• Ik heb het daarnet op Tumblr gevonden. Het is een geluidsfragment, een wat lange en zeker wat enge. Ik heb hem helemaal beluistert, maar ik weet niet zeker of iedereen dat wel moet doen. In de post staat wat meer uitleg, maar aangezien niet iedereen zo goed Engels kan zal ik het even uitleggen.
    Het komt uit een project waarin wetenschappers onderzoek hebben gedaan naar Schizofrenie en mensen geïnterviewd hebben met deze psychische ziekte. Uiteindelijk hebben ze dit fragment samengesteld met hoe Schizofrenie moet klinken voor mensen die het hebben. Het is aangeraden om het met oordopjes of een koptelefoon te luisteren, maar het is minder erg als je het gewoon uit je speakers laat komen. Het horen gaf me wel enkele koude rillingen eigenlijk en het is zeker niet geschikt als je je snel dingen inbeeld etc.
    Hier is de link naar de post. Ik vraag me af hoeveel van jullie het helemaal af kunnen luisteren.


    Your make-up is terrible

    Dat was best creepy. Het is te doen voor een paar minuten, maar om dat nou een hele dag aan te horen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hem helemaal afkunnen luisteren, en wow, redelijk heftig. Kreeg pas echt kriebels bij de 'why are you ignoring me?'


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Recharge schreef:
    Okee, ik heb m afgeluisterd. Ik had m erger verwacht haha


    Ik ook na alles wat ik hier gelezen had.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na lang te hebben getwijfeld heb ik het toch geluisterd. Het is best ziek als je zo de hele tijd stemmen in je hoofd hoort...


    Bad decisions make good stories.

    Insurgent schreef:
    Ondanks dat ik er héél erg nieuwsgierig naar ben, ga ik het niet luisteren. Ik hecht nogal veel waarde aan mijn slaap.

    + ik heb al een trauma aan die schrik filmpjes met geluid aan, dus laat staan dit D: en mijn slaap is heel veel waard, maar misschien beluister ik het wel over een uurtje ofzo hm..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:29 ]

    Is het vreemd dat ik dit absoluut niet eng vindt? Okay, ik ben nog aan het luisteren. Maareuhm, zo raar vindt ik dit niet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    gingercheeks schreef:
    Ik heb hem geluisterd haha, ik vond het wel vreemd om naar te luisteren maar zeker niet heel eng of zo, eerder wel interessant om te horen hoe die mensen dat ongeveer moeten ervaren. Ik zou er hoofdpijn van krijgen als ik dit 24/7 in mijn hoofd had zeg pfff


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dit is echt erg... omg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik klikte op play en klikte weer heel snel op pauze. Ik kreeg al de rillingen van die stem alleen al D:


    From these ashes, I will rise

    Vind het anders nog wel meevallen.

    Shhhhtupid. Ik kreeg de neiging om te beatboxen bij het stuk over communication, function, blablabla.
    Maar serieus, dit moet echt vreselijk zijn voor mensen met die ziekte. Bleh. Jammer dat ik geen oordopjes hier heb, dat is wel tien keer creepier dan met speakers.


    i put the fun in funeral

    Ik sta op het punt naar bed te gaan, morgen vroeg op. So better not...
    Dus ik zal hem later beluisteren. Met héél veel vrolijke huppeltutmuziek voor erna. Als ik het niet té eng vind
    (:


    Miep

    Het deed deze opname niet heel veel. Ik zou gek worden als ik dit altijd hoorde in mijn hoofd. Nee, dat zou ik niet lang vol houden.


    I still think of the guitar bible.

    Michonne schreef:
    (...)

    Hahaha, awh arme Claire. Ik heb hem helemaal geluisterd.

    Komen er nog engere dingen? D:


    ars moriendi

    Ik ga het toch nog een keer proberen, gewoon omdat ik koppig en nieuwsgierig ben.
    Dag slaap, hallo eindeloze gedachten over hoe lullig en eng het voor die mensen moet zijn.