• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling



    Katherine
    'Dus we gaan gewoon naar mama toe zonder te bellen?' vraag ik dan aan papa en kijk hem heel even aan. Dan kijk ik weer terug naar de film en eet verder van mijn pizza, die nu bijna op is. Papa stemt met mijn plan in om te gaan kamperen en ook op welke manier we dat gaan doen. 'Maar dan moet je wel meer dekens laten verschijnen, pap.' Anders is er niets aan en lijkt het net alsof we nog in de woonkamer zijn. 'Je hoeft niet bang te zijn, niemand zou jou iets aandoen,' probeert papa me dan gerust te stellen, maar dat lukt niet. 'Het is eng,' mompel ik, 'die monsters zien er zo mensachtig uit.' Ik kijk met één oog naar het scherm en eet verder van de pizza. 'En je kan niet weten of iemand me iets wil aandoen of niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Heb je The Wrong Trun ook gezien?
    Ik vind die monster dingen lijken op smeagol x'D}

    Nick
    'Dus we gaan gewoon naar mama toe zonder te bellen?' vraagt ze dan en kijkt me heel even aan, 'Als je dat niet wel kunnen we ook altijd even bellen' zeg ik dan. 'Maar dan moet je wel meer dekens laten verschijnen, pap.' zegt ze dan en ik knik, 'dat zal ik zometeen doen' antwoord ik dan. 'Het is eng, die monsters zien er zo mensachtig uit. En je kan niet weten of iemand me iets wil aandoen of niet.' zegt ze dan, 'Niemand zou dat durfen, omdat ik je vader ben, en ik niemand je pijn zal laten doen' zeg ik dan. De pizza heb ik al op en het bord staat op het kleine tafeltje voor de bank.

    {Ik denk er al een tijdje over om Damon dood te laten gaan..}


    Don't be like the rest of them, darling

    ..... Maar hij en Leslie zijn beste vrienden :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En hij en Nick zijn broers... Ik weet alleen nog niet wanneer ik hem dood wil laten gaan.. Couse he isn't really doing much.. And Mitshy Is dead in this rpg..


    Don't be like the rest of them, darling

    Got an idea... Misschien dat Damon ontvoert word ofzo? Zwaargewond word meegenomen door een aantal demonenjagers en iedereen denkt dat hij dood is maar in de 2de generatie terugkomt -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    Oh, dat is een goed idee (:

    En ik heb net gegeten en kruip zo weer achter de computer ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, die heb ik nog nooit gezien :3 en heb je het over de monsters uit descent 2? want ja, dat doen ze xd]

    Katherine
    'Ik wil niet afgewezen worden als ik daar ben,' zeg ik zachtjes en kijk nog steeds naar de tv. 'Misschien moet ik maar gewoon wachten totdat mama naar mij toe komt. Heb jij nog familie, papa, gaan we een keer naar opa en oma toe?' Er verschijnt een glimlach als papa weer beschermend doet tegenover mij. 'Jij bent mijn beschermridder,' zoals ik al eerder zei, voordat de film begon. Het duurt niet lang meer en dan zal de film afgelopen zijn. Ik schrik als er echt honderden monsters in beeld zijn en er één mensenmeisje ervan in het midden staat en een ander, met een verwilderde blik in haar ogen aan de andere kant staat. Het meisje in het midden begint keihard te gillen. Ze offert zichzelf op, want alle monsters gaan op haar af en eten haar helemaal op, terwijl het andere meisje kan vluchten. Mijn pizza is op en ik kijk met half dichtgeknepen ogen naar het scherm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jup, ik had het over de monsters uit die film x'D}

    Nick
    'Ik wil niet afgewezen worden als ik daar ben, misschien moet ik maar gewoon wachten totdat mama naar mij toe komt. Heb jij nog familie, papa, gaan we een keer naar opa en oma toe?' vraagt ze dan. 'Ik kom uit een familie van demonen, dus bijna iedereen is er nog. Naast mijn ouders heb ik nog een broer' antwoord ik dan eerst, mijn ouders wisten niet eens dat ik een dochter had en zouden waarschijnlijk eerder opmerkingen maken over dat ik niet geschikt ben als vader, mijn vader in iedergeval. 'Ik weet niet of we een keer naar je oma en opa gaan, ik zie mijn ouders niet zo vaak' zeg ik dan. 'Jij bent mijn beschermridder' herhaalt ze als ik zeg dat niemand haar pijn zal doen, dat ik er wel voor zorgde dat dat niet gebeurde. Ze schrikt weer als een van de mensen zich opofferd en deze word opgegeten door de monsters.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik heb nu 3 ideeën voor rpg's x'D

    - De battle of Hogwarts
    - Supernatural (misschien dat je de serie kent..)
    &... De laatste ben ik vergeten x'D dus eigenlijk 2}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahaha slim om te vergeten :P en wat houden die van Battle of Hogwarts en Supernatural in? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ehmm..
    -De Battle of Hogwarts = de slag om Zweinstein, dus het verhaal achter de slag om zweinstein, wat er gebeurde met de mensen nadat perkamentus doodging, wat andere mensen deden, hoe het ging op Hogwarts en wat er misschien daarna gebeurde, hoe het weer werd opgeboud enzovoord.

    -Supernatural, grotendeels zijn alle monsters waar je altijd over hebt gedroomt, geesten, demonen, engelen, allemaal geen sprookjes maar echt. Je hebt demonen, die een mens gebruiken om in te leven -in iedergeval een mens nodig hebben om te.. beheersen- engelen, zelfde idee maar zoeken mensen die het als een geschenk zien om te worden 'gebruikt' door engelen. En heeeel veel andere dingen, zoals triksters, -een soort onstervelijke goden die vanuit het niks dingen kunnen later verschijnen -meestal met een dodelijk gevoel of humor- En natuurlijk jagers, die om al die monsters jagen (: -het verhaal word uitgebreid als ik het ga doen..)

    (Mag ik een reactie van Katherine? }

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 19:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Jup, ik had het over de monsters uit die film x'D}

    Nick
    'Ik wil niet afgewezen worden als ik daar ben, misschien moet ik maar gewoon wachten totdat mama naar mij toe komt. Heb jij nog familie, papa, gaan we een keer naar opa en oma toe?' vraagt ze dan. 'Ik kom uit een familie van demonen, dus bijna iedereen is er nog. Naast mijn ouders heb ik nog een broer' antwoord ik dan eerst, mijn ouders wisten niet eens dat ik een dochter had en zouden waarschijnlijk eerder opmerkingen maken over dat ik niet geschikt ben als vader, mijn vader in iedergeval. 'Ik weet niet of we een keer naar je oma en opa gaan, ik zie mijn ouders niet zo vaak' zeg ik dan. 'Jij bent mijn beschermridder' herhaalt ze als ik zeg dat niemand haar pijn zal doen, dat ik er wel voor zorgde dat dat niet gebeurde. Ze schrikt weer als een van de mensen zich opofferd en deze word opgegeten door de monsters.


    Katherine
    'Ik kom uit een familie van demonen, dus bijna iedereen is er nog. Naast mijn ouders heb ik nog een broer. Ik weet niet of we een keer naar je oma en opa gaan, ik zie mijn ouders niet zo vaak.' Ik trek een pruillipje en kijk papa even aan. 'Maar ik wil graag mijn familie zien, net zoals mijn oom. Tenzij je niet wilt dat ze van mijn bestaan af weten...' Dit bedoel ik met me niet gewenst voelen, dat ik niet eens meer familie zie. Ik leg mijn hoofd tegen papa's schouder en blijf gewoon zo zitten als de film uiteindelijk is afgelopen. 'Pap, ik moet naar het toilet, maar ik durf niet alleen de gang over.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Maar ik wil graat mijn familie zien, net zoals mijn oom. Tenzij je niet wilt dat ze van mijn bestaan af weten...' zegt ze dan, 'Ik beloof je dat we er heen gaan, maar dan moet ik ze eerst bellen. Ik zal mijn broertje morgen eerst wel bellen oke?' vraag ik haar dan, 'Pap, ik moet naar het toilet, maar ik durf niet alleen de gang over.' Zegt ze dan als de film is overgelopen. 'Ik loop wel met je mee en blijf voor de deur staan'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat supernatural RPG klinkt leuk net zoals het Hogwarts RPG :3 zou je zo mijn proloog willen beoordelen? c: die is bijna af ^^]

    Katherine
    'Ik beloof je dat we er heen gaan, maar dan moet ik ze eerst bellen. Ik zal mijn broertje morgen eerst wel bellen oke?' vraagt hij aan me en ik knuffel hem dan. 'Dank je pap, het betekent heel veel voor me.' Ik druk een kus op zijn wang en knik dan als hij voorstelt om met me mee te lopen naar het toilet en dan voor de deur te blijven staan. Ik spring van de bank af en trek papa overeind aan zijn hand, waarna ik hem mee trek naar het toilet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik denk dat ik beide eerst ga uitwerken en dan een 'Welke rpg' topic open. & Ja, ik wil je proloog wel beoordelen (: }

    Nick
    Ze knikt en knuffelt me vervolgens, 'Dank je pap, het betekent heel veel voor me.' zegt ze en drukt een kus op mijn wang. ze springt van de bank af en trekt mij met zich mee terwijl ze me naar het toilet trekt. Geweldig, nu moest ik Damon morgen bellen, het was in iedergeval beter dan mijn ouders bellen, ik gaap aangezien ik best moe aan het worden ben en open de wc deur voor haar om vervolgens eerst naar binnen te kijken. 'Er zijn geen monsters in de toilet' zeg ik dan, 'ik blijf hier wel staan' voeg ik er dan aan toe en kijk Katherine aan.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling