• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heyy ik wil heel graag een trailer voor mijn verhaal All the food was gone that day...- Niall Horan

    Korte samenvatting: Het gaat over een Niall Horan die een droom had over dat het eten op een dag allemaal weg was. Hij heeft sindsdien een trauma. Hij kan niet meer zoveel eten als hij altijd al deed. Niall wil door die droom heel erg zuinig gaan doen met z'n eten. Hij vermagert en moet naar de dokter. Die zegt dat als hij niet snel gaat eten zoals ie vroeger deed dat hij om zou komen van de honger. Maar daarnaast heeft hij een vriendinnetje en 4 beste vrienden Zayn,Harry,Liam en Louis. Zijn vriendinnetje heet Skye. Ze maakt zich zorgen over Niall. Als hij depressief is dan snijdt zij zichzelf.

    Sfeer: dramatisch, beetje fun, en tja niks anders eigenlijk
    Liedje: ZOU IK ECHT NIET WETEN misschien een beetje eerst een beetje eng zoiets en dan weer zacht. Ivm de tekst
    Tekst: iets zoals: first a food habit, but then he can't eat anymore.... En dan weet k het niet. Ojaaaa ja, dan: they moved to Australia. Everythings goes better. They had a perfect live. En dan weer zeg maar eng muziek.. Not again....... En dan eindigt ie.

    Evt ideeeën: een beetje wat hier boven staat.
    Evt filmpjes: ik heb niet echt een link maar als je het kunt vinden iets van een ziekenhuis met een blonden hoofd wat niall moet voorstellen en dan dat ie bijna dood gaat enzz. En bij het australia gedeeelte eerst een vlieguig en dan een blonde hoofd (nialll) en dan iemand met bruin haar kastanjebruin (zijn vriendin skye) die knuffelen bij everythings goed better een filmpje waarin de 5 jongens met elkaar knuffelen.

    Het zou zo fucking lief zijn als je dit voor me zou doen hè!! Alvast bedankt babe xxxxxxxx

    Titel verhaal: The Devil on Earth
    Korte samenvatting: Klik
    Sfeer: De genre's van het verhaal zijn Drama en Romantiek, dus misschien iets in die richting?

    Muziek: Kansan Carry on my wayward son.
    Filmpjes:
    Klik 1
    0.00 - 0.09
    0.44 - 0.47

    Klik 2
    1.10 - 1.22
    3.19 - 3.25
    3.38 - 3.42
    3.44 -3.50

    De hier boven staande filmpjes zijn voor het personage Lucifer

    Klik 3
    0.13 - 0.17
    0.18 - 0.21

    De hierboven staande filmpjes zijn voor het personage Gabriel

    Ik kan geen leuk gezicht vinden voor Belle, dus verras me :) ( als je dat wilt natuurlijk!)
    Met de tekst voor in het filmpje lig ik ook een beetje overhoop, dus dat mag je ook zelf verzinnen als je weet.

    Heel erg bedankt als je hier iets mee zou willen doen!]

    X

    zou ik m later kunnen invullen? & hoe lang zou t duren voordat je m af hebt? haha, het heeft geen haast maar dan heb ik een idee wanneer ik misschien mijn verhaal kan gaan starten! X

    Titel verhaal: Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik
    Korte samenvatting: Het gaat over Tori, een nederlandse danseres die mee gaat met de x-Factor tour, net op die tour mag One Direction weer mee,( als tribuut aan het succes wat ze na x-Factor hebben gekregen ) en zo ontmoet ze Zayn, tijdens die tour worden ze close,en Zayn word zelfs verliefd op haar. Maar Tori heeft helemaal niks in de gaten, ( ookal is Tori ook verliefd op Zayn geworden,) ze worden beste vrienden maar beide willen ze meer, het is allemaal super gezzelig tot dat de tour aan z'n einde komt, En Tori weer terug naar Nederland moet. Zayn weet niet meer wat te doen, dus op een dag gaat hij in wanhoop poging naar Nederland en naar Tori, ,het speelt zich af in 2015.
    Sfeer: rustig, en love
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): iets liefdevols, iets van Piano?, of iets helemaal anders x
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): iets in de ban van de samenvatting zoiets van, they found each other maybe xdd
    Evt. al een paar youtube filmpjes: mijn personage is Zoe sugg, aka Zoella, ( youtuber ), ze heeft heel veel blogs en vlogs en gifs enzo, dus mischien kun je daar wat mee, x
    Evt. ideeën voor de trailer: iets met dansen, en verder veel liefde, en stukjes met Zoe en Zayn.

    echt super lief dat je dit doet <'33 alvast Thanks <'333

    xoxo

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 23:08 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Hoii, even een vraagje, je kan toch geen gifs in de trailer doen, zodat ie maar een x afspeelt?


    Reclame in mijn blog, anders lees ik het niet (:

    My awesome topics


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LiefxNijntje schreef:
    Hoii, even een vraagje, je kan toch geen gifs in de trailer doen, zodat ie maar een x afspeelt?

    Uhm... ik snap niet helemaal wat je bedoeld :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bieberen schreef:
    zou ik m later kunnen invullen? & hoe lang zou t duren voordat je m af hebt? haha, het heeft geen haast maar dan heb ik een idee wanneer ik misschien mijn verhaal kan gaan starten! X

    Ja natuurlijk en het duurt ongeveer 2 à 3 dagen, maar het kan ook diezelfde dag al af zijn ;)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Titel: Lipfinity.
    Korte samenvatting: de vader van het hoofdpersonage gaat dood en ze woont in een luxe internaat voor de rijkste kinderen van de VS. Doordat Madison (het hoofdpersonage) geen verser familie heeft besluit de baas van het internaat haar in het huis te houden en ze moet daar gaan werken. Ze mag haar spullen wel houden en verhuist naar de zolder. In het jaar dat Ze in het internaat woont is ze nog nooit op zolder geweest en nu moet ze daar opeens wonen. Het verdriet van haar vader valt haar zwaar maar dat blijkt niet het ergste als er rare dingen gebeuren op de zolder. Ondertussen komt ze ook steeds meer te weten over de andere bewoners, waarom de mysterieuze justin bieber. Madison's "face claim" is Kendall Jenner.
    Sfeer: het begint vrolijk, zoals Maddie ook is, maar wordt steeds somberder en enger als het verder gaat. Bij de dood van haar vader en het zoldergebeuren.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): I don't actually know a song, ietsdat een beetje spannend is en een tikkeltje eng.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): -Does the person create the journey, or does the journey create the person? -When Madison's Father dies, her world seems to end... - But things get even worse... - Lipfinity, a Justin Bieber fanfiction.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: -
    Evt. ideeën voor de trailer: het liefst wil ik alleen kendall Jenner en justin bieber erin verwerkt hebben.

    Ik hoop dat je er wat mee kan. X'


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Ik heb vanavond heel veel te doen haha :'D Dank jullie voor al jullie aanvragen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hi Lizor.
    Leuke Trailers (:
    Waarmee maak je ze als ik vragen mag? Couse I whas looking for something to make video's


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Hi Lizor.
    Leuke Trailers (:
    Waarmee maak je ze als ik vragen mag? Couse I whas looking for something to make video's

    Thanks :'D
    Moviemaker lol x'D ik ben bezig met het downloaden van een ander programma (camtasia of zoiets) maar het werkt niet echt mee, ik denk dat ik gewoon een programma ga kopen

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 19:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou je bijv. een gif van selena gomez toevoegen.
    Zoals deze : http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/303/6/f/selena_gomez_aywr_gif__by_gagagomezcyrus-d31ts7f.gif
    Maar dan zo dat ie niet dertig x afspeelt, ofzo.
    x


    Reclame in mijn blog, anders lees ik het niet (:

    LiefxNijntje schreef:
    Zou je bijv. een gif van selena gomez toevoegen.
    Zoals deze : http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/303/6/f/selena_gomez_aywr_gif__by_gagagomezcyrus-d31ts7f.gif
    Maar dan zo dat ie niet dertig x afspeelt, ofzo.
    x

    Ik weet het niet, ik denk dat je dan beter gewoon het filmpje kan pakken waar de gif uit komt en die er in plakken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik plaats alle video's etc morgen! X