• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Katherine
    Ik luister naar papa en knik dan. 'Dat is logisch, als ik ook voor mezelf moet koken en het lukt me niet, dan ga ik het gewoon laten verschijnen!' Papa laat dan alsnog het deeg verschijnen en verdeelt het dan. Ik schud mijn hoofd bij zijn vraag. 'Nee, ik ben niet zo'n hele grote eter, neem jij maar wat meer.'


    Nick
    'Dat is logisch, als ik ook voor mezelf moet koken en het lukt me niet, dan ga ik het gewoon laten verschijnen!' zegt ze. 'Nee, ik ben niet zo'n hele grote eter, neem jij maar wat meer.' zegt ze dan, en ik haal wat deeg bij de hare weg. 'Wil je het zelf ook kneden of liever het vlees enzo snijden?' vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle Fox
    'Ik stik inderdaad nog liever dan dat jij me verstikt met je eeuwige trouwheid en liefheidgedoe. En kan ik er wat aan doen dat haar vriendje mij kuste? Ik heb dit jurkje voor jou aangetrokken!' Hij doet me echt pijn als hij zegt dat het mijn schuld is dat hij zo is. Ik heb er al elke dag spijt van dat het gebeurd is en dit is gewoon een messteek in mijn hart. Ik ben niet eens meer in staat om antwoord te geven en ik blijf daarom doorlopen. Op weg om iets te doen, wat ik altijd doe als ik me rot voel. Een afleiding om een dag of in ieder geval een paar uur niet kan nadenken. Ik loop naar de autoweg en time het goed. Het is in de straat achter waar Drew zit. Dan stap ik gewoon voor een auto en het laatste wat ik op dat moment hoor zijn piepende remmen en een rode kleur die ik zie. Het enige wat ik nog voel is pijn, maar dit zal me niet doden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik hoor gegil en geschreeuw. Candice springt op en kijkt me geschrokken aan. 'Wat is er gebeurt?' Ik haal mijn schouders op en begin te rennen naar een steegje die uitkomt op de volgende straat waar een groepje mensen staan. Ik wurm me tussen hen in en zie Michelle op de grond liggen. 'Nee...' fluister ik zachtjes en til haar voorzichtig op. Ziekenhuis of niet? Ze is een demon dus niet... 'Ik ben dokter.' lieg ik tegen de mensen als ze een ziekenwagen willen bellen. 'Ik voer haar wel naar mijn werk.' Ik loop met haar het steegje in en verdwijn. Ik voel warm vocht over mijn handen lopen uit haar wonden. We zijn in mijn kamer en ik leg haar op mijn bed. Ik kleed haar voorzichtig uit en neem haar kleren mee naar de lavabo die ik in water leg. Ik til dan Michelle op en leg haar heel voorzichtig in het bed. Ze heeft vast niets gebroken aangezien we wel tegen een stootje kunnen volgens mij, het zijn gewoon oppervlakkige wonden. Ik pak een doekje en begin al haar wonden te deppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Ik ga wel het deeg kneden, anders dan snijd ik straks nog in mijn vingers en ik kan wel tegen bloed, maar pijn is eng,' zeg ik. Ik pak het deeg en begin er dan gewoon wat in te porren met de gedachte dat ik het goed doe, hoewel dat totaal niet het geval is.

    Mich
    Ik ben buiten bewustzijn en omarm dit gevoel met beide armen. Dit is gewoon een gevoel waarin het niet mogelijk is om na te denken en alleen maar die pijn te voelen. Mede mogelijk gemaakt door de alcohol die in mijn lichaam zit. Ik hoop dat er mensen geschrokken zijn of misschien wel getraumatiseerd door wat er gebeurd is. Een arm tragisch meisje dat zomaar voor een auto langs liep en keihard weg aangereden. Ik hoop dat ik nog lang in deze fase blijf, maar toch voel ik al weer hoe ik me bewuster voel van dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zucht zachtjes en praat tegen haar. Gewoon over waarom ik wegging en dat ik haar niet kon vinden en dat ik van haar houd. Het is allemaal makkelijker om te zeggen als ze geen bijdehand weerwoord of zo heeft. Het water is roodgekleurd maar de wonden zijn tenminste schoon. Ik begin haar wonden te verzorgen met zalf en verband. Ik til haar dan op en leg haar terug op een bed. Ik laat ondergoed voor haar verschijnen en trek haar die voorzichtig aan voor ik een te groot shirt pak en die haar ook aan doe. Dan stop ik haar liefdevol in en zucht zachtjes. Mijn bed is vol met bloedvlekken alsof het uit een horror film of ziekenhuis komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Er komt een gigantische hoofdpijn opzetten, maar ook die is welkom. Zolang ik maar niet hoef na te denken. Toch voel ik dan ineens weer zachte dingen en uiteindelijk ook Drew's stem. Hij zegt dat hij van me houdt. Wanbeelden, kan niet andere. Ik voel aanrakingen aan mijn lichaam en dan uiteindelijk iets zachts liggen. Ik realiseer me dat het een bed is en knipper dan een paar keer met mijn ogen. Even ben ik verward, maar dan zie ik dat het Drew's kamer is. Ik voel allemaal verband om mijn lijf en zie Drew dan. 'Wat doe ik hier,' zeg ik met een schorre stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Ik ga wel het deeg kneden, anders dan snijd ik straks nog in mijn vingers en ik kan wel tegen bloed, maar pijn is eng,' zeg ik. Ik pak het deeg en begin er dan gewoon wat in te porren met de gedachte dat ik het goed doe, hoewel dat totaal niet het geval is.
    .


    Nick
    'probeer er maar iets van te maken wat op een rondje lijkt ofzo, tenzij je een andere vorm pizza wilt' zeg ik als ik haar zie prutsen met het deeg. Zelf pak ik een snijplank en een mes en snij eerst wat salami, 'wat wil je op je pizza?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Ik ga wel het deeg kneden, anders dan snijd ik straks nog in mijn vingers en ik kan wel tegen bloed, maar pijn is eng,' zeg ik. Ik pak het deeg en begin er dan gewoon wat in te porren met de gedachte dat ik het goed doe, hoewel dat totaal niet het geval is.
    .


    Nick
    'probeer er maar iets van te maken wat op een rondje lijkt ofzo, tenzij je een andere vorm pizza wilt' zeg ik als ik haar zie prutsen met het deeg. Zelf pak ik een snijplank en een mes en snij eerst wat salami, 'wat wil je op je pizza?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik wil net mijn bed verversen als ik een schorre stem hoor. In 1,2 sta ik bij haar en pak voorzichtig haar hand vast. 'Rustig aan;...' fluister ik zachtjes 'Je bent geraakt door een auto, en hard ook.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Mijn hoofd bonkt en ik vind het een goed teken. Drew komt naar me toe en pakt dan mijn hand vast. Hij zegt wat er gebeurd is. 'Ja, dat wist ik al, maar ik bedoelde waarom ik hier ben.' Aangezien ik zelf voor die auto gelopen ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Ik wilde je verzorgen...' zeg ik zachtjes en wrijf een lok uit haar gezicht. Ik kijk nog even in haar prachtige ogen en zucht. 'Maar ik verstik je dus.' mompel ik zachtjes en laat haar hand dan los om naar mijn bed te lopen. Ik trek de dekens ervan en kijk even ernaar. Te veel bloed. Ik laat met moeite de lakens verdwijnen aangezien ik het nu ook niet zo fantastisch kan. Ik pak andere lakens uit de kast en maak mijn bed terug op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik frons als Drew zegt dat hij me wilde verzorgen. 'Je wilde ook dat ik zou stikken,' zeg ik tegen hem. 'En ik weet niet of je echt van me houdt.' Ik heb hem dat namelijk nog net horen zeggen. Drew is opgestaan en ik kijk naar het bed waar hij naartoe loopt. Het zit helemaal onder de bloedvlekken. 'Mooi, het is dus wel een goed "ongeluk" geweest,' merk ik op en dan ga ik overeind zitten, met de pijn. Het feit dat ik wel weer kan nadenken haat ik. Dat wordt dus nog een keer voor een auto lopen of van een brug ofzo afspringen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Ik zei dat omdat je me gekwetst had en ik volgens jouw niet met Candice mocht praten. Ik flirte niet eens, gewoon praten.' zucht ik en draai me naar haar om. 'En ja ik hou echt van je anders had ik je daar wel laten liggen hoor...' zeg ik zachtjes en leg mijn kussen er terug op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Jij begon door niet eens terug te komen, terwijl je zei dat je alleen maar wat drinken ging halen,' zeg ik dan en ik kan mezelf weer voelen kwaad worden, maar ik probeer me rustig te houden. 'En ik zoende ook niet met die jongen, onze lippen raakten die van elkaar alleen.' Ik sta op en val bijna om, maar ik weet mezelf nog net staande te houden. 'Misschien had je me moeten laten liggen. Ik heb je toch gekwetst? Ik heb je toch een demon gemaakt? Dat is toch allemaal mijn schuld? Nou? Het is jouw schuld dat ik voor die auto gelopen ben, het was helemaal geen ongeluk.' Dan trek ik gewoon het verband van mijn lichaam af. Drew heeft het waarschijnlijk allemaal gedaan en me ook deze kleding aangetrokken. Ondergoed en een te groot shirt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'probeer er maar iets van te maken wat op een rondje lijkt ofzo, tenzij je een andere vorm pizza wilt' zeg ik als ik haar zie prutsen met het deeg. Zelf pak ik een snijplank en een mes en snij eerst wat salami, 'wat wil je op je pizza?' Vraag ik haar dan.


    Katherine
    Ik kijk even op naar papa en knik dan. 'Een rondje... Dat moet wel lukken,' zeg ik en ik begin het deeg in een rondje te maken. Althans, dat probeer ik en wanneer het me niet goed lukt raak ik een beetje gefrustreerd. 'Het wil niet lukken,' zeg ik met een sip gezicht. 'En ik wil salami, kaas en saus.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.