• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bieberen schreef:
    ik plaats alle video's etc morgen! X

    Is goed (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hey wnr denk je dat mijn trailer af is? Xx

    Oke, ik zou ook wel een Trailer willen..
    Maar ik weet dus echt geen liedje ofzo x'd
    Ik ken genoeg liedjes, maar geen soort die ik nodig heb xD


    Little do you know

    Titel verhaal: Twin War || One Direction & One Perfection
    Korte samenvatting: Everybody has a twin they say. Sometimes called a soulmate. But the boys of One Direction really have twins. Same parents, same surname, age and same memories. Both into singing, same fears, same likes, same hobbies. Only two things. One, the girls are in a band, not put together in a band and they were studying in Australia, so the boys don’t know they’re in a band. The girls return to England and Ireland and the boys discover they’re in a band. Would this become a war between brother and sister?
    Sfeer: Drama, Romantiek, "Oorlog"
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ofwel "This is war" van 30 seconds to mars, ofwel "Moments" van One Direction, ofwel "Stand My Ground" van Within Temptation, ofwel "I feel immortal" van Tarja Turunen. Kies maar welke jij er het best bij vindt passen (mijn voorkeur gaat zelf uit naar This is war, Stand my ground of I feel immortal, maar die laatste twee zijn vrij harde nummers) Kies maar iets en verras me (:
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Als eerst:
    Living in Australia, together...
    While their brothers live in England...
    Daarna:
    Five girls, Five boys, One dream, One Perfection & One Direction...
    Daarna:
    They're at war...
    Who's the best, who will win...
    En dan als laatste:
    THIS TWIN WAR...
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Zowiezo iets met One Direction en kan je deze vijf foto's erin verwerken?

    = Louisse W. Tomlinson

    = Harmony T. Styles

    = Liannah G. Payne

    = Zara R. Malik

    = Niara E. Horan
    Evt. ideeën voor de trailer: Zou je misschien zo eerst het meisje willen doen en dan de 1D twin brother.
    Dus eerst Louisse W. Tomlinson, gevolgd door Louis W. Tomlinson
    Dan Harmony T. Styles, gevolgd door Harry E. Styles
    Dan Liannah G. Payne, gevolgd door Liam J. Payne
    Dan Zara R. Malik, gevolgd door Zayn J. Malik
    En als laatste Niara E. Horan, gevolgd door Niall J. Horan

    (namen hoeven er niet bij, maar het liefst wel in die volgorde. Van de jongens mag je best een filmpje gebruiken)

    Username er ook niet op, want ik schrijf dit verhaal met vier andere peepoos

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 22:01 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    NiallxMe schreef:
    Hey wnr denk je dat mijn trailer af is? Xx

    Over een half uurtje (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    Oke, ik zou ook wel een Trailer willen..
    Maar ik weet dus echt geen liedje ofzo x'd
    Ik ken genoeg liedjes, maar geen soort die ik nodig heb xD

    Je kan ook gewoon een richtlijn geven, ik weet vast wel een liedje dat erbij past (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jeeej kan echt niet wachten!

    @NiallxMe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hij is echt super mooi geworden precies zo als ik wou! Dankej dankje dankje! Kan ik ook voor een amder verhaal een trailer aanvragen later?

    Titel verhaal: Waarom jongens geen meisjes zijn
    Korte samenvatting: De zestienjarige jongen Jake verliest een weddenschap en moet daarom meedoen aan het Provincie-Project verkleed als meisje. Al snel maakt hij vriendinnen, maar er gebeuren ook ongemakkelijke situaties. Weet Jake zich hieruit te vechten en houdt hij een halfjaar vol? Van zijn vrienden moet hij foto's maken als bewijs. Terwijl Jake zo goed mogelijk zijn best doet en probeert om weg te komen, komt hij erachter wie nou werkelijk zijn echte vrienden zijn.
    Sfeer: humoristisch
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ik heb nog geen idee, maar weet jij misschien wat?
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Eerst een beeld er blokkerige letters(behalve de woorden Jongesn en meisjes, jongens is een slordig geschreven handschrift, meisjes in een mooi geschreven handschrift) Waarom jongens geen meisjes zijn.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: klik en dan 1.45(het is heel kort.) die ergens op het begin graag. klik 1.40 tot 1.42 ook nog vijf meisjes die bij elkaar zitten en drie jongens die bij een computer zitten en lachen. En een klas die aan het gymen is, waarbij de nadruk op de meisjes ligt. Voor de rest mag je zelf ook nog filmpjes zoeken, er moeten wel redelijk veel meisjes inkomen
    Evt. ideeën voor de trailer: /


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Titel verhaal: We'll be swimming in the same direction and we'll never lose this connection ~ Olly Murs
    Korte samenvatting:

    In de Britse plaats Witham wordt op 14 mei 1984 de later beroemde Olly Murs geboren, als Oliver Stanley Murs. Hij heeft een tweelingbroer genaamd Ben en een oudere zus met de naam Fay. Olly is de oudste van de tweelingbroers.
    Drie jaar en 4 maanden na de geboorte van Olly, 14 september 1987, komt Kimberley Michelle Smith ter wereld. Ze heeft twee oudere broers die Philip en Laurens heten. Kimberley is Nederlands, maar haar ouders besloten om naar Engeland te emigreren, Kimberley was toen pas vijf jaar oud.
    In 2009 wordt er naar the X Factor gezocht in Engeland. Olly en ook Kimberley schrijven zich in om auditie te doen voor het programma. Het is voor Olly zijn derde keer dat hij auditie doet, de vorige twee keer ging hij niet door na zijn auditie.
    De twee ontmoeten elkaar op de dag van hun audities en zo begint een bijzondere vriendschap.

    Sfeer: Lief en romantisch
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Olly Murs - Army of Two
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Een soort van het verhaal in het kort, in het Engels. Kan je daar wat mee?
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    - Auditie Olly
    Sowieso in de trailer: 0:04 - 0:06; 0:54 - 0:57.
    Verder mag je kiezen uit: 1:28 - 1:36; 1:39 - 1:41; 1:44 - 1:45; 1:49 - 1:51; 1:53 - 1:55; 1:57 - 2:01; 2:04 - 2:06; 2:09 - 2:14; 2:16 - 2:28; 2:31 - 2:35; 2:37 - 2:39; 2:42 - 2:54; 2:56 - 3:06. Wat jij wilt.
    - Auditie Kimberley
    Sowieso in de trailer: 0:07 - 0:10; 1:08 - 1:10.
    Verder mag je kiezen uit: 1:54 - 2:03; 2:09 - 2:11; 2:14 - 2:16; 2:21 - 2:23; 2:28 - 2:30; 2:36 - 2:43; 2:47 - 3:01; 3:06 - 3:14; 3:16 - 3:28; 3:32 - 3:35; 3:38 - 3:40; 3:48 - 3:50; 3:55 - 3:57. Wat jij wilt.
    - Filmpje Olly en Kimberley
    1:10 - 1:13; 1:27 - 1:36; 2:22 - 2:24; 2:27 - 2:28; 2:33 - 2:35; 2:49 - 3:21.
    Evt. ideeën voor de trailer: De beelden en de tekst het liefst afwisselend.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:38 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NiallxMe schreef:
    Hij is echt super mooi geworden precies zo als ik wou! Dankej dankje dankje! Kan ik ook voor een amder verhaal een trailer aanvragen later?

    Ja natuurlijk dat kan altijd :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou heel graag een trailer willen, als het niet te veel moeite is? :)

    titel verhaal: Fix me ~ Harry Styles.
    korte samenvatting: Katie is door haar man mishandeld en onsnapt uit haar huis. Ze ontmoet harry en zijn vrienden die op een reis door Europa zijn. Harry word verliefd op haar en wilt haar meenemen. Ze proberen samen elkaar uit hun moeilijke verleden te helpen maar het is moeilijk.
    Sfeer: Begin: een beetje eng, angstig en verdrietig. Maar naarmate het einde wat rustiger, kalmer en romantischer.
    Liedje: niet echt een liedje, als je een liedje weet dat een beetje sad begint maar mooi eindigt is het goed genoeg (:
    Tekst (mag ook een beetje als richtlijnen gebruikt worden) :
    -I wanna help you.
    - I'm too broken, you can't help me.
    - But i love you...

    Filmpjes: Voor het begin, het beginstukje van 'didn't mean it van Jasmine Villegas' dat ze word geslagen.
    event. ideeën voor de trailer:
    Begin: meisje dat word geslagen door man (mag een random meisje zijn. maar haar gezicht moet niet te goed in beeld zijn haha)
    Midden: beelden van een treinstation en een jongen, ik kon helaas geen filmpje vinden hiervoor :(
    Einde: Harry met de tekst 'but... i love you' en dan met een lichtflits (het einde)

    sorry als het te moeilijk is!

    Titel verhaal: The summer that changed everything.

    Korte samenvatting: Dat vind je al in de tekst die erbij moet haha :') Maar het is een twilight verhaal.

    Sfeer: Romantisch, beetje donker aangezien t twilight is haha > in de twilight sfeer zeg maar.

    Liedje: klik, toevallig ook de soundtrack van Breaking Dawn part 2 :Y)

    Tekst:
    After her mom died, she moved back to the place where her dad was born.
    And that place, that is La Push.
    She meets new friends, finds new love and more.
    As soon as time gone by, her dad tells her and her brother a story; about his life here and what he actually really is.
    She falls in love with a guy, called Jacob Black who is the son of her dad’s friend; Billy. He’s sweet, nice and sexy.
    After a few weeks went by, she finds out about the grounds of the Cullens.
    She comes Edward against there, with who she also falls in love.
    She has too make a serious decison: forever a hot, or a cold body?


    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Klik 1 gelieve deze ook echt als eerste erin houden haha :')
    3:05 - 3:09

    Klik 2
    0:09 – 0:12
    0:43 – 0:45
    1;08 – 1;10
    1;24 – 1:26
    1:31 – 1:35

    Klik 3
    0:27 – 0;29

    Klik 4
    1;02 – 1;05
    1;24 – 1;25
    1;30 – 1;32
    2;19 – 2;24

    Klik 5
    0;13 – 0;17

    Klik 6
    3:01 – 3:05

    Klik 7
    1;23 – 1;33

    Evt. ideeën voor de trailer: Zou je de tekst precies kunnen doen zoals in de trailer van Clonmel? Oh + de volgorde van de video's maakt niet uit, zolang de eerste link maar als eerste erin is te zien (:

    p.s. > sorry dat het zoveel filmpjes zijn haha :3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 23:01 ]

    Lizor schreef:
    (...)
    Je kan ook gewoon een richtlijn geven, ik weet vast wel een liedje dat erbij past (:


    Oke, Nou..
    Het heet 'To The Other Side'
    En dit is een korte samenvatting achtig iets:
    Lily Anderson is pas zestien jaar als ze niet meer thuis komt van een feest. Haar lichaam is nooit gevonden maar haar ouders geloven er nog sterk in dat Lily nog leeft, ondanks dat ze nu al meer dan vier jaar van de aardbodem verdwenen is. Lily's broers Matt, Damian en Stefen Anderson zijn bang dat Lily is aangevallen door vampiers, aangezien er sinds 2020 is ontdekt dat deze gruwelijke wezens toch echt bestaan. Lily haar broers zijn sinds dat moment vampier jagers geworden. Ze wilden dat dat smerige tuig zou verdwijnen van onze wereld. Maar het feit dat de kans groot is dat Lily zich nu onder de vampiers bevind, en dat vinden de gebroeders Anderson vreselijk..

    En de sfeer moet een beetje.. Verdrietig en Duister zijn.
    Ik zou ook niet echt tekst weten om erbij te doen.. xD
    Lily is een roodharig meisje. Voor als je daar iets mee wil gaan doen xD
    En de drie broers.. Ja.. Daar heb ik eigenlijk niet echt een uiterlijk voor :'D
    Et enige wat ik heb, is dat Matt blond is, en de andere twee donkerbruin :')
    En ik zou echt niet weten welk nummer erbij past xD
    Dusja..
    Als je iets weet te verzinnen, ga je gang :'D
    Met al deze niet zo heel nuttige info,
    Be Creative xD

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 22:53 ]


    Little do you know