• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eh, mij maakt dat nu eerlijk gezegd niet veel uit -wanneer de Word wars zijn, bedoel ik-. Missschien tussen 14:00 en 15:00?

    Oh, en ik ga het op Occupational Hazard houden. Heeft er iemand een cover voor zijn 'novel'? Ik moet die van mij nog maken, maar ik vind de juiste plaatjes maar niet :/


    Ex astris, sciencia

    Ik heb liever 's avonds, rond 20:00 - 21:00, of zo. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik heb liever 's avonds, rond 20:00 - 21:00, of zo. (bloos)


    Ik ook, want ik heb nog school.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zoals ik al zei, het maakt mij niet uit, 20:00-21:00 zal wel het laatste uur zijn dat ik kan. Ik heb dan eerst wel vakantie, maar daarna begint school weer en dan mag ik niet tot 22:00 op de computer.


    Ex astris, sciencia

    Hmm ja s'avonds is wel handiger. Misschien voor in het weekend ook gewoon overdag? Ik ga zo op de pc de WW erbij zetten


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er even een paar random tijden bijgezet. Dat kan altijd nog verandert worden natuurlijk maar dan staat er nu tenminste al iets


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mulford schreef:
    Eh, mij maakt dat nu eerlijk gezegd niet veel uit -wanneer de Word wars zijn, bedoel ik-. Missschien tussen 14:00 en 15:00?

    Oh, en ik ga het op Occupational Hazard houden. Heeft er iemand een cover voor zijn 'novel'? Ik moet die van mij nog maken, maar ik vind de juiste plaatjes maar niet :/

    Hmm ik ben een beetje dit topic aan het vol spamen maar ach. Ik heb al een cover


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys, misschien kun je wat meer tijden pakken. zoals:
    14:00 - 15:00
    16:00 - 17:00

    19:00 - 20:00
    20:30 - 21:30
    22:00 - 23:00

    Eltham schreef:
    Emrys, misschien kun je wat meer tijden pakken. zoals:
    14:00 - 15:00
    16:00 - 17:00

    19:00 - 20:00
    20:30 - 21:30
    22:00 - 23:00

    Lijkt mij ook beter, misschien heb je er dan een aantal waarbij niemand meedoet, maar volgens mij maakt dat niet heel veel uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eltham schreef:
    Emrys, misschien kun je wat meer tijden pakken. zoals:
    14:00 - 15:00
    16:00 - 17:00

    19:00 - 20:00
    20:30 - 21:30
    22:00 - 23:00

    Ik heb er meer tijden bijgezet niet precies die tijden aangezien ze dan gelijk achter elkaar zou zijn. Maar misschien is dit wel een beetje veel als je je bedenkt dat we niet met zo heel veel mensen zijn en niet iedereen de hele dag wilt schrijven maar laten we maar gewoon hopen dat het een beetje gaat werken


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn titel is trouwens veranderd. (; Nu is het Pieces of the same puzzle.


    comfort in c h a o s

    And, thanks to Reid, I now have a cover.


    Ex astris, sciencia

    Nu ik al die covers zie ben ik echt benieuwd.(:
    Mijn cover: Gemaakt door Macabre


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waar gaan jullie verhalen eigenlijk over?


    comfort in c h a o s

    Abbey Taylor used to be a sketcher for the police in her hometown. She had taken some profiling classes and the homicide team sometimes consulted her. When she gets a job offer from no one other than Aaron Hotchner, she gladly agrees. But being a profiler is not as easy as it seems. And she slowly starts to fall in love with Derek Morgan.

    Aangezien ik in het Engels schrijf heb ik maar even mijn Engelse samenvatting gekopieerd


    Ex astris, sciencia