• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Ga nr zee ben zondag terug... er is dr geen wifi :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ga nr zee ben zondag terug... er is dr geen wifi :(


    Dat lijkt me koud..

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 19:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    Ze schud haar hooft bij mijn vraag, 'Nee hoor, papa, en anders ben jij mijn bescherm ridder. En we moeten wel op de pizza's nog letten, anders zijn die straks aangebrand' zegt ze en kijk dan even naar mij. Ik had wel zo'n idee waarom het bescherm 'Ridder' was, aangezien bescherm engel in dit geval niet zou passen. 'Kan jij goed tegen horrorfilms?' Vroeg ze me en ik knikte terwijl ik de dvd in de dvdspeler deed aan de zijkant van de tv 'ik ben nergens bang voor' zeg ik dan met een glimlach en loop weer naar haar toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    'Ik ben nergens bang voor,' zegt papa en ik knik dan kleintjes. 'Ben je er ook niet bang voor om sommige mensen kwijt te raken?' vraag ik dan. Dan pak ik de afstandsbediening en zet de dvd aan. Het lijkt me best wel een enge film en ik kruip dan dicht tegen papa aan.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 22:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ben je er ook niet bang voor om sommige mensen kwijt te raken?' Vraagt ze als ik zeg dat ik nergens bang voor ben, 'Soms, zijn er dingen die jouw heel erg bang maken?' Vraag ik haar dan, ik wist al best veel over haar, maar nog niet alles. Wanneer ze de dvd aanzet kruipt ze dicht tegen me aan en kijk ik snel op mijn horloge om te zien hoelang de pizza er nog in moet, niet lang meer.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 11:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimessss... I misss youuuu.. Your gone to much Heb je volgende week ook nog toetsweek?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 11:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorry, ik ga nu een reactie voor je maken <3 en nee, toetsweek is afgelopen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Als papa zegt soms dan vraag ik me af of ik ertoe behoor... Misschien wel niet. 'Ja, ik ben bang om jou kwijt te raken,' zeg ik met een klein stemmetje. 'En spinnen zijn ook eng, net zoals naalden.' De film begint met een vrouw die in een ziekenhuisbed ligt en omringt is door een paar politie agenten, ze vragen waarom ze daar ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jeej <3 Mooizo.. Ik heb wel een aantal toetsen.. Nederlands, Economie en Engels.. Dus het enige waar ik echt voor moet leren is Nederlands x'D & Ik ben donderdag & Vrijdag vrij. (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Katherine
    Als papa zegt soms dan vraag ik me af of ik ertoe behoor... Misschien wel niet. 'Ja, ik ben bang om jou kwijt te raken,' zeg ik met een klein stemmetje. 'En spinnen zijn ook eng, net zoals naalden.' De film begint met een vrouw die in een ziekenhuisbed ligt en omringt is door een paar politie agenten, ze vragen waarom ze daar ligt.


    Nick
    'Ja, ik ben beng om jou kwijt te raken,' zegt ze, 'Ik ook om jouw kwijt te raken' zeg ik en druk een kus bovenop haar hooft. 'En spinnen zijn ook eng, net zoals naalden.' Zegt ze dan, 'je moeder is ook bang voor naalden' zeg ik dan, blijkbaar was dat meegegeven. Na een tijdje is het tijd op de pizza uit de oven te halen en zet ik de film even op pauze om de pizza's te halen, twee borden met op de ene een grote pizza en de andere een kleinere pizza. Ik geef de ene aan haar en ga dan weer naast haar zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Waarom ben je dan vrij.....?

    En yay, we zijn er nu beiden <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Vrijdag is het goede vrijdag en donderdag heb ik gewoon een extra vrije dag (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Ben ik dan niet ongewenst?' vraag ik aan papa. 'Soms dan voelt het zo, alsof ik maar beter nog bij de engelen had kunnen wezen...en dat jullie me daar alleen maar hebben weggehaald omdat jullie niet wilden dat ik bij engelen verbleef.' Papa vertelt dat mama ook bang is voor naalden. 'Oh, dat wist ik niet,' zeg ik. 'Ik weet nog wel dat Jake aan mama bloed gaf met een naald toen ze bewusteloos was en mama dat niet leuk vond.' Papa gaat dan na een de pizza's halen en ik begin er lekker aan te knabbelen. De film gaat weer verder en je ziet een groep mensen ondergronds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ben ik dan niet ongewenst?' vraagt ze, 'Soms dan voelt het zo, alsof ik maar beter nog bij de engelen had kunnen wezen... en dat jullie me daar alleen maar hebben weggehaald omdat jullie niet wilden dat ik bij engelen verbleef.' voegt ze er dan aan toe, 'Natuurlijk niet, als je er aan twijfelt moet je het gewoon tegen mij of je moeder zeggen. Waar zou je liever zijn als je zou kunnen kiezen? Hier of bij de engelen?' vraag ik haar dan. Wanneer ik de pizza's heb gehaalt begint te er aan te knabbelen, als een kleine eekhoorn die net een nootje heeft gekregen, zelf neem ik een hap van mijn pizza terwijl ik naar de film kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Anndddd.. I'm borred again.. I'm going to watch Supernatural..}


    Don't be like the rest of them, darling