• Ik heb het daarnet op Tumblr gevonden. Het is een geluidsfragment, een wat lange en zeker wat enge. Ik heb hem helemaal beluistert, maar ik weet niet zeker of iedereen dat wel moet doen. In de post staat wat meer uitleg, maar aangezien niet iedereen zo goed Engels kan zal ik het even uitleggen.
    Het komt uit een project waarin wetenschappers onderzoek hebben gedaan naar Schizofrenie en mensen geïnterviewd hebben met deze psychische ziekte. Uiteindelijk hebben ze dit fragment samengesteld met hoe Schizofrenie moet klinken voor mensen die het hebben. Het is aangeraden om het met oordopjes of een koptelefoon te luisteren, maar het is minder erg als je het gewoon uit je speakers laat komen. Het horen gaf me wel enkele koude rillingen eigenlijk en het is zeker niet geschikt als je je snel dingen inbeeld etc.
    Hier is de link naar de post. Ik vraag me af hoeveel van jullie het helemaal af kunnen luisteren.


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    Zo freaky was het niet eens.


    Vind ik ook.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mousider schreef:
    Ben ik dan de enige die dit gewoon rustgevend vindt om naar te luisteren?


    Nee, vond ik ook hoor(:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik vind het helemaal niet zo eng, eigenlijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Even voor de goede orde, dit gaat er niet om wie het eng vind en wie stoer genoeg is om te posten dat ze het niet eng vinden.


    Your make-up is terrible

    Oké, geluisterd nu het daglicht is haha, helemaal afgeluisterd, maar god wat werd ik er gek van. Vooral toen die stemmen dezelfde tekst gingen herhalen, kreeg ik gewoon echt het gevoel dat mijn hoofd ging ontploffen of zo. Moet echt vreselijk zijn dit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helemaal afgeluisterd, maar vond het niet bepaald eng: meer vreselijk irritant. Ik zou compleet gek worden als ik dit constant in mijn hoofd zou horen.


    To infinity and beyond •