• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik hoor papa gapen, waardoor ik zelf ook even gaap. [lol, ik gaapte nog echt ook.] Papa trekt eerst de toiletdeur open en kijkt erin. 'Er zijn geen monsters in het toilet,' zegt papa. 'Ik blijf hier wel staan.' Ik knik en ga dan het toilet in. Ik doe de deur bijna helemaal dicht, maar laat die nog wel op een kiertje staan. Dan doe ik snel mijn ding en al snel duw ik de deur weer open na doorgetrokken te hebben. 'Klaar, gaan we nu onze tent bouwen?'

    [yay (: en goed idee, om dat topic te openen ^^]

    'Welkom, welkom! Vandaag is weer een spannende dag, want de loting is weer aan de beurt! Wie zullen er dit keer voor ons district vechten? District 4, waar de visserij belangrijk is.'
    Haar stem is zo irritant, wat mij alleen maar meer de neiging geeft om mij om te draaien en weg te lopen. Elk jaar staan hier weer veel kinderen die zich doodsbang voelen, bang om uitgekozen te worden, maar ook kinderen die juist graag uitgekozen willen worden. Ik ben nooit bang om getrokken worden, want er zijn altijd wel mensen die zich vrijwillig aanbieden. Er is één jongen en ik zie de arrogante uitdrukking met die zelfverzekerde glimlach al vanaf hier. Oké, dat is dus makkelijk te weten dat hij zich gaat aanbieden. Zijn naam weet ik niet, maar die zal ik dan spoedig te weten komen, daarna wat geklap voor de tributen van dit jaar, de 48ste Hongerspelen, en daarna weer terug gaan naar huis. Blij zijn met het feit dat ik niet gekozen ben en dan gaat het dagelijks leven weer verder. Naar school gaan, bij de visserij werken en gewoon met mijn vrienden om gaan. Ik kijk naar de jongensmenigte en maak dan oogcontact met Daniël. Er schiet een korte glimlach over mijn gezicht en hij beantwoordt die met een scheef lachje. Dan draaien we ons weer naar het scherm, aangezien het gezever over eer en de Opstand voorbij is. Het is tijd voor de loting.

    'Dames en heren, dan nu graag aandacht voor de spannende loting!' zegt Henriëtta met een enthousiaste blik in haar ogen. 'Dames eerst.'
    Ze loopt naar de bol waar ontelbare lootjes in zitten die de meisjes van district 4 vertegenwoordigen. Mijn ogen zijn gefixeerd op een punt achter haar, ik kijk naar een meeuw die vrij door de lucht heen vliegt. Ik ben jaloers op die vogel, hoe haar vleugels door de lucht strijken en dan ineens voel ik een zacht duwtje tegen mijn schouders waardoor ik een stapje naar voren zet. Mijn gedachten zijn weer terug op aarde en ik kijk om me heen. Mijn blik wordt gevangen door Daniël en in zijn ogen staat een verdrietige blik.
    'Sky Emily Johnson, kan je naar het podium komen?' hoor ik Henriëtta zeggen en dan besef ik me dat iedereen mij aankijkt, ikzelf op het beeldscherm afgebeeld wordt en dat mijn naam getrokken is.
    Gelijk draai ik een rondje om mijn as en dan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, zoals het mij betaamt is. Als je wordt gekozen, glimlach dan en loop naar het podium toe. Mijn voeten zetten zich in beweging richting het podium en die stap ik dan op. Mijn hand glijdt even door de blauwgroene stof van mijn jurk, wat ook de kleur van mijn ogen is. Allerlei woorden schieten door mijn hoofd. Laat iemand zich aanbieden, alsjeblieft, laat iemand zich aanbieden... maar niemand biedt zich aan. Iedereen denkt namelijk dat ik dit wil. Een 16-jarige tribuut, glimlachend nu op het podium, klaar om de arena in te gaan en mensen te vermoorden. Dit is niet wat ik wil, maar er is geen weg meer terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {I like it.. Wie word de mannelijke tribuut? Ik gok niet Daniël maar die andere jongen? De jongen met de arrogante uitdrukking en de zelfverzekerde glimlach?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    Ook Katherine zie ik gapen, ze loopt na geknikt te hebben het toilet in met de deur op een kleine kier. Het duurde niet lang totdat ik de wc hoorde doorspoelen en ze de deur alweer open had geduwt. 'Klaar, gaan we nu onze tent bouwen?' vraagt ze en ik knik, 'en daarna lekker slapen' zeg ik met een glimlach waarna ik met haar meeloop naar de woonkamer en daar een stapel dekens laat verschijnen, dekens met allemaal vakjes in verschillende kleuren waardoor het er vrolijker uitziet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Thaaaankssss c:

    En dat is nog geheim wie het wordt :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je mag het mij toch wel vertellen? Daniël is tenslotte van mij -gayhand-
    Mijn reactie staat boven hierboven trouwens (: (boven die van jou)


    Don't be like the rest of them, darling

    Je leest het vanzelf wel -gayhandje-

    En ja ik zag het c: ik ga zo reageren ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elli, je laat ook echt dekens verschijnen die ik PRECIES in gedachten had!!!! STIEKEME TWEELINGZUS!

    Katherine
    'En daarna lekker slapen,' vult papa mij aan en ik knik dan. 'Ja, ik ben erg moe,' zeg ik en zie dan de dekens die papa allemaal heeft laten verschijnen. 'Dat waren precies de dekens die ik in gedachten had.' Ze zien er vrolijk uit en ik pak er dan eentje. 'Hoe gaan we er een tent van maken? Haken aan het plafond laten verschijnen papa?' Ik kijk papa aan en spring dan op de hoop dekens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {x'D Stiekem zijn we tweelingzussen -wbw- Would be awesome..}

    Nick
    'Ja, ik ben erg moe' zegt Katherine met een knik als ik zeg dat we daarna lekker gaan slapen. 'Dat waren precies de dekens die ik in gedachten had,' zegt ze dan en ik, 'toevallig' antwoord ik met een glimlach. 'Hoe gaan we er een tent van maken? Haken aan het plafont laten verschijnen papa?' vraagt ze dan, 'Ik denk dat het plafond daar te hoog voor is, maar ik heb wel een ander idee' zeg ik dan. Ik laat twee kleine haakjes met daaraan een touw verschijnen, aan het uiteinde van de touwen een soort stuk hout waar de dekens overheen kunnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Papa bedenkt iets anders om de dekens over ons heen te hangen als een tent en ik kijk toe. 'Dat is veel slimmer,' zeg ik dan. 'Maar daarvoor ben je ook mijn papa.' Ik wil papa een fijn gevoel geven, een extra fijn gevoel, om wat er vandaag zich heeft afgespeeld tussen Hayden en hem. Hoewel ik niet weet wat er gebeurd is, weet ik wel dat papa er last van heeft. Ik beïnvloed zijn gevoel door hem rustig en positief te laten voelen. Er ontstaat langzaam een tent en ik help papa met de tent.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaaaa, would be really awesome c: drieling dan ^^ Mitshy er ook bij c:

    En mwhuhaha, ik vind mijn ideeën zo leuk wat ik met het verhaal ga doen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dat is veel slimmer, maar daarvoor ben je ook mijn papa.' zegt ze waarna ik me op een of andere manier.. anders begin te voelen, rustiger denk ik. Langzamerhand begint er een tent te ontstaan, en wanneer hij klaar is ziet het er best leuk uit, net een echte tent van gekleurde dekens. 'Volgensmij zijn we klaar' zeg ik dan, ik laat een grote luchtbed in de tent verschijnen, een hoop kussens en nog een grote gekleurde deken.


    Don't be like the rest of them, darling

    { x'D Je maakt me nieuwschierig, je kan je zus toch wel vertellen wat je vanplan bent? Dan kan ik je helpen (:

    & Ik denk dat ik zo ga... }


    Don't be like the rest of them, darling

    WAAROM DENK JE DAT JE ZO GAAT? D:

    En ik ga straks verder schrijven met het nieuwe hoofdstuk en dat mag je dan best lezen :Y) dan weet je wie het wordt ^^ en vanaf dan moet je gewoon lekker wachten net zoals de rest mwuhahahha ^^ maar toch wel lief dat je wilt helpen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    { x'D Ik moet toch ooit op bed.. En waarschijnlijk worden mijn ouders kwaat als dat pas om 10/11 uur gebeurt x'D

    Kay (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    De tent staat dan en ik kijk er breedglimlachend naar. Het ziet er knus uit, alsof er helemaal niets kan gebeuren zolang je in die tent bent. 'Volgens mij zijn we klaar,' zegt papa en ik knik enthousiast. Ook de binnenkant decoreert papa en ik laat dan mijn pyjama verschijnen en trek die aan. Ik ga gauw de tent in en ga dan liggen, midden op ons luchtbed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.