• Ik heb het daarnet op Tumblr gevonden. Het is een geluidsfragment, een wat lange en zeker wat enge. Ik heb hem helemaal beluistert, maar ik weet niet zeker of iedereen dat wel moet doen. In de post staat wat meer uitleg, maar aangezien niet iedereen zo goed Engels kan zal ik het even uitleggen.
    Het komt uit een project waarin wetenschappers onderzoek hebben gedaan naar Schizofrenie en mensen geïnterviewd hebben met deze psychische ziekte. Uiteindelijk hebben ze dit fragment samengesteld met hoe Schizofrenie moet klinken voor mensen die het hebben. Het is aangeraden om het met oordopjes of een koptelefoon te luisteren, maar het is minder erg als je het gewoon uit je speakers laat komen. Het horen gaf me wel enkele koude rillingen eigenlijk en het is zeker niet geschikt als je je snel dingen inbeeld etc.
    Hier is de link naar de post. Ik vraag me af hoeveel van jullie het helemaal af kunnen luisteren.


    Your make-up is terrible

    Gadver, heb het afgezet toen ze zo misselijk begonnen te lachen. Heb het nog lang volgehouden, al zeg ik het zelf. Misselijk dit.


    ars moriendi

    Insurgent schreef:
    Ondanks dat ik er héél erg nieuwsgierig naar ben, ga ik het niet luisteren. Ik hecht nogal veel waarde aan mijn slaap.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Apocalyptic schreef:
    Gadver, heb het afgezet toen ze zo misselijk begonnen te lachen. Heb het nog lang volgehouden, al zeg ik het zelf. Misselijk dit.


    Hahaha, awh arme Claire. Ik heb hem helemaal geluisterd.


    Your make-up is terrible

    Wat is er zo eng aan :S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik hoor wel negatieve dingen zoals worthless ofzo hoe je het ook schrijf


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ga het niet eens proberen, ik ken mezelf. Maar aan de andere kant ben ik wel vreselijk nieuwsgierig, omdat het me toch wel lichtelijk intrigeert...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb hem geluisterd en het lijkt me echt verschrikkelijk om dat echt de hele tijd in je hoofd te horen. Vooral die stemmen die de hele tijd 'Stupid' en 'You're Worthless' zeggen.

    Insurgent schreef:
    Ondanks dat ik er héél erg nieuwsgierig naar ben, ga ik het niet luisteren. Ik hecht nogal veel waarde aan mijn slaap.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik durf niet. maar ik ben echt super nieuwsgierig. oke. grapje. ik ga het gewoon doen. Als ik vannacht niet meer kan slapen is het jou schuld. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben nieuwsgierig... -gaat thuis luisteren- of misschien zo als ik mijn opdrachten mag maken xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het na een minuut al uitgezet want ik word daar echt raar van. Heb zelf wel eens iets vergelijkbaars gehad waarbij mijn brein een loopje met me neemt. No fun.


    You are beautiful, you are love.

    oke, ik kreeg echt de rilling en heb het na een paar minuten uitgezet. Ik werd echt gek en wist niet eens meer waar ik moest kijken. in het begin vond ik het wel meevallen, maar toen dat gehijg erbij kwam en al die herhalingen, kreeg ik echt rillingen! Snel leuke muziek opzetten hoor. ;x

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 15:02 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En toen ging ik in de badkamer dit met oortjes luisteren x'D. Om een of andere reden vindt ik de 'Stupid' melig klinken. Het heeft wel iets engs, maar ook wel iets meligs.... :p.


    Everyone is perfect in his or her own way.

    Helemaal geluisterd. Ik vond het niet eng of zo maar het lijkt me echt fucking vreselijk om dit de hele dag aan te horen. Damn.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hi ik heb het weg geklikt. Te creepy voor mij. Ik dacht ik probeer het toch even ook al hoor ik bij de mensen die zich snel dingen inbeeld bij het horen van deze dingen, maar ik kon het niet aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?