• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    'Je kan ze niet verdringen liefje, je moet het verwerken en dat heb je nooit gedaan.' zeg ik zachtjes. Ik til haar op en draai de douche dicht. Ik pak een handdoek en begin haar voorzichtig af te drogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik haal mijn schouders als teken dat het voor mij goed is. Ik schuif haar shirt omhoog en zak iets naar beneden om een kusje op haar buik te drukken. Het is al duidelijk te zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Vast wel,' antwoordt papa en ik knik enthousiast. Ik ben gewoon vrolijk omdat ik samen met papa ben. Hij pakt heel wat spullen erbij en ik knik dan weer. Als papa zegt dat het dan beter is om te stoppen met springen, kijk ik even beteuterd, maar ik luister wel. Dan pak ik de dvd's aan en kijk ernaar. Sommige hebben een enge voorkant. 'Laten we...... Descent 2 kijken!' Hij ziet er eng uit en ik steek die dan naar papa uit. 'Deze papa!'

    Ghehehe, dat is een leuke film :Y)


    {Haha, ik ken hem niet x'D Ziet er opzich wel grappig uit op de foto's van google.
    Heb je The Wrong Turn ook gezien? Die vind ik wel awesome. }

    Nick
    Ze kijkt beteuterd als ik zeg dat het beter is dat ze stopt met springen, maar doet het dan toch. Na naar de voorkanten te kijken geeft ze er een aan mij, 'Deze papa!' zegt ze er dan bij na gezecht te hebben welke film het is. 'Krijg je geen nachtmerries vanavond?' vraag ik haar dan waarna ik toch naar de tv loop en de dvd-hoesding dan openmaak.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 21:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake en hij verbaast me even als hij mijn shirtje omhoog schuift, maar ik begrijp het als hij een kus op mijn buik drukt. 'Ons kind,' zeg ik zachtjes en glimlach. Dan buig ik me voorover en druk een kus op Jake's achterhoofd.

    Mich
    'Ik wil er niet aan denken,' snik ik zachtjes. Ik laat me door Drew dragen en ook afdrogen. Met een vingerknip maak ik Drew's kleding droog en sla mijn ogen neer. 'Ik wil mezelf gewoon bewusteloos maken,' snik ik dan. 'Dan hoef ik niet na te denken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick turned out to be a little girl ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha, sorry. Was afgeleid... Ben supernatural aan het kijken tussen door x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    'Nee dat ga je niet doen.' zeg ik zachtjes. 'Wat jij nodig hebt is een drama avondje, films, ijs, en je mag huilen zoveel je wil.' zeg ik zachtjes.
    Nu ben ik dankbaar dat ik zussen heb.

    Jake
    Ik kijk haar aan. Afwachtend. Wanneer gaan we naar die Ryan? Vraag ik mezelf af.
    Ik sta dan recht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha, ik ken hem niet x'D Ziet er opzich wel grappig uit op de foto's van google.
    Heb je The Wrong Turn ook gezien? Die vind ik wel awesome. }

    Nick
    Ze kijkt beteuterd als ik zeg dat het beter is dat ze stopt met springen, maar doet het dan toch. Na naar de voorkanten te kijken geeft ze er een aan mij, 'Deze papa!' zegt ze er dan bij na gezecht te hebben welke film het is. 'Krijg je geen nachtmerries vanavond?' vraag ik haar dan waarna ik toch naar de tv loop en de dvd-hoesding dan openmaak.


    Ben morgen kwart over 1 uit & eerste uur vrij..

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 21:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Even kijk ik Drew beteuterd aan als hij zegt dat ik dat niet mag doen, want het is wel wat ik wil. Hij verbaast me dan door te zeggen wat we wel gaan doen en ik knik dan kleintje. 'Maar dat is niet leuk voor jou,' mompel ik en dan begin ik ook inderdaad weer even te huilen, maar dat houdt al snel op.

    Leslie Day
    Jake kijkt me met een afwachtende blik aan en ik kijk terug. 'Hm, wat is er?' vraag ik dan, totdat ik het me besef. 'O! Wanneer we er heen gaan. Zo snel mogelijk? Hoewel het wel beter is als we even ontbijten...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Krijg je geen nachtmerries vanavond?' vraagt papa en ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor, pap, en anders ben jij mijn bescherm ridder. En we moeten wel op de pizza's nog letten, anders zijn die straks aangebrand.' Ik kijk even naar papa. 'Kan jij goed tegen horrorfilms?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik glimlach lichtjes. 'Ik zou alles voor je doen zodat je je beter zou voelen dus ik vind het echt niet erg.' zeg ik zachtjes.
    Ik draag haar naar de kamer en neem de kleren die ik had klaargelegd mee. Dan help ik haar met aankleden.

    Jake
    Ik glimlach en knik en sta dan helemaal recht. Ik trek haar op en dan loop ik de kamer uit, de trappen af naar de keuken.
    Ik laat een heel ontbijt verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Maar dit gevoel gaat nooit meer weg,' zeg ik pruilend. 'Ik moet niet huilen. Het is voorbij. Max is allang dood en ik kan er niets aan veranderen. Ik moet gewoon doorgaan. Het is 150 jaar geleden,' zeg ik met een trillende stem, terwijl Drew me ondertussen aankleedt.

    Les
    Jake trekt me op en ik rek me even helemaal uit. Snel trek ik even andere kleren aan, aangezien deze kleren van eergisteren zijn. Als ik dat gedaan heb, loop ik naar beneden en zie dan dat Jake een ontbijt heeft laten verschijnen. 'Het ziet er lekker uit, liefje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Je kan morgen doorgaan maar nu ga je even uithuilen.' zeg ik zachtjes en leg haar dan op het bed. Ik laat een drama film verschijnen over liefde en steek die in de dvd speler. Dan dim ik de lichten en laat ijs en chocolade voor haar verschijnen en zakdoeken.

    Jake
    Ik glimlach, druk een kus op haar lippen en ga zitten aan de tafel. Ik pak een croissant en begin er van te eten.
    Hm lekker, dan schenk ik fruitsap voor me in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Maar ik wil niet huilen,' zeg ik met een klein, zacht stemmetje. Hij legt me op bed en zorgt voor allemaal anti-liefdes dingen. Alsof ik het zo kan verwerken? Ik betwijfel het, maar dat is meer omdat ik er gewoon niet aan wil denken. Ik pak gelijk een zakdoek en maak mijn wangen voor nu droog, die zullen vast en zeker al snel weer nat zijn. Ik kijk dan naar het begin van de film. Een dramatische film over liefde. Gelijk begin ik al weer te huilen en ik pak het ijs erbij en begin er van te eten.

    Les
    Ik neem tegenover Jake plaats aan tafel en pak een pistolet bedekt met kaas en ham. Als ik er een hap van genomen heb, kijk ik glimlachend naar Jake. 'Het gaat de laatste tijd beter met mijn hormonen,' zeg ik dan. Iets waar ik hartstikke blij om ben!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Krijg je geen nachtmerries vanavond?' vraagt papa en ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor, pap, en anders ben jij mijn bescherm ridder. En we moeten wel op de pizza's nog letten, anders zijn die straks aangebrand.' Ik kijk even naar papa. 'Kan jij goed tegen horrorfilms?'


    Nick
    Ze schud haar hooft bij mijn vraag, 'Nee hoor, papa, en anders ben jij mijn bescherm ridder. En we moeten wel op de pizza's nog letten, anders zijn die straks aangebrand' zegt ze en kijk dan even naar mij. Ik had wel zo'n idee waarom het bescherm 'Ridder' was, aangezien bescherm engel in dit geval niet zou passen. 'Kan jij goed tegen horrorfilms?' Vroeg ze me en ik knikte terwijl ik de dvd in de dvdspeler deed aan de zijkant van de tv 'ik ben nergens bang voor' zeg ik dan met een glimlach en loop weer naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 7:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling