• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Maar het is nog niet eens 10 uur :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze knikt enthousiast wanneer ik zeg dat we klaar zijn, ze laat haar pyjama verschijnen en trekt die aan om vervolgens in de tent te gaan liggen. Ik doe de lichten aan en laat een trainingsbroek verschijnen om vervolgens mijn t-shirt uit te trekken, in de tent was het licht omdat ik daar wat kaarsjes had laten verschijnen. Wanneer ook ik op het luchtbed neerval kijk ik naar Katherine, 'zullen we gaan slapen?' vraag ik haar dan.

    { Ik ga (: Zie je morgen}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Kom misschien vanavond nog.. en dan reageer ik wel weer.. Als je wil kun je doorspoelen naar de volgende dag.. Dan kan ik het Damon -vermist ding beginnen (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Papa en ik zijn in slaap gevallen en ik lig bij hem. Het voelt beschermend en ook heel vertrouwd. Zo wordt ik tegen de monsters beschermd en ik krijg dankzij papa's aanwezigheid ook geen last van nachtmerries. Die blijven allemaal weg dankzij mijn beschermridder. De volgende morgen word ik rond 9 uur wakker en begin dan papa in zijn zij te prikken om hem ook wakker te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik voel wat tegen mij zij prikken, en na een tijdje word ik zakker en zie ik dat Katherine verantwoordelijk was voor het prikken. 'Goedemorgen' mompel ik dan, 'Geen idee waar jij dat ochtendmens deel van hebt, want volgensmij heb je dat ook niet van je moeder' zeg ik met een slaperige glimlach en rek me uit. Wanneer ik iets anders hoor concentreer ik me daar op, mijn mobiel ging over. Ik zuchte maar stond toen op om mijn telefoon te pakken en op te nemen. 'Ja?' Vraag ik dan, 'Nick? Sorry, Damon is.. Hij bloede.. I- ik probeerde hem te helpen maar ze hebben hem.' Zei een bekende stem aan de andere kant.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'De engelen waren ochtendmensen en hebben dat bij me erin gedrild, zelf was ik eigenlijk ook geen ochtendmens,' leg ik uit aan papa. Ik glimlach terug naar hem en mijn ogen gaan dan richting de telefoon die over gaat. Papa neemt op en ik kijk afwachtend naar papa. Ik kan het gesprek horen en mijn ogen staan vragend. 'Wat is er papa?' vraag ik zachtjes en let op zijn gevoelens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'De engelen waren ochtendmensen en hebben dat bij me erin gedrild, zelf was ik eigenlijk ook geen ochtendmens' legt ze uit. Bij het rare gesprek kijkt ze afwachtend naar me en vraagt wat er is. 'Wacht even' mompel ik, 'Wat bedoel je, waar is Damon?' Vraag ik hem dan vervolgens, 'Hij was zwaargewond en bijna stervende.. En de demonenjagers namen hem mee' antwoorde hij, 'Hoe kun je hun hem mee laten nemen?' Vraag ik, kwaad wordend. 'Ik was zelf ook gewond, ik heb geprobeerd achter hem aan te gaan, maar toen ik ze eindelijk had gevonden waren ze al weg, het enigste wat er lag was damon's ketting' legt hij uit. 'Zoek dan verder' zeg ik zoekend naar een uitleg, een verklaring.. 'Nick.. Er zijn tientallen demonen op zoek naar hem, overal en hij is nergens te vinden.. Mischien is hij wel-' maar verder komt hij niet doordat ik het gesprek heb beëindigt. Ik ben kwart, verdrietig en in de war op hetzelfde moment. 'Mijn broertje is weg' zeg ik dan tegen Katherine, 'Meegenomen, en niemand kan hem vinden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik luister zo goed mogelijk het gesprek mee, maar ik kan niet alles opvangen van wat er gezegd wordt aan de andere kant van de lijn. Ik voel dan een soort klap in mijn gezicht als papa ineens kwaad wordt en daarna ook nog verdrietig. Ik had het niet verwacht en daardoor raakt zijn emotie me heel erg. Het maakt me helemaal in de war en ik kan mijn eigen gevoelens niet meer onderscheiden van die van papa en daardoor papa ook niet rustig houden. 'Mijn broertje is weg,' zegt papa dan als hij heeft opgehangen. 'Meegenomen, en niemand kan hem vinden.' Even kijk ik met een wazige blik naar papa om even tot me door te laten dringen wat hij zei, wat door de emoties lastiger gaat. 'Door wie is hij meegenomen?' vraag ik dan met een beetje moeite. 'En wie had je aan de lijn, papa?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Door wie is hij meegenomen?' Vraagt ze en ik kan merken dat er iets mis is, en pas daarna herinner ik me dat ze kan voelen wat ik kan voelen, en ik probeer me wat rustiger te houden. 'En wie had je aan de lijn papa?' Vraagt ze vervolgens. 'Ik had een vriend van hem aan de lijn, volgens hem is hij meegenomen door demonenjagers' zeg ik. Ik druk een paar van de emoties weg, zeker wetend dat ze later terug zouden komen.. Maar dat wilde ik niet, niet nu Katherine hier was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik merk dan hoe papa zijn gevoelens wat meer onder controle probeert te houden, maar dat lukt niet goed. Ik voel ze nog steeds duidelijk, aangezien de emoties te sterk en heftig zijn voor papa zelf. Mijn ogen worden groot als papa zegt dat oom meegenomen is door demonenjagers. Snel knuffel ik papa en als hij zijn emoties onder controle krijgt, of tenminste gedeeltelijk, sla ik toe en maak papa rustiger en zend hem heel veel liefde toe qua dat ik van hem houd. 'Sorry papa,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze knuffelt me en ik voel hetzelfde als ik gisteravond voelde, ik voelde me rustiger en iets anders en weet dan waar het van kwam. Katherine deed het, 'Sorry papa,' zegt ze dan zachtjes, 'maakt niet uit' antwoord ik. 'Ik moet zometeen even iemand bellen, wat wil je eten?' vraagt ik haar dan. Ik bedenk me daarna dat ik Leslie ook zou moeten bellen. Terwijl het enigste wat ik nu wilde was hem zoeken.

    {Moet Nick het Leslie vertellen? Of belt iemand anders Leslie?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Maakt niet uit,' zegt papa en ik laat hem dan weer los. 'Ik moet zometeen even iemand bellen, wat wil je eten?' Ik kijk papa aan. 'Ik ga het eten wel maken, dan kan jij bellen.... Gewoon een boterham pap?' Ik wil er alles aan doen om papa beter te laten voelen, maar ik weet niet zo goed hoe. Het nieuws wat hij net verteld heeft, maakt me niet verdrietig. En dat is niet alleen omdat papa ook verdrietig is en ik dat voel, maar ook omdat ik gewoon zelf verdrietig ben door het nieuws.

    [Nick kan wel langskomen met Katherine, Jake en Leslie zijn aan het ontbijten.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik ga het eten wel maken, dan kan jij bellen.... Gewoon een boterham papa?' vraagt ze dan aan mij en ik knik 'Is goed' antwoord ik. Ik pak mijn telefoon erbij en stuur eerst een sms'je naar Leslie, "Kunnen Katherine en ik zometeen langskomen?' stuur ik dan naar haar. Waarschijnlijk moest ik het aan Leslie vertellen, ik zoek in mijn contacten naar Castiel om hem vervolgens te bellen. 'Nick?' hoor ik zijn vragende stem aan de andere kant van de lijn terwijl ik de gang op loop, 'Ja' antwoord ik dan vervolgens, 'Ik denk dat je het al gehoord hebt van Damon?' vraag ik hem dan 'Ja' antwoord hij en ik kan horen dat hij niet wist wat hij moest antwoorden. 'Ik wil dat je hem gaat zoeken, jij en je groep. Hij moet ergens zijn' zeg ik dan, 'Ik zal doen wat ik kan' antwoorde hij, 'weet ik' antwoorde ik voordat ik het gesprek beeindigde en vervolgens weer door mijn contacten lijst ging die bleef hangen bij 'John Garcia' mijn vader.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik loop de tent uit van papa en mij en ga naar de keuken. Ik pak het brood erbij en dan de pindakaas. Geen idee waarom, maar pindakaas maakt dingen altijd beter. Rustig aan smeer ik brood, zodat papa meer tijd voor zichzelf heeft. Zachtjes kan ik het gesprek een beetje verstaan en papa zegt tegen iemand dat er naar Damon gezocht moet worden. Ik ga er vanuit dat dat de naam is van mijn oom.

    Leslie Day
    Even kijk ik verbaasd op als ik een geluidje hoor en ik kom er dan achter dat het mijn telefoon is waar ik een sms op binnen krijg. Even komt het in me op dat het Nate kan zijn. Ik sta op en pak mijn telefoon erbij. Dan neem ik weer plaats aan de eettafel bij jake en open het smsje. 'Het is van Nick,' merk ik op. Dan lees ik het smsje. 'Hij vraagt of hij en Katherine langs kunnen komen.' Even kijk ik Jake aan. 'Ik heb Katherine al even niet meer gezien.... we gaan na dat bezoek gelijk naar Ryan, oké?' "Is goed, kom maar zo snel als het kan, want Jake en ik moeten naar school... We moeten een heks vinden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.