• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik haal mijn schouders op als papa zegt dat ik het de volgende keer tegen mama of hem moet zeggen. 'Ik zie mama amper, het voelt alsof ze geen tijd voor me heeft. En ik ben liever bij jou dan bij wie dan ook. Had je een kind gewild?' Ik eet verder van mijn pizza en ik schrik heel erg als er ineens een mensachtig monster verschijnt. Ik druk mijn hoofd tegen papa's schouder. 'Is het monster weg?' vraag ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik zie mama amper, het voelt alsof ze geen tijd voor me heeft. En ik ben liever bij jou dan bij wie dan ook. Had je een kind gewild?' vraagt ze dan, 'Je moeder heeft er vast wel een reden voor' Zeg ik dan, 'Ik weet niet zeker of ik wel een kind gewilt had, ik denk niet dat ik echt geschikt ben voor vader. Maar ik ben blij dat het toch gebeurt is' zeg ik dan. Waarschijnlijk vertelde ik dingen aan haar die ik bijna niemand vertelde. Wanneer er een raar soort monster verschijnt drukt ze haar hooft tegen mijn schouder en vraagt of het monster weg is. Ik glimlach en kijk dan naar het scherm om te zien of het weg is, 'Ja, hij is weg' zeg ik dan en ga met mijn hand over haar haar, simpelweg om haar gerust te stellen.

    { I like Nick and Katherine.. Ben benieuwt hoe het met hun gaat in de 2de generatie.. Want dan is Katherine ook ouder..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ze zijn ook leuk samen (:

    En ik ben heel even bezig met schrijven aan een nieuwe story... :3

    Ik wil al een hele tijd een Hungergames story schrijven en nu ben ik eraan begonnen ^^ alleen ik heb er nu al voor gekozen om de hoofdstukken niet al te lang te laten zijn, zodat ik wat vaker de tijd heb om te posten xd...


    okay, ik schrijf nu eerst wel een stukje met Katherine (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ben benieuwt naar je Story (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Er horen geen redenen te zijn om je kind niet te zien,' mompel ik dan heel zacht, eigenlijk omdat ik niet wil dat papa het hoort. 'Je bent wel geschikt als vader, je bent mijn papa en ik wil geen enkele andere man als mijn papa.' Papa kijkt voor me of het monster weg is en geeft dan aan wanneer het zo is . De hand waarmee hij over mijn hoofd aait, is geruststellend en ik kijk dan weer naar het scherm. Het is toch wel een enge film, maar ik wil die wel af kijken. 'De pizza is lekker,' zeg ik dan tegen papa terwijl ik eet en verder kijk naar de film. Ik pas er voor op dat ik niet knoei en schrik nog steeds. 'Gaan we vannacht kamperen in de woonkamer pap?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn moeder kwam thuis, dus vandaar dat ik niet gelijk reageerde.. en de titel van de story is tot nu toe; if it still hurts, you still care.

    maar ik wil een andere titel xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Er horen geen redenen te zijn om je kind niet te zien,' mompel ik dan heel zacht, eigenlijk omdat ik niet wil dat papa het hoort. 'Je bent wel geschikt als vader, je bent mijn papa en ik wil geen enkele andere man als mijn papa.' Papa kijkt voor me of het monster weg is en geeft dan aan wanneer het zo is . De hand waarmee hij over mijn hoofd aait, is geruststellend en ik kijk dan weer naar het scherm. Het is toch wel een enge film, maar ik wil die wel af kijken. 'De pizza is lekker,' zeg ik dan tegen papa terwijl ik eet en verder kijk naar de film. Ik pas er voor op dat ik niet knoei en schrik nog steeds. 'Gaan we vannacht kamperen in de woonkamer pap?'


    Nick
    'Er horen geen redenen te zijn om je kind niet te zien,' mompeld ze heel zacht, maar aangezien mijn oren beter zijn dan die van een mens hoor ik het toch duidelijk genoeg. 'Dat is waar, we kunnen ook naar haar toe gaan' stel ik dan voor. 'Je bent wel geschikt als vader, je bent mijn papa en ik wil geen enkele andere man als mijn papa.' zegt ze dan en mijn mondhoeken krullen een beetje op, al kan ze dan niet zien. 'Dankje' zeg ik dan, ookal was het niet echt bedoelt als een compliment. Ze kijkt weer naar het scherm terwijl ik weer een hap neem van mijn pizza, 'Geen we vannacht kamperen in de woonkamer pap?' vraagt ze dan, 'Hoe wil je dat doen?' vraag ik haar, het idee klonk wel grappig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Papa had me gehoord en ik kijk gewoon naar het scherm, zodat ik niet zijn blik hoef te zien. Misschien dat die wel heel afkeurend staat. 'Oké, maar dan moeten we zeker eerst bellen... misschien heeft ze wel helemaal geen tijd voor me.' Papa bedankt me als ik zeg dat ik geen andere papa wil. 'Daarvoor moet je me niet bedanken.... ik zou jou moeten bedanken voor mijn papa te zijn, dank je pap.' Hoe wil ik gaan kameren in de woonkamer.... ik denk even na. 'We maken een grote tent van dekens en leggen dan matjes in de woonkamer neer en gaan dan slapen.' Ik schrik als er ineens een meisje wordt opgegeten door zo'n mensachtig monster en ik druk mijn hoofd weer tegen papa's schouder aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Oké, maar dan moeten we zeker eerst bellen... misschien heeft ze wel helemaal geen tijd voor me.' zegt ze, 'daar komen we dan wel achter' zeg ik simpelweg. 'Daarvoor moet je me niet bedanken.... ik zou jou moeten bedanken voor mijn papa te zijn, dankje pap,' zegt ze. Ze lijkt na te denken wanneer ik vraag hoe we gaan kamperen in de woonkamer 'We maken een grote tent van dekens en leggen dan matjes in de woonkamer neer en gaan dan slapen' antwoort ze dan op mijn vraag 'Is goed'. Wanneer er een meisje word opgegeten in de film drukt ze zich weer tegen mijn schouder aan, 'Je hoeft niet bang te zijn, niemand zou jou iets aandoen.' zeg ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wil je de eerste ongeveer 150 woorden lezen van het verhaal? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sure (: Dan kan ik je misschien helpen bij het bedenken van een nieuwe titel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nou, het gaat nu nog niet echt ergens over :Y)

    'Welkom, welkom! Vandaag is weer een spannende dag, want de loting is weer aan de beurt! Wie zullen er dit keer voor ons district vechten? District 4, waar de visserij belangrijk is.'
    Haar stem is zo irritant, wat mij alleen maar meer de neiging geeft om mij om te draaien en weg te lopen. Elk jaar staan hier weer veel kinderen die zich doodsbang voelen, bang om uitgekozen te worden, maar ook kinderen die juist graag uitgekozen willen worden. Ik ben nooit bang om getrokken worden, want er zijn altijd wel mensen die zich vrijwillig aanbieden. Er is één jongen en ik zie de arrogante uitdrukking met die zelfverzekerde glimlach al vanaf hier. Oké, dat is dus makkelijk te weten dat hij zich gaat aanbieden. Zijn naam weet ik niet, maar die zal ik dan spoedig te weten komen, daarna wat geklap voor de tributen van dit jaar, de 48ste Hongerspelen, en daarna weer terug gaan naar huis. Blij zijn met het feit dat ik niet gekozen ben en dan gaat het dagelijks leven weer verder. Naar school gaan, bij de visserij werken en gewoon met mijn vrienden om gaan. Ik kijk naar de jongensmenigte en maak dan oogcontact met Daniël.


    Dit heb ik tot nu toe :3 nog niet echt geweldig, maar dat is een proloog bijna nooit ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aha.. Daniël.. x'D
    Ik ga het zeker lezen wanneer je het online zet (:


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Oké, maar dan moeten we zeker eerst bellen... misschien heeft ze wel helemaal geen tijd voor me.' zegt ze, 'daar komen we dan wel achter' zeg ik simpelweg. 'Daarvoor moet je me niet bedanken.... ik zou jou moeten bedanken voor mijn papa te zijn, dankje pap,' zegt ze. Ze lijkt na te denken wanneer ik vraag hoe we gaan kamperen in de woonkamer 'We maken een grote tent van dekens en leggen dan matjes in de woonkamer neer en gaan dan slapen' antwoort ze dan op mijn vraag 'Is goed'. Wanneer er een meisje word opgegeten in de film drukt ze zich weer tegen mijn schouder aan, 'Je hoeft niet bang te zijn, niemand zou jou iets aandoen.' zeg ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    :Y) Ik dacht zo, hm... jongensnaam... oké, die keuze is makkelijk (krul) Ik heb nog geen naam voor mijn hoofdpersoon xd... Ik denk dat ze.. Sky gaat heten :Y)

    En ik ga die jongen, die zo zelfverzekerd is, Jordan noemen o 3o

    En yay ^^ maar ik ga eerst wat hoofdstukken vooruit schrijven, zodat ik niet zo snel langzaam ben als met mijn andere story....


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.