• De stelling van deze week luidt:
    Vrouwen zijn wraakzuchtiger dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    Daarbij ligt het ook nog eens aan de persoonlijkheid van die gene, niet aan het geslacht.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het ermee eens. Als mannen ruzie hebben vechten ze het gewoon uit en dan is het gewoon klaar. Als vrouwen ruzie hebben verspreiden ze roddels en als die erg slecht zijn, kan dat je leven kapot maken. Bijvoorbeeld: Als je roddels verspreid dat diegene waarmee je ruzie hebt een vreselijke slet is, is de kans groot dat ze dat een hele tijd tegen haar hoofd geslingerd krijgt en het lijkt me dat je daar niet vrolijker van word. Als het je al niet kapot maakt.
    Mannen zijn niet zo. Die slaan er gewoon op los en dan is het klaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben het ermee eens. Als mannen ruzie hebben vechten ze het gewoon uit en dan is het gewoon klaar. Als vrouwen ruzie hebben verspreiden ze roddels en als die erg slecht zijn, kan dat je leven kapot maken. Bijvoorbeeld: Als je roddels verspreid dat diegene waarmee je ruzie hebt een vreselijke slet is, is de kans groot dat ze dat een hele tijd tegen haar hoofd geslingerd krijgt en het lijkt me dat je daar niet vrolijker van word. Als het je al niet kapot maakt.
    Mannen zijn niet zo. Die slaan er gewoon op los en dan is het klaar.


    Heerlijk. Zo makkelijk en simpel. Waarom vrouwen dat nou niet doen... Nee, wij moeten per sé achter andermans rug om roddelen, dinger groter maken dan ze zijn en als een soort mastermind dingen bedenken. Nee, ik ben altijd maar gewoon eerlijk en gooi alles eruit. Veel makkelijker, maar wordt af en toe minder gewaardeerd.:Y)


    Miep

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    Het is dus maar net wat je wraakzuchtiger vind: Meppen en slaan of roddels verspreiden?


    You are beautiful, you are love.

    In het algemeen wel denk ik. Maar natuurlijk niet alle vrouwen!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oneens, ligt puur aan de persoonlijkheid


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Folklore schreef:
    (...)

    Het is dus maar net wat je wraakzuchtiger vind: Meppen en slaan of roddels verspreiden?


    Het is allebei wraak, alleen op een andere manier. En het kan beide grote consequenties hebben, dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat het een erger is dan het ander.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Het is allebei wraak, alleen op een andere manier. En het kan beide grote consequenties hebben, dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat het een erger is dan het ander.

    Daar geef ik je gelijk in.


    You are beautiful, you are love.

    True that.
    Vrouwen zijn gemener en onthouden dat soort dingen beter. Vrouwen kunnen soms echt achterbaks zijn.
    Maar alsnog, mannen kunnen dat ook zijn. Verschilt van persoon tot persoon.


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben het ermee eens. Als mannen ruzie hebben vechten ze het gewoon uit en dan is het gewoon klaar. Als vrouwen ruzie hebben verspreiden ze roddels en als die erg slecht zijn, kan dat je leven kapot maken. Bijvoorbeeld: Als je roddels verspreid dat diegene waarmee je ruzie hebt een vreselijke slet is, is de kans groot dat ze dat een hele tijd tegen haar hoofd geslingerd krijgt en het lijkt me dat je daar niet vrolijker van word. Als het je al niet kapot maakt.
    Mannen zijn niet zo. Die slaan er gewoon op los en dan is het klaar.


    Het is allebei wraak. Daarbij ben jij een stuk wraakzuchtiger dan ik en jij bent een jongen en ik een meisje. Het ligt vooral aan je persoonlijkheid.


    Your make-up is terrible

    Vrouwen en mannen hebben een andere manier van wraakzuchtig zijn, dat ik waar, maar de vrouw is daarom niet wraakzuchtiger. Zeg zelf? Ik iemand in elkaar meppen dan niet wraakzuchtig?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lol, eens.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eens. Zodra mannen onder elkaar ruzie krijgen is het vrijwel meteen over. Vrouwen integendeel blijven weken/maanden misschien wel jaren boos en bitchy zijn. Vrouwen zijn meestal diegene die onzin roddels verspreiden vandaar dat er jaren ruzie ontstaat en mannen zijn meer van dat in elkaar slaan en daarna weer goed maken door het te vieren in een kroeg xD

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 13:15 ]

    Eens vrouwen kunnen sneller overdrijven dan mannen. Ookal kunnen mannen ook best wel veel wraak gevoelens krijgen/hebben

    Nee. Ik denk wel dat mannen en vrouwen op verschillende manieren wraak nemen. Volgens mij zijn vrouwen veel subtieler en sluwer in wraak nemen. Tenminste, de meeste toch. Ik ben eerder het negeer-type.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 13:45 ]


    Define "good".