• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Als het goed is heb ik alles er nu bij gezet :3 Ik vreesde al dat ik de enige zou zijn die voor de volle 50K zou gaan maar gelukkig toch niet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Is er eigenlijk iemand die een script gaat schrijven? (:


    comfort in c h a o s

    Ik ga voor de 50k, hoewel ik nog niet zeker weet met welk verhaal. Ik heb twee mogelijke verhalen, het ene is een Fanfiction, het andere is OP, hoewel het tweede vooral verder schrijven is. Welke vinden jullie het leukst klinken?


    Verhaal één - Occupational Hazard
    Abbey Taylor werkte vroeger als schetser voor een klein stadje in de buurt van Virginia, ver weg van haar ouders en twee broers. Ze heeft een cursus profielschetsen gevolgd en is hier best goed in, het team waar ze vroeger in zat raadpleegde haar enkel als ze echt geen andere keus hadden en Abbey vond dit niet erg. Maar als ze op een dag een jobaanbieding krijgt van niemand minder dan Aaron Hotchner, neemt ze die maar al te graag aan. Al van de eerste dag zijn zij en Derek Morgan goede vrienden, maar Abbey heeft veel geheimen. Geheimen die ze niet wil prijsgeven. Bovendien begint ze ook nog eens langzaam maar zeker voor Derek te vallen.

    Verhaal twee - Zoete Wraak Zoute Tranen
    Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij achttien jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pesters die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:27 ]


    Ex astris, sciencia

    oehh Ik doe ook mee. Eltham is mijn naam en ik ga voor de 20k met het verhaal: De vertellingen van het zilveren meer.

    Ik heb alles bijgewerkt!
    @Reid ik was eerst van plan om dat eens te gaan proberen. Maar gezien ik het echt nog nooit heb gedaan heb ik maar besloten om te gaan voor een gewoon verhaal. Misschien volgende keer wel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik doe mee voor 30000 woorden, mijn naam is er sugarflake.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:49 ]

    Is het mogelijk om mee te doen zonder het verhaal online te zetten? Dan wil ik meedoen voor 25K


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Separatoo schreef:
    Is het mogelijk om mee te doen zonder het verhaal online te zetten? Dan wil ik meedoen voor 25K

    Dat doe ik zelf ook. (: Maar je moet wel een novel aanmaken, maar je hoeft daar niks te schrijven, alleen maar het aantal woorden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De voorlopige titel van mijn verhaal is: I'm your private danser. Maar de titel kan nog veranderen, ik ben er niet zeker voor.

    Nog maar een paar uur en dan begint het. Is iemand hier van plan vannacht alvast te beginnen gezien het morgen toch Pasen is en dat de meeste scholen dus vrij zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Nog maar een paar uur en dan begint het. Is iemand hier van plan vannacht alvast te beginnen gezien het morgen toch Pasen is en dat de meeste scholen dus vrij zijn.

    Misschien wel, het ligt er aan of ik moe ben of niet. :'D Ik heb er in ieder geval wel zin om aan te beginnen. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mulford schreef:
    Ik ga voor de 50k, hoewel ik nog niet zeker weet met welk verhaal. Ik heb twee mogelijke verhalen, het ene is een Fanfiction, het andere is OP, hoewel het tweede vooral verder schrijven is. Welke vinden jullie het leukst klinken?


    Verhaal één - Occupational Hazard
    Abbey Taylor werkte vroeger als schetser voor een klein stadje in de buurt van Virginia, ver weg van haar ouders en twee broers. Ze heeft een cursus profielschetsen gevolgd en is hier best goed in, het team waar ze vroeger in zat raadpleegde haar enkel als ze echt geen andere keus hadden en Abbey vond dit niet erg. Maar als ze op een dag een jobaanbieding krijgt van niemand minder dan Aaron Hotchner, neemt ze die maar al te graag aan. Al van de eerste dag zijn zij en Derek Morgan goede vrienden, maar Abbey heeft veel geheimen. Geheimen die ze niet wil prijsgeven. Bovendien begint ze ook nog eens langzaam maar zeker voor Derek te vallen.

    Verhaal twee - Zoete Wraak Zoute Tranen
    Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij achttien jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pesters die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.

    Het tweede. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Misschien wel, het ligt er aan of ik moe ben of niet. :'D Ik heb er in ieder geval wel zin om aan te beginnen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit jaar ga ik waarschijnlijk niet meedoen, maar ik wil wel aanmoedigen ^^


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Dit jaar ga ik waarschijnlijk niet meedoen, maar ik wil wel aanmoedigen ^^

    Oh dat is altijd leuk.

    Vinden jullie het een goed idee om op vaste tijden Word Wars te doen? Of niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."