• De stelling van deze week luidt:
    Vrouwen zijn wraakzuchtiger dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    eens! mannen vechten een keer en het is over en vrouwen blijven maar bitchy op 1 ding hangen


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    eens over het algemeen blijven vrouwen langer boos en houden ze het in todat ze het er op een listige manier uitgooien en dus wraak nemen terwijl mannen het zo snel mogelijk afhandelen en hun moto is meer wie niet horen wil moet maar voelen (uiteraard zijn er zat uizondering bv ik zelf ben best agresief.........)


    Dont say why me, say try me

    Eens. Bij mannen is het snel over, maar vrouwen kunnen lang bij iets blijven hangen. Toch zijn ze allebei wraakzuchtig. De man slaat de ander liever in elkaar, terwijl vrouwen een plannetje maken om de ander helemaal de grond in te stampen


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    Miep

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    26 - 02 - '16

    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Helemaal mee eens!
    Vrouwen in het algemeen zijn sluwer als mannen en kunnen je eigenlijk zwart maken zonder het recht in je gezicht te zeggen. Bij mannen is het gewoon mep klaar. En ik heb bij mezelf ook wel gemerkt dat ik best wraakzuchtig ben xD


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    Dat denk ik wel ja. Hoe vaak gebeurd het dat mannen een kleine ruzie hebben en een paar uur later gewoon terug vrienden zijn? Wij vrouwen kunnen erg lang door gaan, als we dat willen :'D

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 9:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahah eens! Vrouwen hebben minder snel ergens vrede mee. En ee man trekt zich zulke dingen minder aan!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    You are beautiful, you are love.

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    Bad decisions make good stories.