoon of het erbij past, wat denk jij?


    Tekst: wel, een beetje zoals er hier op mijn verhaal zelf staat, als dat kan
    Evt. al een paar youtube filmpjes: sorry niets...
    Evt. ideeën voor de trailer: Wel ik dacht eerst de tekst 'What if a boy and a girl love each other' dan een beeld van Samantha (je mag kiezen welk meisje, als je er gemakkelijk iets van vind om een filmpje mee te maken is dat goed hoor) en daarna één van Louis. en dan deze tekst: 'but can't be together anymore?' en dan een beeld waaruit je kan afleiden dat ze het uitmaken met de tekst: 'I love you Louis, but my life is now here, in Holmes Chapel and you know long distant relations are doomed to fail...'
    en dan de tekst: 'and what if the girl meets someone new...' en dan een beeld van Harry met de tekst 'Hey, I'm Harry...' en dan weer de tekst '... and they fall in love?' en dan allemaal romantische en leuke beelden en plots weer een stuk serieuzer met de tekst: 'But eventually... everything starts to fall apart again?'
    en dan een beeld van aan de telefoon dat Harry verteld dat hij door is naar judges houses en hij verteld wie zijn lads zijn en dan de uitdrukking op het gezicht van het meisje als ze de naam van Louis hoort...
    Ik weet dat het gewoon allemaal van het overzicht op mijn verhaal is dus je mag het wel wat anders maken... ik vind het echt cool dat je zo'n dingen doet want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:53 ]


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies

    Story:A Secret That Only I Know||One Direction[16+]

    Nathalie Kyla Johnson studeert aan het Royal College Of Music in London. Op school doet ze alsof er niets aan de hand is, maar er is wel degelijk iets aandehand. Thuis word ze gelsagen door haar vader. Haar moeder is een hoer. Haar oudere broer is vertrokken en haar jongere zusje is afhankelijk van Nathalie. Nathalie is radeloos. Dan is er ook nog haar liefdesleven en een naderend schoolfeest...
    Genres: Drama, Romantiek, Fanfiction verdrietig
    Tekst:(Nathalie) i love you because i need you. (Niall) i need you because i love you.(Nathalie)You lie you dont love me. (Niall)I love you. I like you i,i... (Nathalie) I can't trust you, my friends, nobody... (Niall) Please trust me... (Nathalie) Okay...
    (verteller) Than comes the prom... Will Nathalie tell her Secret?
    Liedje:Without You||David Guetta
    Youtube filmpjes:Without You||David Guetta
    1:15 tot 1:18
    3:27 tot 3:30 (einde)
    Natuurlijk komen er meer filmpjes aanbod maar dit is een idee.
    Trailer idee:
    Het begint met dat een meisje met zwarte haren word geslagen. Dan word het beeld zwart. Dan komt er een beeld vam een weiland en de lente zon. Dan de tekst: I love you because i need you. Nil komt dan inbeeld. Hij slaat zijn ogen neer dn komt de tekst. I need you because i love you. Dan een beeld van een meisne dat wegloopt van een jongen en de tekst(zwarte achtergrond ofcourse) You lie you dont love me. Vlak daarna de tekst: i love you, i lkke you, i,i... Dan een meisje dan een meisje dat huilt en de tekst: I can't trust you, i can't trust my friends, i can't trust anyone. Please trust me. Niall inbeeld daarna een zonsondergang met de tekst Okay... Dan het deel van de video van Without You... Dan de tekst: Then comes the prom... Will Nathale tell her Secret? Komt er dan in beeld en dan het laatste deel van Without you...
    Zoiets dacht ik..
    Xx en suc6!

    Titel verhaal: If there was no music. - Zayn Malik
    Korte samenvatting: Demi is een meisje wat heel erg veel van muziek houd. Ze schrijft ook zelf ook eigen nummers. (Haar vader is weg gegaan toen ze jong was, en ze woont bij haar moeder). Demi is heel erg fan van One Direction, vooral van Zayn. Ze gaat samen met haar beste vriendin Leighton naar een concert, waar Demi, Zayn en de jongens voor het eerst ziet. (Zayn pakt haar hand vast tijdens een nummer). Dan komt er een songwriters wedstrijd waar Leighton, Demi voor opgeeft.De wedstrijd komt van One Direction die een jong talent ze kans wilt geven om zijn droom te volgen. Ze wint de wedstrijd, maar word ook verliefd op Zayn, maar die heeft een vriendin. Demi die trekt steeds meer met Zayn op, en als het uitgaat met zijn vriendin, beseft hij dat hij verliefd is op Demi. Dan komen ze bij elkaar. Maar door een ongeval met zijn ex verdwijnt Zayn en valt de wereld van Demi uit elkaar. Komen ze nog bij elkaar?
    Sfeer: Romantisch en dramatisch.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Camp rock 2 - You're my favorite song
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ik weet het niet, verzin maar een beetje wat bij het verhaal hoort.
    Evt. al een paar youtube filmpjes:

    1[url]http://www.youtube.com/watch?v=14PBYVZYTzg
    [/url]0:00 - 0:07
    (Demi schrijft in haar boek waar ze zelf liedjes in schrijft)

    2http://www.youtube.com/watch?v=-hkUUzM5M84
    0:00 - 0:09 en 0:48 - 0:58
    (Demi speelt piano terwijl Zayn beseft dat die voor Demi is gevallen en dan kussen ze)

    3http://www.youtube.com/watch?v=VlQGZLktylk
    0:00 - 0:07 en 0:24- 0:29 en 1:49 - 1:55
    (Stukjes van Demi, beetje overal door de trailer verdelen)

    4http://www.youtube.com/watch?v=r8TgMkbMPkc
    0:28 - 0:35
    (Demi zingt haar nummer voor het eerst in de studio)

    5http://www.youtube.com/watch?v=icrfJUvKdys
    0:39 - 0:48
    ( Zayn en Demi zijn aan het praten samen en bouwen een sterke band op )

    6http://www.youtube.com/watch?v=6SlTUDTl7VE
    0:20 - 0:24
    (Demi ziet Zayn en Destiney kussen)

    7http://www.youtube.com/watch?v=NgK9SXgsWME
    0:12 - 0:21
    (Demi zingt bij de wedstrijd die ze wint)

    8http://www.youtube.com/watch?v=m6VCr2U7SX0
    0:34 - 0:50
    (Demi en Zayn zien elkaar na een lange tijd wanneer Zayn verdwenen is)

    9https://www.youtube.com/watch?v=8mGz6xP2yoE
    1:13 - 1:18 en 2:45 - 2:50 en 3:08 - 3:14
    (Zayn is verdwenen en Demi denkt dat ze Zayn nooit meer terug zal zien, dus ze denkt aan de tijden terug bij 3:08 tot 3:14 en bij de andere ook)

    En voor de rest nog beelden van Zayn, en een break up tussen zayn en Destiney.

    Beetje de volgorde van de stukjes: 1 - 3 - 7 - 5 - 6 - 2 - 4 - 9 -8

    Evt. ideeën voor de trailer: Weet ik niet, sorry


    - Even angels have their demons -

    @Caleo


    Ik hoop dat het een beetje goed is :'3
    Als het niet zo is als je gewild had, of als je iets veranderd wil hebben kan je het altijd zeggen
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Titel van het verhaal: A Sacrifice & Changing Odds||THG
    (Hele) korte samenvatting:

    Katri Dunbryll is vijftien jaar oud wanneer ze voor District 3 de Arena in moet. Vrijwel niemand verwacht iets te vrezen te hebben van de ondermaatse Katri.
    Ze is echter niet van plan om deze spelen te winnen met spierkracht maar manipulatieve karakter, vingervlugheid en hoge intelligentie. Zonder al teveel problemen windt ze de Capitoolbewoners om haar vinger maar zal dit enig nut hebben als een van haar medetributen haar leven redt en daarbij sterft? Kan ze haar schuldgevoelens de baas of zullen ze haar dood worden?[/

    De sfeer van het verhaal: spanning en eenzaamheid
    Het liedje voor de trailer: Yiruma - Autumn Scene
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:
    Claire Holt/Katri Dunbryll


    En als je b.v. Ceasar Flickerman of zo iemand gebruikt graag de acteur van de film.
    Tekst:
    A Game
    24 Tributes
    His Sacrifice changed all odds
    Controlled by guilt
    Could she survive?


    Remember to be ridiculous.

    Lizor schreef:
    @Caleo

    Ik hoop dat het een beetje goed is :'3
    Als het niet zo is als je gewild had, of als je iets veranderd wil hebben kan je het altijd zeggen
    x


    Heel anders als verwacht, maar juist heel mooi. Echt love it <3
    Mag ik ook nog een trailer voor het derde deel aanvragen?


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Heel anders als verwacht, maar juist heel mooi. Echt love it <3
    Mag ik ook nog een trailer voor het derde deel aanvragen?

    thanks :'D en natuurlijk mag dat (:

    @Daleydive

    Hope you like it :'3

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.