• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    Ik druk de lijst met contacten weg als ik een sms'je krijg, "Is goed, kom maar zo snel als het kan, want Jake en ik moeten naar school... We moeten een heks vinden.'' stond er in het sms'je van Leslie. Ik stop mijn mobiel weer terug in mijn zak en loop naar Katherine, 'we gaan zo even naar je moeder' zeg ik dan tegen haar 'is dat goed?' vraag ik er dan achteraan. Ze kon er ook voor kiezen niet mee te gaan natuurlijk.


    {.. Hoe kent Leslie Ryan?}

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 12:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik hoor papa aan komen lopen en ik geef hem dan zijn bord met boterhammen en pindakaas aan. 'Ja hoor, dat is goed pap,' zeg ik dan. 'Ik ga wel mee.' Nu mama weet dat ik eraan kom en ze er niets tegen heeft gedaan om het te voorkomen, denk ik dat ze het wel leuk vindt als ik mee ga. 'Kan ik nog wel eerst gaan douchen? En kan je daarna mijn haren vlechten?'

    [Toen Leslie en Jake een keer ruzie hadden gehad om het feit dat ze seks hadden gehad zonder condoom, was Leslie naar het muziek lokaal gegaan en was daar muziek gaan spelen. Ryan hoorde het en ging toen kijken. Ze raakten aan de praat en Les is een demon, natuurlijk weet ze dan dat Ryan een heks is -gayhandje-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze geeft me een bord met een aantal boterhammen met pindakaas aan en antwoord dan op mijn vraag, 'Ja hoor, dat is goed papa, ik ga wel mee.' ik neem een hap van een van de boterhammen wanneer ze vraagt of ze nog wel eerst kan douchen, en of ik haar haren kan vlechten. 'Je kan eerst douchen, als je snel bent. Ik wil het wel proberen, maar ik kan je niet garanderen dat het lukt.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Snel begin ik te eten van mijn brood. 'Natuurlijk douche ik snel pap, ik ben een demon,' zeg ik om de sfeer een beetje luchtig te houden. Nu kan ik papa's emoties nog onder controle houden, maar zodra ik ga douchen, gaat het of heel moeilijk en veel energie kosten, of het lukt me helemaal niet. Dan eet ik gauw door en knik dan op papa's antwoord. 'Ik ga nu douchen.' Ik spring al van de stoel af en draai me dan om. 'Pap? Ik houd van je.' Dan loop ik weer verder en gauw naar de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Natuurlijk douche ik snel pap, ik ben een demon,' zegt ze dan ik neem nog een hap wanneer ze zegt dat ze gaat douchen en van haar stoel springt. Net voordat ze de kamer uitloopt draait ze zich om 'Pap? ik hou van je' zegt ze wanneer ze naar de badkamer loopt, 'Ik hou ook van jou' zeg ik nog, zeker wetend dat ze me kan horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik glimlach terwijl ik door blijf lopen als papa zegt dat hij ook van mij houdt. Snel zet ik de douche aan in de badkamer en kleedt me uit. Ik douche, zeep mijzelf en mijn haren in en spoel het er weer uit en af. Dan zet ik de douche uit. Laat mezelf opdrogen met een vingerknip en laat ook kleren verschijnen. Ik loop weer naar beneden. 'Ik ben klaar pap.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik trek een broek aan en een nieuw shirt terwijl ik het laatste beetje van de botterham opeet en de borden schoonmaak en terug stop op hun plaats. 'Ik ben klaar pap.' hoor ik Katherine haar stem zeggen wanneer ze weer beneden is. 'Hoe wil je er heen?' vraag ik dan aan haar, mij maakte het namelijk niet veel uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    OO1
    ‘Gefeliciteerd, Sky, jij mag ons district gaan vertegenwoordigen in de Arena en wij zijn er allemaal van overtuigd dat jij het heel goed gaat doen als tribuut,’ zegt Henriëtta met haar irritante stem en ik knik met een glimlach.
    Met deze glimlach bewijs ik niet alleen aan mijzelf dat ik sterk genoeg ben om dit te overleven, zo bewijs ik ook tegenover anderen dat ik sterk genoeg ben. De tributen uit de andere districten zullen op deze manier zien dat ik bereid ben deze strijd aan te gaan, dat ik niet bang ben. Want ik ben ook niet bang. Deze strijd is niet alleen een strijd om te overleven, maar ook een strijd om te laten zien dat ik het Capitool de baas kan zijn.
    ‘Dan is het nu tijd voor de mannelijke tribuut. Wordt het een getrainde 18-jarige of eerder een snelle 12-jarige?’
    Iedereen weet dat 12-jarige nauwelijks een kans hebben. Toch probeert ze het mooi te verwoorden en dan kijk ik de menigte weer rond. Mijn blik valt weer op Daniël en hij is de enige waar ik vanaf nu aan naar toe kijk. Zijn ogen weerspiegelen het verdriet dat ik in mijn binnenste voel, maar niet kan laten zien. We weten beiden dat dit de laatste keer is dat we elkaar zien. Het doet me denken aan de belofte die we hebben gemaakt aan elkaar. Ik hoor het Daniël zo weer zeggen…

    Wat er ook zal gebeuren ooit, we blijven altijd bij elkaar. Niet op een fysieke manier, maar in elkaars gedachten. Stel, hoewel daar een kleine kans voor is, dat de ander getrokken wordt op Boetedag, dan is dat het afscheid. Als ik getrokken word, dan kan jij je niet meer aanbieden om de plaats van het meisje dat dan getrokken is, innemen. Andersom zou het wel kunnen, aangezien de meisjes altijd eerder worden getrokken, maar dan zal ik mij niet aanbieden. Zo kan ik nog voor ons beiden leven… of jij anders voor ons beiden…

    Het is de belangrijkste belofte in mijn leven en ik weet dat Daniël er nu ook aan denkt, dat gevoel heb ik. We zijn al beste vrienden van jongs af aan en dat zijn we ook altijd gebleven, waarschijnlijk ook altijd blijven… Hoewel altijd ineens niet meer zo lang lijkt.
    ‘De mannelijke tribuut van dit jaar is… Jordan Wright!’ zegt Henriëtta jubelend.
    Even kijk ik achter me naar het scherm en tot mijn verbazing is het de jongen die eerst zo arrogant keek, nu hoeft hij zich niet eens meer aan te bieden. Hoewel ik denk dat hij dat liever had gedaan, aangezien dat stoerder klinkt dan gewoon je lot ondergaan zoals ik.


    Dit heb ik tot nu toe (: maar mijn hoofdstuk is nog niet af ^^

    Katherine
    Papa vraagt hoe ik erheen wil en ik haal mijn schouders op. 'Je gaat niet meer eerst mijn haar vlechten?' vraag ik dan aan hem en doe een klein pruillipje. Oké, het is misschien een beetje oneerlijk om op die manier dingen voor elkaar proberen te krijgen, maar ik moet toch een manier hebben? Nu ik een demon ben, mag ik ook wel iets slechter zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Aggghh.. Nu krijg ik allemaal ideeën over wat Daniël denkt enzo x'D Ik vind het zielig voor hem.}

    Nick
    'Je gaat niet eerst mijn haar vlechten?' vraagt ze met een klein pruillipje, 'waarschijnlijk krijg ik er eerder een knoop in je mooie haar dan dat het een vlecht word' zeg ik dan. 'Je kan het je moeder straks wel vragen, tenzij je echt wil dat ik het probeer'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lol, en het hoofdstukje is nog niet af ^^ wat zou Daniël dan volgens jou denken? :3 denk je dat hij verliefd op haar is? (:]

    Katherine
    Ik glimlach om papa's woorden en knik dan. 'Oké, ik vraag wel of mama het straks voor me wil doen. Slapen we vanavond weer in onze tent?' ondertussen houd ik weer papa's emoties onder controle, hoewel hij dat al wel redelijk doet. 'Dus we gaan nu?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nee, dat hij aan het denken is om zichzelf alsnog op te geven als tribuut (: }

    Nick
    'Oke, ik vraag wel of mama het straks voor me wil doen. Slapen we vanavond weer in onze tent?' Vraagt ze, 'tuurlijk' antwoord ik. 'Dus we gaan nu?' Vraagt ze daarna en ik knik, 'let's go' zeg ik waarna ik ons laat verschijnen voor het huis van Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    [fu,

    . De jongen is op zijn weg hier heen en ik kijk dan weer terug naar Daniël. Het is voorbij…
    ‘Ik bied me aan als tribuut,’ hoor ik dan ineens en mijn mond zakt open.
    Het was Daniël die het zei.
    ‘Nee!’ roep ik dan, zonder dat ik het tegen kan houden.


    niet mijn idee raden D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Tuurlijk,' zegt papa en ik glimlach even. Papa zegt dan 'let's go'. En papa laat ons dan verschijnen voor het huis van Jake en mama. Ik klop dan aan op de voordeur en even later hoor ik wat gestommel en dan doet mama de deur open. In eerste instantie wil ik haar om de hals vliegen, maar dan zie ik haar dikke buik en geef ik haar voorzichtig een knuffel. 'Hé kleine meid,' zegt ze dan en strijkt over mijn haren.

    Leslie Day
    Ik kijk op als ik geklop hoor op de voordeur. 'Dat zullen Katherine en Nick wel zijn, ik ga wel kijken,' zeg ik en druk een kus op Jake's lippen. Dan sta ik op en ga naar de voordeur. Het zijn inderdaad Nick en Katherine. Ik sla mijn armen om haar heen als ze me knuffelt en strijk over haar haren. 'Kom binnen,' zeg ik dan met een glimlach en Katherine rent al vrolijk naar binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Katherine klopt aan en al snel doet Leslie open, nadat Katherine haar een knuffel gaf is ze al snel naar binnen gerend.
    Je kon nu echt zien dat ze zwanger was, waarschijnlijk net zoals dat was toen ze zwanger was van Katherine.
    Ik kijk Katherine na die al vrolijk naar binnen is gerent en kijk dan naar Leslie, 'Misschien kan ik het je beter nu vertellen,' begin ik dan, 'Ik kreeg vanochtend een telefoontje van een vriend van Damon. Ik weet niet wat ze aan het doen waren maar Damon was zwaargewond en is meegenomen door demonenjagers,' vertel ik dan, haar nu niet aankijkend. 'Niemand kan hem vinden' Maak ik dan mijn verhaal af.

    {Hahaha, I like your idea (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Eten. (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling