• Praattopic


    It takes a lot to rip twins apart
    But the first cracks are already showing
    And we have time to split them further.


    Twincamp

    Sinds dag en dauw staat Twin Camp erom bekend om tweelingen, die problemen ondervinden zich in de maatschappij te integreren, te helpen zich van elkaar los te maken en hun eigen weg te gaan. Hiervoor stellen ze kampleiders ter beschikking die een diploma in de psychologie hebben, en voldoende ervaring bezitten om met deze jongeren om te kunnen gaan. Maar dat is niet het enige waarvan de tieners twee maanden mogen genieten. Ze worden voorzien van een ruime hut, elke dag een warme maaltijd –ter plekke bereid- en zullen aan meer activiteiten kunnen meedelen dan ze zich kunnen voorstellen.

    Zo luidt de brochure van Twin Camp.

    Maar strookt de realiteit met het paradijselijke beeld dat men probeert te scheppen? Er gaan geruchten dat de begeleiding niet alleen met gesprekken probeert te bereiken waar ze naar streeft. Meermaals zijn jongeren naar buiten gekomen met verhalen die spreken over minder ethische technieken. Is de band die de jongeren met hun wederhelft, al van voor de geboorte, delen in gevaar?
    Vier tweelingen zullen het deze zomer aan den levende lijve ondervinden. Zij moeten op kamp. .


    De Tweelingen ;;
    1 - Flynn Brayen Baylon q]Albion[/q & Beau Fariël Baylon q]Theodora[/q [eeneiig; Jongen & Jongen]
    2 -Isabelle Allison Wave q]Kwijt[/q] ]& [pink]Moire Louise Wave[/pink] [q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr/" title="Bekijk het profiel van geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr" rel="/includes/card.php?login=geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr" rel="nofollow" class="profile_link">geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 -DRINGEND NODIG! VOEL JE VRIJ OM HAAR IN TE VULLEN& Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]Sempra[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan q]Roane[/q
    Medebegeleiders;
    2 - Kyle Nathan Jones q]quin98[/q [man]
    3 - Lilyan Caster [[q]VladiFerr ]
    4 - Raven Ariana McCalley q]Cybele[/q
    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal 8 regels tekst.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - Wacht minimaal 2 á 3 posts tot jij weer reageert.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Het liefst wat meer ervaren RPG’ers :3


    Hutindeling ;;
    Hut 1: Flynn Brayen Baylon & Ethan Nightingale
    Hut 2: Moire Louise Wave & -
    Hut 3: Oliver Oscar Dalmer & Gregory Nigthingale
    Hut 4: Beau Fariël Baylon & Isabelle Allison Wave


    Rooster ;;
    - 9:30 - Iedereen staat op en heeft een half uur om zich aan te kleden, eventueel nog douchen.
    -10:00 - Ontbijt in de eetzaal. De deur is open tot vijf over tien, als je later aan komt zetten heb je pech.
    -10:45 - Je hebt een kwartier om je nog even om te kleden voor de activiteit die je gaat doen, als je je niet om hoeft te kleden ga dan meteen door naar het amfi.
    -11:00 - Moet je bij het amfi zijn. Je word opgedeeld in je groep en de kampleiders gaan vertellen wat je gaat doen.
    ----
    Groep 1 ;;
    -11:20 tot 12:30 - Zwemmen in het meer. Er word niet gerelaxed! Meedoen is verplicht!
    Groep 2 ;;
    -11:20 tot 12:30 - Hardlopen. Meedoen is verplicht!
    ----
    -12:30 - Je hebt een half uur om je op te frissen.
    -13:00 - Lunchen in de eetzaal. Deur sluit om tien over een. De lunch varieert elke dag weer.
    -13:45 - Je hebt een kwartier om je om te kleden voor de activiteit die je gaat doen.
    -14:00- Verzamelen bij in de amfi. Uitleg over volgende ronde.
    ----
    Groep 1;;
    -14:20 tot 15:30- Hardlopen. Meedoen is verplicht!
    Groep 2;;
    -14:20 tot 15:30- Zwemmen in het meer. Er wors niet gerelaxed! Meedoen is verplicht!
    ----
    -15:30- Je bent terug op het terrein en kan je om gaan kleden, eventueel douchen, en even relaxen. Je kunt naar het meer gaan, of je gaat door het bos wandelen. Dit is tijd voor jezelf.
    -16:30- Iedereen word terug verwacht in zijn hut. Er komen dan een aantal praatsessies met de kampeerders en de begeleiders. Je word vanzelf opgeroepen om naar het amfi te komen. De gesprekken duren tot het avond eten.
    -18:30- Verzamelen in de eetzaal voor de laatse maaltijd.
    -19:30- Als je klaar bent met de maaltijd dan kom je naar het amfi. Daar wordt een pellenavond, kampvuur, verhalen, vanalles geregeld door de begeleiders.
    -22:00 tot 23:30- Je hebt anderhalf uur om je slaapklaar te maken.
    -23:45- Iedereen word in zijn eigen hut verwacht. Als je na deze tijd nog buiten loopt breng je de nacht buiten in het amfi door. En dat is geen pretje.



    AL HET NOODZAKELIJKE IS TE VINDEN IN DE STORY. HIERIN STAAT ALLES WAT HIER EERST STOND IN BETERE EN OVERZICHTELIJKERE VOLGORDE.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilyan Caster

    Ik propte mijn haar in een makkelijke knot en keek trots naar mezelf in de spiegel. Toen barstte ik in lachen uit. Zo geweldig zag ik er ook weer niet uit. Ik liep terug naar mijn slaapkamer en trok een witte blouse aan en een blauwe skinny. Ik trok mijn zwarte gympen aan en ging toen de deur uit. Ik keek naar het kattebelletje en hield het van de deur. Ik propte het in mijn zak en liep toen naar beneden. Ik keek of er iemand was in de zaal en kon het toen niet laten om heel even op de vleugel te spelen. Vlug ging ik zitten en speelde ik een liedje van Adele: Rolling in the deep.
    Toen ik klaar was sprong ik snel weer op en sprintte naar de deur. Ik zag Raven en Sionnach zittend op een bankje. Gelukkig was ik goed in namen onthouden want iemand had het van tevoren nog gezegd hoe iedereen hete. Nou ja van de kampleiders dan, niet van de tweelingen. Vrolijk liep ik er heen en ging voor hun staan, want op de bank was geen plek meer.
    'Zijn er al mensen?' vroeg ik. Ze schudde hun hoofd en ik zuchtte.
    'Hoe sloom kan je zijn' mompelde ik en ik liep in de richting van de hutten. Alles zag er prima uit en ik voelde me een beetje nutteloos. Ik liep langs het strand en zag hoe mooi het meer was. Man wat ik al zin om hier in te gaan zwemmen. Ik liep maar weer terug naar Raven en Sionnach. Net als hun moest ik maar wachten op onze gasten.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 21:47 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    GleeManiac schreef:
    (Volgens mij zijn er mensejes geschrokken van de hoeveelheid wij schrijven hahah)


    Nee hoor totaal niet!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Als iets niet klopt of mist moet je het even zeggen ;)


    "Rebellion's are build on hope"

    [Aloha, mijn topics.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gregory Nightingale.

    Geconcentreerd tel ik de bomen die voorbijrazen. Na een tijdje heb ik door dat ik opnieuw heb toegegeven aan mijn dwangneurose, ik moet er echt mee stoppen anders word het later nog erger. Ik probeer het gevoel te negeren en kijk opzij, Ethan aan. Gek genoeg maak ik me meer zorgen om hem, ook al weet ik dat het ook een moeilijke tijd voor mij gaat worden. Zuchtend staar ik naar mijn handen. Ik baal ervan dat dit Haar idee is. Ik had haar eigenlijk altijd al gemogen, en het leek erop dat zij mij ook aardig vond. Dus niet, want waarom stuur je anders je 'zonen' naar een speciaal kamp? Opnieuw kijk ik naar Ethan, die er voor zijn doen netjes uitziet. Vanochten had ik een baggy broek aangedaan en daarop een wit t-shirt. Goed genoeg voor mij. Bij het weggaan had ik nog snel een paar beanie's meeggegrist zodat ik kon kiezen. Uiteindelijk had ik mijn zwarte beanie opgedaan aangezien die matchte bij mijn zwarte sneakers.

    Plotseling stopt de auto en nieuwsgierig kijk ik uit mijn raam. Ethan klimt de auto uit waarna ik volg. Mijn vader pakt onze spullen en zet die neer. Onze stiefmoeder glimlacht enkel naar ons en mijn vader mompelt nog wat. Ik knuffel hem snel en roep een 'Doei!' als ze het terrein afrijden. 'Zo Greg, er klaar voor?' Vraagt Ethan.
    'Maar natuurlijk, en jij broertje?' Lach ik waarna ik een arm om zijn schouder heen sla. We lopen naar het hek toe waar al twee andere jongens staan. 'Hebben we alles vraagt hij?' Ik knik en kijk rond. Na een paar tellen rust mijn blik alweer op Ethan die zich duidelijk zorgen maakt. Hij pakt zijn tas, 'Zullen we?' Vraagt hij. 'Ja.' Antwoord ik dan, kortaf, omdat ik aan het bedenken ben hoe ik mijn broer weer kan opvrolijken. 'We zullen elkaar nog vaak genoeg zien.' Pers ik er moeilijk uit omdat ik weet dat dit niet gaat gebeuren. Ik knipoog naar hem en loop voor hem uit.

    (Het is trouwens niet de bedoeling de ander zijn of haar personage te besturen he. ;) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    (Het is trouwens niet de bedoeling de ander zijn of haar personage te besturen he. ;) )


    [Heb je het tegen mij? In dat geval, had mijn wederhelft al gepost xd]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 17:21 ]

    GleeManiac schreef:
    (Volgens mij zijn er mensejes geschrokken van de hoeveelheid wij schrijven hahah)


    [Ik kan zelf niet zo lang schrijven.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    GleeManiac schreef:
    (Het is trouwens niet de bedoeling de ander zijn of haar personage te besturen he. ;) )


    Okee zal ik rekening mee houden :) Ik heb mijn stukje daar da even op aangepast.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 17:02 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    (@ Redshot neen dat was voor Noelle1111 bedoeld.
    Kunnen jullie beiden OOC wel tussen haakjes zetten alsjeblief?

    Edit;;
    En voor Geleninja geldt ook; Bestuur alleen je eigen personage ;) )

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 17:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (is goed)


    "Rebellion's are build on hope"

    [mijn topics]

    Mayalana........

    Met een zucht stap ik de auto in. Mijn ouders stappen ook in.
    'En hebben jullie er al zin in?' Vraagt mijn moeder opgewekt. Ik slaak een geïrriteerde zucht en antwoord niet. Waarom doet ma alles wat pa wil?!
    Het was pa z'n stomme idee om ons naar dat kamp toe te sturen en ma heeft zich gewoon over laten halen. Dat doet ze altijd. Ik wou dat ze is een keer nee tegen pa kon zeggen. Dan was er heel wat ellende bespaard gebleven.
    Ik zucht weer en kijk toe hoe mijn vader de auto opstart.
    We beginnen te rijden en al snel komen we op de snel weg. Ik onderdruk een zucht en leg mijn hoofd tegen de schouder van Oliver. Een beetje slaperig sluit ik mijn ogen, maar het lukt me niet om te slapen. Daarom blijf ik maar zo zitten en hopen dat dit allemaal maar een grap is en dat we zo weer naar huis gaan.
    Opeens klinkt er een deuntje door de auto.
    Suffig pak ik mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk wie me ge-sms't heeft; Cici, mijn beste vriendin. Meteen ben ik wat vrolijker en open het berichtje;

    Heey,
    ben je al bij die kamp?
    Zwaar balen dat je daarnaartoe moet.):
    Ik ga je missen.

    Luf u.<333
    Xxx Cici


    Ik glimlach een beetje en begin terug te sms-en. Als ik klaar ben verzend ik het berichtje en stop mijn mobiel weg.
    Ik leg mijn hoofd wat beter op de schouder van Oliver en val in slaap.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 17:56 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [sorry er ging iets verkeerd.]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:53 ]

    Beau Baylon

    Ik trek een pruillip als Flynn zijn arm uit mijn handen trekt, maar zijn lach is zo aanstekelijk dat ik het niet lang volhoud.
    "Tja... Laten we er het leukste van maken, broertje.Laten we maar eens verder lopen, de bordjes wijzen richting het Amfi."
    Ik grom even als hij me opnieuw broertje noemt. De onschuldige blik op zijn gezicht, die laat weten dat hij het bewust deed, maakt het er eigenlijk alleen maar erger op. Ik laat Flynn even voorop lopen, zet mijn tas op de grond, stroop mijn mouwen op. Vervolgens neem ik een aanloop en spring zonder enige waarschuwing op de rug van mijn broer.
    "Broertje he? Nou kijk eens, je broertje kan je makkelijk aan hoor!"
    Ik leg een arm om zijn hals en trek zo zijn hoofd wat meer naar me toe. Met mijn benen klem ik me vast om zijn middel, zodat ik niet pardoes op de grond val. Van mijn vrije hand maak ik een vuist, en ik schuur ermee over zijn krullenbol.
    "Komop dan, Flynnie, je laat je toch niet doen door je broertje?" roep ik lachend.
    Ik ga nog even door en laat me dan van zijn rug af glijden. Ik gris mijn tas van de grond en zet het op een rennen. Al lopend draai ik me om zodat ik het gezicht van mijn broer kan zien.
    "De laatste bij het Amfi moet de eerste maand de was doen!"
    Ik draai me terug om, kwestie van geen bomen omver te lopen, en zet nog een tandje bij. Ergens heb ik toch een vermoeden dat Flynn me nog zal weten in te halen. In het water ben ik heel snel, op het droge iets minder. Mijn broer mag zich dan normaal enkel op een fiets aan supersnelheid verplaatsen, maar in vergelijking met mij zal hij vast in het voordeel zijn. Ach, zelfs als ik verlies; dan ben ik er zeker van dat mijn was goed gedaan is.
    In de verte hoor ik zachte stemmen, maar wat ze zeggen begrijp ik niet. Mannelijke stemmen. Onbewust doet deze realisatie me vertragen. Shit. Straks denken ze dat ik kinderachtig ben. Dat zou geen goeie eerste indruk zijn. Oh shit. Oh fuck. Natuurlijk zullen hier jongens zijn. Waarom heb ik daar nog niet eerder bij stil gestaan? Ik zit verdomme opgesloten, in een kamp, met jongens.
    Help?

    Sionnach Regal

    Ik hou mijn ogen gericht op het pad dat van de poort hierheen leidt, maar tot nu toe zijn er nog geen kampeerders te bespeuren. Ik kan ze horen, in de verte en tegen beter weten in hoop ik dat ze kennis gemaakt hebben met elkaar en met de nieuwe vrienden aan het dollen zijn, in plaats van met hun broer -want het zijn duidelijk mannelijke stemmen.
    Ik grinnik even als ik besef dat ik me net een kind voel dat een Kindersurprise krijgt. Je weet dat er wat in zit, maar je moet wachten tot je het kan zien. Ik ben zo benieuwd naar wat voor mengeling van persoonlijkheden we zullen voorgeschoteld krijgen dit kamp.
    "Goeiemorgen."
    Ik draai mijn gezicht in de richting van het geluid, maar omdat de zon aan de andere kant zit is het plots wel heel erg donker. Ik duw mijn zonnebril een eindje naar beneden, zodat ik er overheen kan kijken en zie een roodharige meid staan. De eerste twee dingen die in me opkomen is dat ze me aan een pin-up doet denken en dat ik me afvraag of dat haar natuurlijke haarkleur is.
    Wanneer ik besef dat ik zit te staren, schuif ik mijn zonnebril terug omhoog. Ik wil geen misverstanden op de eerste dag.
    "Goedemorgen," begroet ik haar gelijktijdig.
    Gelukkig heb ik zo'n vijf minuten geleden de lijst me de namen van de begeleiders nog in mijn handen gehad, anders had ik geen flauw idee gehad wie ik voor me had zitten. Nu heb ik tenminste één kans op twee dat ik juist ben.
    Uit beleefdheid haal ik mijn zonnebril van mijn hoofd af en hang hem aan de hals van mijn t-shirt. Ik ga recht staan en steek mijn hand uit naar de getatoeëerde vuurtoren voor me. Ik zie haar al gewoon helemaal voor me, met rode lippenstift, een bandana in de haren en een jeansshort met een geknoopt bloesje erbij; pin-up. Of ik dat ook aantrekkelijk vind is een andere zaak. Maffe Amerikanen.
    "Ik ben Sionnach, maar je mag Shy zeggen als je dat makkelijker vindt," zeg ik met een glimlach. "Jij bent vast Raven?" gok ik.
    Dat is wel een naam die bij een pin-up past, niet? Lilyan is een veel te brave naam voor iemand met zo'n gedurfd uiterlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.