• Ik heb het daarnet op Tumblr gevonden. Het is een geluidsfragment, een wat lange en zeker wat enge. Ik heb hem helemaal beluistert, maar ik weet niet zeker of iedereen dat wel moet doen. In de post staat wat meer uitleg, maar aangezien niet iedereen zo goed Engels kan zal ik het even uitleggen.
    Het komt uit een project waarin wetenschappers onderzoek hebben gedaan naar Schizofrenie en mensen geïnterviewd hebben met deze psychische ziekte. Uiteindelijk hebben ze dit fragment samengesteld met hoe Schizofrenie moet klinken voor mensen die het hebben. Het is aangeraden om het met oordopjes of een koptelefoon te luisteren, maar het is minder erg als je het gewoon uit je speakers laat komen. Het horen gaf me wel enkele koude rillingen eigenlijk en het is zeker niet geschikt als je je snel dingen inbeeld etc.
    Hier is de link naar de post. Ik vraag me af hoeveel van jullie het helemaal af kunnen luisteren.


    Your make-up is terrible

    Als je daar heel de dag naar moet luisteren, word je echt gek. Even serieus.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    -Jezus ik blijf hier maar posten-

    You people totally creeped me out.
    Zo eng was het niet. Sterker nog, ik zou het graag nog eens luisteren, om de één of andere manier fascineren ziektes als Schizofrenie me heel erg.
    Ik werd wel nogal geïrriteerd toen ze over de company corporate begonnen te kletsen en het elke keer herhaalde. Jezus, dat was irritant. En toen het afgelopen was, verwachtte ik eigenlijk dat het nog doorging. :')

    Oh god, ik luister net 30 seconden, maar oh my god.

    Creepy.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wauw ik begon op het begin al meteen te huilen. Creepy shit.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk dat ik daar beter niet naar kan luisteren, ik krijg er nu al rillingen van haha.


    •*• Lululu •*•

    Wow. Je zou voor minder knetter worden. Als je constant zo'n stemmen hoort..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Capricious schreef:
    Als je daar heel de dag naar moet luisteren, word je echt gek. Even serieus.

    Als je dat de hele dag hoort bén je al gek :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nikki. I keep hearing pointless, you're so stupid, stupid, look at you and heel vaag gegrom en oh my God, I keep freaking out. Dat gehijg D:
    Why did I press it?! D:
    En nee, ik heb het niet helemaal afgeluisterd.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 22:04 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb gelukkig geen schizofrenie, maar ik heb een tijd gehad waar ik dat soort dingen de hele tijd in mijn hoofd heb gehad, dus ik durf het nu nog niet aan. Ik ben nog aan het omhoog krabbelen. Lijkt me echt verschrikkelijk om dat 24/7 te horen.


    SLOAN.

    Ben ik dan de enige die dit gewoon rustgevend vindt om naar te luisteren?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    hmm...dat is..apart..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mousider schreef:
    Ben ik dan de enige die dit gewoon rustgevend vindt om naar te luisteren?

    Nope, ik ook best wel. :Y)

    Ik ga het niet luisteren :'D. I know myself too good for that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nikki, ik durf het niet te luisteren hoor, hahaha. Ik kijk morgen wel even, wanneer er mensen in de woonkamer zitten en ik niet alleen ben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zo freaky was het niet eens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.