• Ik heb het daarnet op Tumblr gevonden. Het is een geluidsfragment, een wat lange en zeker wat enge. Ik heb hem helemaal beluistert, maar ik weet niet zeker of iedereen dat wel moet doen. In de post staat wat meer uitleg, maar aangezien niet iedereen zo goed Engels kan zal ik het even uitleggen.
    Het komt uit een project waarin wetenschappers onderzoek hebben gedaan naar Schizofrenie en mensen geïnterviewd hebben met deze psychische ziekte. Uiteindelijk hebben ze dit fragment samengesteld met hoe Schizofrenie moet klinken voor mensen die het hebben. Het is aangeraden om het met oordopjes of een koptelefoon te luisteren, maar het is minder erg als je het gewoon uit je speakers laat komen. Het horen gaf me wel enkele koude rillingen eigenlijk en het is zeker niet geschikt als je je snel dingen inbeeld etc.
    Hier is de link naar de post. Ik vraag me af hoeveel van jullie het helemaal af kunnen luisteren.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem geluisterd. Ik vond dat gehijg best eng en die stemmen eigenlijk ook, maar niet zo erg als mijn kat. Die begon te blazen naar mijn mobiel en rende daarna weg. Haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga het zo ff beluisteren. Nu zit ik in de woonkamer en ik denk niet dat ze het daar op prijs stellen als ik dat opeens aanzet. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I can see youuuuuu~....
    creepy. o___O


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind het niet zo erg om zo te horen, omdat ik weet dat het een opname is en zo, maar het lijkt me wel echt vreselijk als dit in je hoofd zit en je dit dus uren achter elkaar hoort.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik werd alleen een beetje zenuwachtig van die lach, maar verder vond ik het niet bepaald angstaanjagend. ;p Maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk meer is als je het de hele dag hoort.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Apocalyptic schreef:
    Brr, Nikki, ik durf niet.. D:

    Fuck it, ik ga toch luisteren.

    Ik heb het nog geen minuut volgehouden. Godsamme.
    Ik ben er bij het hijgen mee gekapt.

    Zo gaat het ongeveer in mijn hoofd, alleen is het alleen mijn stem en héél wat minder. Ik bedoel, ik noem mezelf ook wel eens dik en stom in mijn hoofd, maar ik ga niet tegen mezelf zeggen "Hey. Spring voor die auto. Doe het. Doe dan."

    My reaction:


    26 - 02 - '16

    Ik krijg nu al bijna hartkloppingen :']


    Caution first, always.

    Wanneer ze zeiden om voor een auto te springen en die lachjes, moest ik wel even grijnzen(cat)
    Het kwam er gewoon zo grappig uit.
    Maar verder vind ik er niet veel aan...best saai eigenlijk.
    Het deed me eigenlijk niet veel, heb het uitgeluisterd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn topics, ik beluister hem straks misschien even.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mufinn schreef:
    oke, ik kreeg echt de rilling en heb het na een paar minuten uitgezet. Ik werd echt gek en wist niet eens meer waar ik moest kijken. in het begin vond ik het wel meevallen, maar toen dat gehijg erbij kwam en al die herhalingen, kreeg ik echt rillingen! Snel leuke muziek opzetten hoor. ;x

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 18:59 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ok, there we go.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Okee, ik heb m afgeluisterd. Ik had m erger verwacht haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik werd knettergek daarbij verstond ik er geen hol van:)


    If you can dream it, you can do it❤️